Mooie foto's Maxime. Chapeau!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeEn nu het belangrijkste:
Hoe heb je dat gedaan ?
De gele rijdt normaal gezien 1ste. Ge moet de lichtgrijze aantikken, maar zorg ervoor dat je geen 5-seconden penalty krijgt. Dus juist voordat je hem gaat raken even gas lossen. Die moet je dan de hele tijd blijven duwen (ook in de bochten). Juist voor de laatste bocht moet je achter hem uit komen en die laatste bocht heel fel aan de binnenkant nemen. Ongeveer halverwege de bocht naar buiten gaan en normaal zit je dan in die gele zijn slipstream. Die gele inhalen is dan geen probleem meer.
Na een paar keer proberen zou dat moeten lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beIk heb het gisteren nog eens geprobeerd op deze manier en ik won met 1 seconde voorsprong.
De gele rijdt normaal gezien 1ste. Ge moet de lichtgrijze aantikken, maar zorg ervoor dat je geen 5-seconden penalty krijgt. Dus juist voordat je hem gaat raken even gas lossen. Die moet je dan de hele tijd blijven duwen (ook in de bochten). Juist voor de laatste bocht moet je achter hem uit komen en die laatste bocht heel fel aan de binnenkant nemen. Ongeveer halverwege de bocht naar buiten gaan en normaal zit je dan in die gele zijn slipstream. Die gele inhalen is dan geen probleem meer.
Na een paar keer proberen zou dat moeten lukken.
Edit:
Na 3 keer proberen met die slipstream, is het me nog steeds niet gelukt, het zal niet meer voor vandaag zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsIk heb het nu ook eens geprobeerd, en ik zat er nog maar 2 seconden af, nu ga ik het nog eens proberen!
Edit:
Na 3 keer proberen met die slipstream, is het me nog steeds niet gelukt, het zal niet meer voor vandaag zijn!
Pff
Denk dat ik eens ga moeten Driver_to_be uitnodigen of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El ThomasoHet is zover: Na 3 maanden non-stop plezier begin ik GT4 beu te worden...
Het enige wat ik nu nog doe is alle (fatsoenlijke) auto's kopen, volledig tunen, andere velgen erop en een paar rondjes testrijden in time trial. Zielig...
Buiten wat onmogelijke driving missions en nog 2 24h endurances blijft er niet veel meer over.
gisteren bezig geweest om mijn tijden van de rijbewijzen te verbeteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyWat zijn zo jullie tijden op de Nordschleife? En met welke wagens?
Ik met de lister storm 6min59 en met de subaru rally car 7min40. Kheb er geen gedacht van of dit deftige tijden zijn, of ik nog nergens sta,...
of was het 8:40 dat ik reed
kweet n iet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsOH, HELP!! Weer zo'n discussie...
GT4 is The Real Driving Simulator
GTR is het beste FIA GT Race game
Je kan deze 2 moeilijk met elkaar vergelijken!
Oké, er is een groot verschil, maar aangezien je toch met een aantal auto's kunt rijden die in beide games steken, is een vergelijking toch doenbaar.
Zo vind ik GTR bijvoorbeeld beter qua rijsensatie. Het geluid, het snelheidsgevoel en de handelings zijn levensechter maar maken het racen er zeker niet gemakkelijker op.
GT4 vind ik beter omdat er meer tracks zijn en een groter aanbod van wagens.
Wat ik in elk geval kan zeggen is dat ik GTR boven GT4 zou verkiezen moest het op PS2 te verkrijgen zijn. Gamen op PC vind ik niet meer zo geestig, vooral racegames niet.
Comment
Comment