Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik stond ook versteld van dat koppel van die Viper, maar het is dus mogelijk
Op Tsukuba Wet patineer ik in 5de
Ik vind het een geweldige funauto. Steek er gewoon racing hard slics onder en hij heeft ongeveer het zelfde gevoel als een Shelby Cobra alleen veel sneller.
De TVR 350c was m'n eerste wagen maar ik kon er niet mee rijden en het remde van geen kanten dus heb ik hem verkocht. Nu heb ik een nieuwe gekocht en nu kan ik er mee rijden. En hoe, dat ding gaat geweldig goed door de bocht en klinkt super.
Ik heb m'n Ginetta G4 met 217pk nog eens boven gehaald.
En ik heb wat gepruld aan het rijgedrag zodanig dat 'ie te berijden valt.
Hij zwiert nu minder met zijn achterkant bij hogesnelheden en het rijgedrag in de bochten is gewoon subliem.
De wagen is volledig N/A getuned en heeft alles behalve een raceversnellingsbak. Blijkbaar had ik er vroeger zelfs een rolkooi voor gekocht wat ik normaal niet doe. Ik heb de suspention en de LSD settings opgeschreven:
suspention
Front / Rear
spring rate: 6.4 / 4.2
ride height: 79 / 79
damper bounce: 1 / 1
Damper rebound: 2 / 2
Camber: 1.0 / 1.5
toe: 0 / 4
stabilizer: 1 / 1
LSD
Initial torque: 8
Acceleration: 30
Deceleration: 10
Deze settings werken perfect voor mij.
Owja, dit zijn settings voor Racing Medium Slics.
M'n tijd op Infineon Sports Car Course: 1'34,435 Wie doet beter? Op medium slicks wel te verstaan.
dat ding is snel
je verslaat een M5 in de sprint denk ik
Het is vooral in de bochten dat hij indrukwekkend is hoewel het in rechte lijn ook al wel vooruit gaat. Hij vliegt tegen 230km/u over Flugplatz op de ring als je ten minste niet van de weg af stuiterd. De meeste wagens met 400pk geraken nog niet eens aan die snelheid.
Comment