Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor de laatste keer nog m'n M3 tonen en dan ben 'k e weg!!

Comment

• Ik heb zelf al met het idee gespeeld van mij zo'n spelconsole aan te schaffen.
      Wist eigenlijk niet welke, PS2 of X-Box, maar aangezien het hier blijkbaar vol GT-4 drivers zit : PS2 dus??? of nog effe wachten op de 3? Al zal die wel weer stukken van mensen kosten...
      Als spel : Gran Turismo 4 dus aanrader, alleen hiervoor gaan? Of zijn er eerdere GT's die om een of andere reden bijzonder interessant zijn?
      Welke andere games zouden jullie nog aanraden?
      Zelf heb ik nog op PC Driver 1 en 2 (Driver 3 net uit op PS2...),vind ik wel goe...

Dan is er nog de bediening : resoluut gaan voor een stuurwiel? Of is het evenveel fun met de gewone bakjes?
      Wat ik wel nog wou vragen over zo'n stuurwiel : bij lange flauwe bochten moet je met je knopjes zitten spelen om de lijn te behouden : in-uit-in-uit.. alllez, gijllie weet wel wat ik bedoel:
      Is dat met zo'n stuur ook? of is het wel vergelijkbaar met het besturen van een echte auto?
      dus stuur lichtjes draaien,auto maakt flauw bochtje,en blijft die baan beschrijven zolang je dat stuur lichtjes gedraaid houd... of is het ook zo van : draaien/niet draaien...?

Tx...

Comment

• Heb je nog veeeeel geduld? dan zou ik voor de PS3 gaan, maar die gaat als i uitkomt toch weer tegen de 400-500 euro schommelen.
        Ook de nieuwe XBox 360 gaat je een serieuze duit kosten.
        Een PS2 kost je €149 + een console + memorycard (tenzij je een PS1 hebt, dan is dit niet meer nodig) vergeet ook niet dat het bijna solden zijn mss gaat er nog wat aan af

Voor mij is GT3 zowat de 'slechtste' reeks die er uitgekomen is, te weinig auto's iets te saai..
        GT4 moet je gewoon hebben! De redenen.. Lees dit topic maar eens door

Ik speel met de console, geen stuur.
        Waarom? Kspeel vanuit men bed op de PS2 heb niet echt plaats voor een stuur.
        Kzou zeggen speel eerst wat met de console, leer GT4 kennen. Volgens mij gaat zo'n stuur snel tegensteken en in de weg staan

Met een stuur & pedalen is het zoals in een echte auto. Je kan daarmee half gas geven en in je 'flauwe bocht' kan je blijven zachtjes draaien.
        Dus niet, draaien/niet draaien!!

Hopelijk heb je er iets aan enneuh koop GT4

greetz
        Droes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vertigo

Dan is er nog de bediening : resoluut gaan voor een stuurwiel? Of is het evenveel fun met de gewone bakjes?
          Wat ik wel nog wou vragen over zo'n stuurwiel : bij lange flauwe bochten moet je met je knopjes zitten spelen om de lijn te behouden : in-uit-in-uit.. alllez, gijllie weet wel wat ik bedoel:
          Is dat met zo'n stuur ook? of is het wel vergelijkbaar met het besturen van een echte auto?
          dus stuur lichtjes draaien,auto maakt flauw bochtje,en blijft die baan beschrijven zolang je dat stuur lichtjes gedraaid houd... of is het ook zo van : draaien/niet draaien...?

Tx...
          De gewone PS2 controllers zijn analoog, dwz dat je zoveel of zo weinig gas kunt geven of remmen, of sturen of,... als je wil

Comment

• gisteren die sauber mercedes unlocked, at last (940pk/850kg)

beetje donker maar geen zin om nieuwe te gaan trekken
            Last edited by ; 01/07/2005, 15:02.

Comment

• Waar kun je die winnen?
              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                Waar kun je die winnen?
                bij extreme events, die F1 cup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                  bij extreme events, die F1 cup
                  Pfff, eerst dus nog dat special-license halen...
                  nls2000

Comment

• eerst nog die F1 halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                      Pfff, eerst dus nog dat special-license halen...
                      jah, maar toch goe te doen die special, de race zal veel minder zijn

Comment

• Damn, ik heb een lekkere 1 gekocht. Een zwarte 120d met bijzonder knappe velgen er onder. Morgen zal ik proberen enkele pics te posten...

Comment

• Kga dan toch GT4 aanschaffen. Kheb lang getwijfeld maar m'n moeder ga het meebrengen vandaag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                            De gewone PS2 controllers zijn analoog, dwz dat je zoveel of zo weinig gas kunt geven of remmen, of sturen of,... als je wil
                            geef jij gas met die sticks?
                            ik doe het met x
                            ik kan daar goed mee doseren

@droes
                            een ps1 card past niet op ps2

Comment

• Vroeger deed ik het met X ja, maar heb me nu de sticks aangeleerd, is iets comfortabeler en nog precieser vind ik
                              Maar met X gaat het doseren idd ook al heel goed

Comment

• Hier de foto's van mijn vette BMW 1

Ik vind hem gewoon zot lekker...

Comment

• Mijn lekkere A3 3.2 Quattro met RS6-velgen... ook niet mis!!!

Comment

• Wow, die velgen

Comment

• En als laatste mijn blauwe Opel Speedster Turbo met zwarte spoiler en zwarte velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                        Hier de foto's van mijn vette BMW 1

Ik vind hem gewoon zot lekker...
                                        velgen van de CLK touring car, heb ze ook op enkele staan

Comment

• Prachtige 120d Maxime!

Vooral de velgen

Comment

Working...
                                          X