Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Ik heb zelf al met het idee gespeeld van mij zo'n spelconsole aan te schaffen.
Wist eigenlijk niet welke, PS2 of X-Box, maar aangezien het hier blijkbaar vol GT-4 drivers zit : PS2 dus??? of nog effe wachten op de 3? Al zal die wel weer stukken van mensen kosten...
Als spel : Gran Turismo 4 dus aanrader, alleen hiervoor gaan? Of zijn er eerdere GT's die om een of andere reden bijzonder interessant zijn?
Welke andere games zouden jullie nog aanraden?
Zelf heb ik nog op PC Driver 1 en 2 (Driver 3 net uit op PS2...),vind ik wel goe...
Dan is er nog de bediening : resoluut gaan voor een stuurwiel? Of is het evenveel fun met de gewone bakjes?
Wat ik wel nog wou vragen over zo'n stuurwiel : bij lange flauwe bochten moet je met je knopjes zitten spelen om de lijn te behouden : in-uit-in-uit.. alllez, gijllie weet wel wat ik bedoel:
Is dat met zo'n stuur ook? of is het wel vergelijkbaar met het besturen van een echte auto?
dus stuur lichtjes draaien,auto maakt flauw bochtje,en blijft die baan beschrijven zolang je dat stuur lichtjes gedraaid houd... of is het ook zo van : draaien/niet draaien...?
Tx...
Comment
-
Heb je nog veeeeel geduld? dan zou ik voor de PS3 gaan, maar die gaat als i uitkomt toch weer tegen de 400-500 euro schommelen.
Ook de nieuwe XBox 360 gaat je een serieuze duit kosten.
Een PS2 kost je €149 + een console + memorycard (tenzij je een PS1 hebt, dan is dit niet meer nodig) vergeet ook niet dat het bijna solden zijn mss gaat er nog wat aan af
Voor mij is GT3 zowat de 'slechtste' reeks die er uitgekomen is, te weinig auto's iets te saai..
GT4 moet je gewoon hebben! De redenen.. Lees dit topic maar eens door
Ik speel met de console, geen stuur.
Waarom? Kspeel vanuit men bed op de PS2 heb niet echt plaats voor een stuur.
Kzou zeggen speel eerst wat met de console, leer GT4 kennen. Volgens mij gaat zo'n stuur snel tegensteken en in de weg staan
Met een stuur & pedalen is het zoals in een echte auto. Je kan daarmee half gas geven en in je 'flauwe bocht' kan je blijven zachtjes draaien.
Dus niet, draaien/niet draaien!!
Hopelijk heb je er iets aan enneuh koop GT4
greetz
Droes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vertigo
Dan is er nog de bediening : resoluut gaan voor een stuurwiel? Of is het evenveel fun met de gewone bakjes?
Wat ik wel nog wou vragen over zo'n stuurwiel : bij lange flauwe bochten moet je met je knopjes zitten spelen om de lijn te behouden : in-uit-in-uit.. alllez, gijllie weet wel wat ik bedoel:
Is dat met zo'n stuur ook? of is het wel vergelijkbaar met het besturen van een echte auto?
dus stuur lichtjes draaien,auto maakt flauw bochtje,en blijft die baan beschrijven zolang je dat stuur lichtjes gedraaid houd... of is het ook zo van : draaien/niet draaien...?
Tx...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001De gewone PS2 controllers zijn analoog, dwz dat je zoveel of zo weinig gas kunt geven of remmen, of sturen of,... als je wil
ik doe het met x
ik kan daar goed mee doseren
@droes
een ps1 card past niet op ps2
Comment
Comment