Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij sommige auto's kunt ge kiezen tussen N/A en turbo
Waar moet ge dat kiezen ? Bij settings ?
Als ik in mijn garage mijn auto's sorteer op motorisatie heb ik geen enkele waar staat N/A. Dus welke auto moet ik kopen ?
De meeste racewagens zijn N/A dus een ge kunt een A4 touring car, Dodge Viper GTS-R, zelfs een Pescarolo Courage gebruiken.
Ge moet echter 2 dingen (niet) doen:
-uw auto NIET tunen met turbo-onderdelen (al de rest mag wel)
-sport banden gaan kopen
Ik weet natuurlijk niet hoeveel credits ge hebt en in welke prijsklasse ik moet zoeken.
EDIT: sorry vergeten te antwoorden op uw vraag: ge kunt kiezen tussen N/A en turbo tijdens het tunen. Als ge dan turbo-onderdelen koopt wordt het een turbo-wagen, als ge N/A onderdelen koopt wordt het een N/A wagen.
Hetgeen ge het laatst installeert van de 2 wordt als geldig beschouwd. Als ge nu beide koopt kunt ge natuurlijk wisselen en kunt ge met 1 auto zowel de N/A als de Turbo series rijden. Met de meeste auto's gaat dit echter niet. Ik zal straks eens zoeken naar een auto bij welke het wel gaat.
Met 750pk, ga je zowiezo veel wheelspin krijgen.
Oplossing, differentiël en bandendruk aanpassen.
heb een 1.5 way lsd gestoken, staat er toch onder dat het minder moet gaan doorspinnen dan.. hmm doet niet echt veel uit volgens mij met een auto van zoveel pk's..
En als de Turbo erbij komt in 2de versnelling heb je altijd weelspin, bij NA (soms) niet..
Daarom reed ik van mijn broer weg in de eerste 3 versnellingen.. hij stond daar maar te patineren.....
Heb de Turbo van mijn Astra Touring Car uitgeschakeld, de N/A tuning 3 gedaan en de N/A event uitgereden
was echt wel stuk taart, die 85000 credits voor N/A 3 waren echt weggegooid geld.
Heb NSX-R gewonnen, geen waarde maar wel bruikbaar voor Honda Event
Ik heb een NSX R gekocht, blijkbaar is die ook verkrijgbaar in andere kleuren dan dat verschrikkelijke wit.
Zeer goede wagen, standaard 310pk, sportief onderstel en een sound die je nooit beu wordt.
Ik heb ook nog eens een Volvo getuned. (voor de verandering )
Ik dacht dat gewichtsvermindering ervoor zou zorgen dat de wagen minder bodyroll heeft in de bochten dus heb ik het maar niet met mijn gele geprobeerd. Ik heb er toch 9 dus een andere nemen was geen probleem.
De lichtere 240 GLT rolt nog steeds even erg maar is stukken sneller en veel makkelijker te rijden. Hij klinkt blijkbaar ook beter met zijn race uitlaat.
Comment