Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb nog nooit olie gewisseld, moet dat ?
Of is dat gewoon show ?
Dat is SUPER belangrijk! Zelfs als je juist een nieuwe auto gekocht hebt, en dan je olie vervangt, dan komen er een pak pk's bij. En je olie raakt vuil als je veel gereden hebt, en dan verlies je veel pk's.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Dat is SUPER belangrijk! Zelfs als je juist een nieuwe auto gekocht hebt, en dan je olie vervangt, dan komen er een pak pk's bij. En je olie raakt vuil als je veel gereden hebt, en dan verlies je veel pk's.
Ja, na 150km is er meestal al een verlies in pk's merkbaar.
ok bij deze is er voor mij een raadsel opgelost!!
Ik wist niet dat je als je een nieuwe auto kocht daar ook al de olie moest gaan verversen.
Vind ik ronduit belachelijk.. bij occasie wagens dan weer helemaal super..
Khad een BMW 2002 Turbo gewonnen in het zwart, volledig getuned kwam ik 367 pk.
Ik wou echter ook de witte versie die ook gewonnen en volledig getuned en ik kwam aan 350 pk!
Verstond er helemaal niets van, waren 2 identieke wagens.. blijkbaar heb ik bij de zwarte de olie ververst en was ik dat al vergeten.
Vind het een serieus minpunt.. nu moet ik bij al mijn wagens de olie gaan verversen met amper een km op de teller!!
Alsof je door olie te verversen bij een nieuwe wagen pk's bij krijgt in het echt.. yeah right..
Bij occasie wagens vond ik het nog een beetje goed gevonden maar nu pffff
dat is bij gt3 ook.
als je bij 2de hands wagen dat doet, krijgen ze hun oorspronkelijk vermogen, bij nieuwe wagens krijgen ze meer vermogen.
dus een honda civic typer R heeft zonder olie 162pk en met 182pk dacht, terwijl als hij 10km heeft op dus "nieuw" is heeft hij onder olie 182pk en met 202pk ofzo.
Oeps... ik dacht dat je alleen olie moest verversen wanneer dat lampje brandde! Dus best van de auto's weermee je het meest rijdt, eens de olie verversen?
Oeps... ik dacht dat je alleen olie moest verversen wanneer dat lampje brandde! Dus best van de auto's weermee je het meest rijdt, eens de olie verversen?
Dat begint al veel eerder, bij erg krachtige wagens al bij 150km.
Die driving mission 23 wil me maar niet lukken. Das die waar je in groep naar nen 13 sec eerder vertrokken auto moet rijden maar ik geraak maar tot op 2 seconden van hem heeft er iemand tips???
Die driving mission 23 wil me maar niet lukken. Das die waar je in groep naar nen 13 sec eerder vertrokken auto moet rijden maar ik geraak maar tot op 2 seconden van hem heeft er iemand tips???
Ben langzaam aan maar zeker progressie aant maken. Heb al alle licenties, behalve de super licentie, waarvoor ik nog een 8tal proeven moet doen. Ben daarnet begonnen aan die drivers missions en zit tot nu toe aan nr 8. Nog niet echt moeilijkheden gehad. Bij die beginners races hebk het meeste al gewonnen. Ben nu aant sparen voor een mooie auto, heb m'n vorige beetje te veel getuned
Die driving missions 11-20 zijn niks voor mij
Gisteren wel gevonden hoe ge die slipstream dingen moet doen (21-24)
Er zijn er al 2 gelukt (de Cube en de GT1)
Er is ook nog die monovolumes, moet lukken
Maar die andere
Hoe moet je dat gat dichtrijden ??
Ik dacht, ik slipstream bij die 4 voor mij, ga erover, zij slipstreamen bij mij, gaan mij voorbij, zo heel de tijd verder. Kan je de snelheid op 260-270 houden en na 3 ronden heb je de eerste ingehaald.
Moet het zo ?? want tlukte nie, ipv mij voorbij te gaan duwden ze mij van de baan, en als ge ze een klein tikske geeft krijg je 5 sec penalty
Die driving missions 11-20 zijn niks voor mij
Gisteren wel gevonden hoe ge die slipstream dingen moet doen (21-24)
Er zijn er al 2 gelukt (de Cube en de GT1)
Er is ook nog die monovolumes, moet lukken
Maar die andere
Hoe moet je dat gat dichtrijden ??
Ik dacht, ik slipstream bij die 4 voor mij, ga erover, zij slipstreamen bij mij, gaan mij voorbij, zo heel de tijd verder. Kan je de snelheid op 260-270 houden en na 3 ronden heb je de eerste ingehaald.
Moet het zo ?? want tlukte nie, ipv mij voorbij te gaan duwden ze mij van de baan, en als ge ze een klein tikske geeft krijg je 5 sec penalty
Ik had het hier al eens gepost: ge moet iemand voor u heeeeel lichtjes raken en verder duwen. Samen haalt ge normaal een snelheid van 273 km/u op de rechte stukken. Ook in de bochten erachter blijven. Juist voor de laatste bocht van de laatste ronde moet ge u iets laten terugzakken en in de laatste bocht vol uit de slipstream komen en helemaal links tegen de muur gaan rijden (kortere weg). Normaal komt ge dan in de slipstream van de 1ste en kunt ge hem nog voorbij voor de finish.
Die tactiek wordt ook dikwijls toegepast in Nascar: met 2 zijt ge krachtiger dan alleen en toch hebt ge dezelfde luchtweerstand.
Je hoeft niet te gaan duwen hoor.. :s
slipstreamen bij de laatste wagen, op het laatste moment hem overgaan en onmiddelijk terug in de slipstream van de voorlaatste wagen gaan hangen.. en dat altijd herhalen.
Mij is het zo gelukt, had zelfs nog over op het einde..
Comment