Oorspronkelijk geplaatst door ferrari forza la scuderia
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Zou het met de F1 ook lukken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferrari forza la scuderiaIk heb een vraag.
Als ik de supercharger wil installeren dat is daalt mijn aantal pk met 10.
Maar heb je dan meer vemogen in de lage toeren???
nu kan je bochten nemen in 2 of 3 die normaal in 1 of 2 moeten en daar door wielspin leveren.
door hoger versnelling is er geen wielspin en supercharger zorgt voor voldoende power
Comment
-
Ik vind dus van niet
Eigelijk, nu ik zo'n tijdje GT4 niet meer heb gespeeld, maar wel veel LFS, merk ik pas hoe weinig feedback GT4 geeft...
tov LFS is GT4 gewoon een arcaderacer, je draait aan het stuur, maar je hebt geen flauw idee wat je eigelijk bezig bent.
Kan natuurlijk ook zijn dat ik nu LFS te veel gewoon ben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beF1 heeft 1 nadeel: te lage topsnelheid. Als je hem goed afstelt haalt hij ongeveer 340. Sneller gaat niet omdat hij dan niet genoeg accelereert om de topsnelheid te halen. Bovendien kun je hem niet uptunen.
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ik vind dus van niet
Eigelijk, nu ik zo'n tijdje GT4 niet meer heb gespeeld, maar wel veel LFS, merk ik pas hoe weinig feedback GT4 geeft...
tov LFS is GT4 gewoon een arcaderacer, je draait aan het stuur, maar je hebt geen flauw idee wat je eigelijk bezig bent.
Kan natuurlijk ook zijn dat ik nu LFS te veel gewoon ben...
Er zijn wel enkele poepsimpele auto's enzo, maar zonder driving aids zijn er wel enkele waar je moet zwoegen om ze op de baan te houden. imo eh
Comment
-
Mja, ik moet xius eigenlijk gelijk geven. Ik speel echter GTR ipv LFS en met dat spel vergeleken is GT4 meer arcade. Daarom niet puur arcade, maar zuivere simulatie is het ook niet.
Speel GTR eens zonder hulp en dan GT4 zonder hulp en ge merkt het verschil onmiddellijk.
Comment
-
GTR en LFS zijn realistischer dan GT4, maar het is minder toegankelijk voor het algemene publiek. Je moet al echt simulatiefan zijn om ze te willen spelen. Het accent ligt ook op online spelen.
Van LFS is er al een topic, van GTR niet (misschien eens werk van maken als er genoeg geinteresseerden zijn).
Anyway terug on-topic:
Wie heeft er hier al die Ford T-Model gewonnen? Ge krijgt hem als ge goud haalt op alle S-proeven. Maar alleen de Nurburgring (met de MB 190 DTM), Le Mans (met de Bentley) en Infineon Raceway (met de Audi R lukken me.
Comment
-
Mijn Minolta gaat 470 geloof ik (eat that flor)
En die heeft meer dan 1000 pk
@driver_to_be: ik ben zeer geïntereseerd in GTR, maar mijn minder legale engelse versie krijg ik jammer genoeg niet zo gemakkelijk aan de praat als mijn vroegere Duitse versie (die wel eens wou crashen)
Comment
Comment