Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb hier een tijd geleden iets gelezen van "black cars" ofzo, wat was dat?
Op dag 600enzoveel (ik weet niet meer welke dag,sorry) komen er 4 Black Cars bij de occazies te staan, die tesamen 10miljoen kosten dacht ik, en die Black Cars, zijn Le Mans wagens dacht ik..
Ik heb een probleem ik sluit mijn MP3-speler aan op de PS en maak een foto in 'photo travel' dan doe ik 'SAVE' en dan zet ik da op de USB stick of iets. En ze zeggen da mijn USB stick niet aangesloten is. Kan iemand me helpen?
Ik heb een probleem ik sluit mijn MP3-speler aan op de PS en maak een foto in 'photo travel' dan doe ik 'SAVE' en dan zet ik da op de USB stick of iets. En ze zeggen da mijn USB stick niet aangesloten is. Kan iemand me helpen?
vgl. arnev.
Zijt ge zeker dat de MP3-speler goed aangesloten is op uw Playstation? Zo ja, steek hem eens in de andere USB-poort (ik steek hem altijd in de bovenste (als de Playstation horizontaal staat) of linkse (als hij vertikaal staat) poort.
Het is wel zo dat de Playstation niet overweg kan met bepaalde USB-sticks en dus misschien ook niet met bepaalde MP3-spelers. Er zijn wel sites die een overzicht geven van welke merken werken en welke merken niet dus misschien moet je daar maar eens naar zoeken dan. Bij mijn MP3-speler (een EZAV Xen 400) werkt het dus wel perfect.
Zijt ge zeker dat de MP3-speler goed aangesloten is op uw Playstation? Zo ja, steek hem eens in de andere USB-poort (ik steek hem altijd in de bovenste (als de Playstation horizontaal staat) of linkse (als hij vertikaal staat) poort.
Het is wel zo dat de Playstation niet overweg kan met bepaalde USB-sticks en dus misschien ook niet met bepaalde MP3-spelers. Er zijn wel sites die een overzicht geven van welke merken werken en welke merken niet dus misschien moet je daar maar eens naar zoeken dan. Bij mijn MP3-speler (een EZAV Xen 400) werkt het dus wel perfect.
welke wagen voor MR-challenge in de beginners league en dat je goed kan tunen ?
'k Ken niet veel wagens vanbuiten die mid-engined zijn. Mijn eerste gedacht bij MR is altijd een Honda NSX maar goed, die is misschien een beetje te duur. Als je zo'n Honda koopt kan je hem natuurlijk wel goed tunen .
Goedkoper zijn een Lotus Elise/ Opel Speedster? Of een Toyota MR/MR-2, zo vind je er waarschijnlijk wel bij de tweedehands wagens. Pakt dan die met 241 pk (als die bestaat want ik weet de exacte pk's niet van de zwaarste motorisatie) . Kleine wagentjes die echter ook snel kunnen gaan!
Ikzelf zou, indien ik genoeg credits zou hebben, meteen voor de Honda NSX gaan om die dan bij snellere races ook in te zetten.
Ik heb Gran Turismo 4 nu al wel een tijdje en 'k heb ook al veel gespeeld met de photomode maar nog nooit een foto ge-upload omdat de resultaten nooit echt bevredigend waren. En een foto is maar bevredigend voor mij als ik hem kan gebruiken als wallpaper.
Na een paar maanden heb ik nu eindelijk twee foto's waarvan ik zelf vind dat ze ongeveer perfect zijn. Ik zou dan ook graag willen weten wat jullie ervan denken en of er iets is dat beter zou kunnen?
Grtz,
Den Billie.
EDIT: zoals hierna opgemerkt zijn de bijgesloten foto's niet optimaal. Geoptimaliseerde versies zijn opgenomen in een post ergens hieronder!
Je moet wel onthouden dat als je een foto overbrengt van PS2 naar PC, de foto op PC iets donkerder gaat zijn dan op uw TV. Daarom moet je iets lichter trekken.
Je moet wel onthouden dat als je een foto overbrengt van PS2 naar PC, de foto op PC iets donkerder gaat zijn dan op uw TV. Daarom moet je iets lichter trekken.
Wel, dit heb ik uit vorige ervaringen ook geleerd en dus had ik deze keer bij de lichtinstellingen de waarden veranderd (3 waarden verschillend van 0 zodat de foto er op tv heel wat lichter uitzag) . Blijkbaar had dit weinig of geen effect want toen ik ze oorspronkelijk op m'n pc bekeek bleken ze nog steeds te donker. Ik heb toen wat gespeeld met de 'brightness' en 'contrast' instellingen van m'n pc-software om tot een gewenst resultaat te komen.
Als ik de foto's nu bekijk zijn ze echter, zoals je terecht opmerkt, te donker. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik nu op dit moment in een extra verlichte kamer zit, wat niet het geval was op het moment van uploaden van de foto's (ze leken toen dus lichter) .
Ik heb dus meteen de foto's opnieuw onder handen genomen om de verlichting bij te werken met nieuwe resultaten . De wagen ziet er nu al Audi-RS4-roder uit . Het begint er zelfs wat realistisch uit te zien op die foto waar de wagen in de linker-benedenhoek staat.
Comment