Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ferrari forza la scuderia
    Ik heb een vraag.
    Als ik de supercharger wil installeren dat is daalt mijn aantal pk met 10.
    Maar heb je dan meer vemogen in de lage toeren???
    Heb je er al een turbo opliggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
      Zou het met de F1 ook lukken?
      F1 heeft 1 nadeel: te lage topsnelheid. Als je hem goed afstelt haalt hij ongeveer 340. Sneller gaat niet omdat hij dan niet genoeg accelereert om de topsnelheid te halen. Bovendien kun je hem niet uptunen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferrari forza la scuderia
        Ik heb een vraag.
        Als ik de supercharger wil installeren dat is daalt mijn aantal pk met 10.
        Maar heb je dan meer vemogen in de lage toeren???
        supercharger is beter
        nu kan je bochten nemen in 2 of 3 die normaal in 1 of 2 moeten en daar door wielspin leveren.
        door hoger versnelling is er geen wielspin en supercharger zorgt voor voldoende power

Comment

• 'k Heb de McLaren F1 GTR

Wat een ***kar

Comment

• Die rijdt toch goed.

Die oudere GT wagens zijn wel fun om mee te rijden: MB CLK GTR, Lister Storm, McLaren F1 GTR...

Comment

• als je de 24 uren van de nurburgring rijd, hoeveel toeren moet je dan rijden?

Comment

• Ik vind dus van niet
                Eigelijk, nu ik zo'n tijdje GT4 niet meer heb gespeeld, maar wel veel LFS, merk ik pas hoe weinig feedback GT4 geeft...
                tov LFS is GT4 gewoon een arcaderacer, je draait aan het stuur, maar je hebt geen flauw idee wat je eigelijk bezig bent.

Kan natuurlijk ook zijn dat ik nu LFS te veel gewoon ben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                  hoever zitten jullie al in het spel?
                  ik zit nog maar aan 35.3 %
                  98.1%
                  299 auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                    F1 heeft 1 nadeel: te lage topsnelheid. Als je hem goed afstelt haalt hij ongeveer 340. Sneller gaat niet omdat hij dan niet genoeg accelereert om de topsnelheid te halen. Bovendien kun je hem niet uptunen.
                    en F1 heeft enkel medium banden, dus dat komt niet slim

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    Ik vind dus van niet
                    Eigelijk, nu ik zo'n tijdje GT4 niet meer heb gespeeld, maar wel veel LFS, merk ik pas hoe weinig feedback GT4 geeft...
                    tov LFS is GT4 gewoon een arcaderacer, je draait aan het stuur, maar je hebt geen flauw idee wat je eigelijk bezig bent.

Kan natuurlijk ook zijn dat ik nu LFS te veel gewoon ben...
                    Ik heb LFS nog niet gespeeld maar GT4 een echte arcaderacer noemen
                    Er zijn wel enkele poepsimpele auto's enzo, maar zonder driving aids zijn er wel enkele waar je moet zwoegen om ze op de baan te houden. imo eh
                    Last edited by ; 10/07/2005, 20:41.

Comment

• Mja, ik moet xius eigenlijk gelijk geven. Ik speel echter GTR ipv LFS en met dat spel vergeleken is GT4 meer arcade. Daarom niet puur arcade, maar zuivere simulatie is het ook niet.

Speel GTR eens zonder hulp en dan GT4 zonder hulp en ge merkt het verschil onmiddellijk.

Comment

• Heb je LFS al eens gespeeld? Die is dus nog realistischer dan GTR (is de jouwe origineel? )

Comment

• Ja mijne is origineel

Ik heb LFS al eens gespeeld, en zo super realistisch vond ik het niet. Hangt misschien af volgens eerdere ervaringen.

Comment

• de man zonder PS (of enig ander speelding) vraagt zich nu af :

GTR?
                            LFS ?

....

Ook PS? Afkorting van?....
                            en dees zijn dus nog imposanter dan Gran Turismo 4 dus?

Comment

• GTR-> Fia GT Racing -> PC
                              LFS-> Live For Speed -> PC

Normaal zijn van beide spellen al een topic (van LFS sowieso )

Comment

• hehe
                                ik ben nu al heel de dag GT4 aan het spelen, nu ff een pauze nemen

heb de audi V16 streamline gewonnen, de BMW 2002 turbo, ben nu zo bezig aan de endurance races

Comment

• GTR en LFS zijn realistischer dan GT4, maar het is minder toegankelijk voor het algemene publiek. Je moet al echt simulatiefan zijn om ze te willen spelen. Het accent ligt ook op online spelen.

Van LFS is er al een topic, van GTR niet (misschien eens werk van maken als er genoeg geinteresseerden zijn).

Anyway terug on-topic:

Wie heeft er hier al die Ford T-Model gewonnen? Ge krijgt hem als ge goud haalt op alle S-proeven. Maar alleen de Nurburgring (met de MB 190 DTM), Le Mans (met de Bentley) en Infineon Raceway (met de Audi R lukken me.

Comment

• Heeft er iemand al eigenlijk een wagen die meer dan 1000 pk heeft, of sneller gaat dan 450 kmh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                      Heeft er iemand al eigenlijk een wagen die meer dan 1000 pk heeft, of sneller gaat dan 450 kmh?
                                      er zijn verschillende wagens die door motortuning makkelijk de 1000 pk halen

450 weet ik niet, zou niet weten waar dat goed voor is hehe

Comment

• kweet niet, ik zit nu aan een max van 437

Comment

• Mijn Minolta gaat 470 geloof ik (eat that flor)
                                          En die heeft meer dan 1000 pk

@driver_to_be: ik ben zeer geïntereseerd in GTR, maar mijn minder legale engelse versie krijg ik jammer genoeg niet zo gemakkelijk aan de praat als mijn vroegere Duitse versie (die wel eens wou crashen)

Comment

Working...
                                          X