Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil eens weten of mijn rondetijden op de Ring iets waard zijn...

Welke tijden halen jullie met een Fiat Punto HGT in GT-mode met enkel en alleen een oliewissel?

Mijn beste tijd was 9:15.8xx

Dus, kopen die auto (kost niet zo veel, rond de 20.000 denk ik, dat heb je toch wel in reserve in GT-mode) en post je tijd.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Heb de auto gekocht voor 30.300 credits.

Vervolgens olie gewisseld, rijhulpsystemen uit en handmatige versnellingsbak.

Dan 2 toerkes gedaan op de Nurburgring (World Circuits -> Nordschleife -> Free Run):

Toerke 1: 9:19.xxx
      Toerke 2: 9:15.711

Ben dan maar gestopt aangezien de tweede tijd al beter was dan die van u . Neen, ik denk dat ik er toch niet meer dan een seconde zou kunnen afdoen van mijn tweede tijd dus dat wil zeggen dat uw tijd best wel goed zal zijn (rekening houdende met 't feit dat ik mijzelf als vrij goed Gran Turismo rijder beschouw) .

Den Billie.

Comment

• Kzal dit na de herexamens ook eens doen, heb nu nl bijna geen credits meer, heb zo wat zitten spelen int begin enjah...

Misschien een leuk ideetje:
        Een soort laptime battle op de ring (met GT4 wel te verstaan)? In arcade mode, je mag je wagen quicktunen, mag kiezen of je al dan niet met hulpmiddellen rijdt en we spreken 1 soort banden af. Wat de wagen betreft nemen we allen dezelfde, of dezelfde soort, wagen. Bv een lancer evo, of een impreza sti. Ik zeg maar iets. Ik zou een snelle wagen nemen (die rond de 7à8min rond kan) Dus niet de superkanonnen, maar ook niet de super trage wagens.

Kwil hier eventueel wel een apart topicje over openen.

Good idea or not?

Comment

• Topic bestaat zelfs al!
          Maar da's natuurlijk ff zoekwerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
            Topic bestaat zelfs al!
            Maar da's natuurlijk ff zoekwerk
            Aha, had daarnet wat gezocht via de zoek functie, maar niet direct iets gevonden...
            Zal eens wat beter zoeken straks!

Comment

• Nu je het zegt, ik vind het ook niet meer terug
              Ik ben nochtans zeker dat het er was, want ik heb nog meegedaan

Comment

• Ben aant zoeken in het archief, zit al in juni 2004, en nog altijd niets. Ga straks wat verder zoeken, evt open ik erna een nieuw topic? Of iemand anders doet het?

Comment

• met welke pick-up moet ik de sport truck race of iets doen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                    met welke pick-up moet ik de sport truck race of iets doen ?
                    Dodge RAM Ik heb een witte met goudkleure rimms!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Dodge RAM Ik heb een witte met goudkleure rimms!
                      max. pk?

kan ik met een MP3-speler ook mijn foto's van mijn auto's hier plaatsen en hoe ? thxs
                      Last edited by ; 23/08/2005, 15:55.

Comment

• Ik heb het zelf nog niet gedaan maar dat zal wel lukken. Je moet gewoon je MP3-speler aansluiten met een USB-kabel.
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                          Ik heb het zelf nog niet gedaan maar dat zal wel lukken. Je moet gewoon je MP3-speler aansluiten met een USB-kabel.
                          ja bedankt maar waar moet ik de kabel dan aansluiten? En hoe op de ps zetten ?
                          Last edited by ; 23/08/2005, 16:39.

Comment

ja bedankt maar waar moet ik de kabel dan aansluiten? En hoe op de ps zetten ?
                            iemand?

Comment

• Er zijn toch USB-openingen in de PS2? En op de pc toch ook?
                              BMW = Freude Am Fahren

Comment

Er zijn toch USB-openingen in de PS2? En op de pc toch ook?
                                ja, maar hoe je foto's er op ?

Comment

• Dat zal je van iem anders moeten vernemen vrees ik, want ik heb daar zoals reeds gezegd geen ervaring mee.
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Dat zal je van iem anders moeten vernemen vrees ik, want ik heb daar zoals reeds gezegd geen ervaring mee.
                                    oké alvast bedankt

Comment

ja, maar hoe je foto's er op ?
                                      Ik begrijp uw probleem niet zo goed. Om foto's van de Playstation naar de pc over te zetten doe je het gewoon als volgt:

1) Met behulp van uw usb-kabel sluit je uw MP3-speler aan op de Playstation (vooraan zitten 2 usb-poorten dus kies er eentje uit)

2) In Gran Turismo trek je een paar foto's en je slaat ze op op USB (en niet op uw SAVE-CARD)

3) Je maakt de MP3-speler los van de Playstation en verbindt hem met de pc

4) Uw MP3-speler verschijnt als extra harde schijf op uw pc en de foto's zullen er op staan in de map 'GT4' .

Da's de basis. Als het niet zou lukken geef dan duidelijk aan welke stap er niet lukt want zo moeilijk lijkt het me niet.

Den Billie.

Comment

• ferm bedankt

Comment

Working...
                                        X