Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe foto's

Heb mijne GT4 al een héél tijdje niet meer aangeraakt
    Achja, in de vakantie gaat de PS2 mee naar Kroatië, dan zal ik daar wel verder spelen

Comment

• Een echt PK monster... (15 pk sterke eend)

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Die Mazda SUV is ongelofelijk mooi!

moet ik ook es testen...

Nog 3 dagen examens, dan volop nog zoveel mogelijk genieten van GT4 want vakantie komt eraan...

Comment

• Hoe zit het met jullie Driving missions?

Ik moet er daar nog maar 4 rijden .
            nl: 11 13 14 en 34.
            Die laatste (34) vind ik echt moeilijk. Ik moet nog 15sec proberen goed te maken.
            Iemand enige tips?

Die 24h race daar zie ik een beetje tegenop. Ik rij zelf héél graag op GT4 maar omdat 24h te rijden . Ik weet ook wel dat het gaat via die B-spec maar vind ik niet zo leuk.
            Mss 's avonds eens opstarten en dan smorgens zelf verder rijden.

Ik zit momenteel op 71%, en heb al 11000points verzameld.

Veel rij plezier nog.

Comment

• die mazda suv is echt lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
                Hoe zit het met jullie Driving missions?

Ik moet er daar nog maar 4 rijden .
                nl: 11 13 14 en 34.
                Die laatste (34) vind ik echt moeilijk. Ik moet nog 15sec proberen goed te maken.
                Iemand enige tips?

Die 24h race daar zie ik een beetje tegenop. Ik rij zelf héél graag op GT4 maar omdat 24h te rijden . Ik weet ook wel dat het gaat via die B-spec maar vind ik niet zo leuk.
                Mss 's avonds eens opstarten en dan smorgens zelf verder rijden.

Ik zit momenteel op 71%, en heb al 11000points verzameld.

Veel rij plezier nog.
                Ik heb ze allemaal gehaald. Die 34 is toch de nurburgring met de oude mercedes DTM?
                Eigenlijk kunt ge bijna altijd sneller op de nurburgring, maar als het echt niet lukt moet ge dit onthouden: bij de driving missions moogt ge wel van het circuit afgaan
                Als ge niet wilt valsspelen moet ge dit natuurlijk niet doen. Ik heb het echter wel gehaald zonder dit te gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                  Ik heb ze allemaal gehaald. Die 34 is toch de nurburgring met de oude mercedes DTM?
                  Nee, het is met die Mercedes SLR. Je start met een achterstand van 1,5 of 2 min.

Dus jij hebt die Tankcar? Hoeveel pk heeft die?

Comment

• Ik heb gisteren mijn witte Lancia Delta verder getuned. Dankzij een race uitlaat heeft ie nu 373pk en 450nm. Ik heb ook een triple clutch, racing vliegwiel, fully customizeble LSD, stage III weight reduction en soft slicks.
                    Na wat afstelwerk aan de LSD's en de ophanging heb ik 2verschillende settings gemaakt. Eén voor hard en super hard slicks (Heeft minder harde dempers, minder camber op de wielen anders verslijten ze te snel en ook de LSD's zijn zachter afgesteld), en één voor soft slicks (hardere dempers, 1.0 camber op de voorwielen en 0.5 op de achterwielen en harder afgestelde LSD's, anders is 'ie veel te onstabiel bij het remmen en het insturen van een bocht) Verder heb ik nog andere velgen gekocht, de voorlaatste van BBS.

Foto's heb ik niet want ik vind mijn usb stick niet.

Comment

• Owja, Nürburgring rondetijd: 7'12.192 Er kunnen nog wel een paar seconden af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                        weet er iemand een lijst staan van waar men welke auto's unlockt, wil m'n garage volledig maken

ty in advance
                        http://www.quietresonance.com/analogue/gt4cars.html

alstu..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes

nice nice, dikke merci

Comment

• wie wilt er de specs van die tankcar van jay leno is geven (pk koppel)
                            en de quatermile

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                              wie wilt er de specs van die tankcar van jay leno is geven (pk koppel)
                              en de quatermile
                              Hij heeft 901Pk. Nm is niet bekend. Je kunt hem niet meer tunen. Enkel bandtype is aanpasbaar. Oilchange kun je ook niet doen.

Comment

• Dat rijdt nog een beetje zalig zeker ? grmmm ... ik wil die kar ook !
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Er zijn betere auto's. Ge kunt die versnellingen niet aanpassen en dat is klote. De wagen heeft veel pk maar doet maar een 250km/h. Mijne S60 (op GT4) gaat zelfs sneller!
                                  En snel optrekken doet ie ook niet echt +26 sec op 1000m. Hij stelt mij erg teleur . Ik had beter prestaties verwacht. Deze auto zal dan ook gewoon dienen op eens rustig te rijden voor de fun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                    Owja, Nürburgring rondetijd: 7'12.192 Er kunnen nog wel een paar seconden af.
                                    Die tijd komt toch van ergens anders? Ge staat al 1min55sec stil. Ik heb daarnet gereden in DTM en haal een ronde van 6min30sec met A4DTM op medium slicks. Als ik daar dan nog die 1.55 bijtel zit ik op +- 8.30. Maar aangezien die DTMs beter rijden zal je toch rond de 9min gaan. (Denk ik)

Comment

Er zijn betere auto's. Ge kunt die versnellingen niet aanpassen en dat is klote. De wagen heeft veel pk maar doet maar een 250km/h. Mijne S60 (op GT4) gaat zelfs sneller!
                                      En snel optrekken doet ie ook niet echt +26 sec op 1000m. Hij stelt mij erg teleur . Ik had beter prestaties verwacht. Deze auto zal dan ook gewoon dienen op eens rustig te rijden voor de fun.
                                      Idd, en zuipt gelijk een beest ook!

Comment

Die tijd komt toch van ergens anders? Ge staat al 1min55sec stil. Ik heb daarnet gereden in DTM en haal een ronde van 6min30sec met A4DTM op medium slicks. Als ik daar dan nog die 1.55 bijtel zit ik op +- 8.30. Maar aangezien die DTMs beter rijden zal je toch rond de 9min gaan. (Denk ik)
                                        Nu kan ik effe niet volgen? Waar haal jij die 1.55?

Comment

• Bij die driving missions sta je bij de laatste race 1min55sec stil. Met die Mercedes SLR.

Comment

Working...
                                          X