Dit topic nog ns opfrissen met enkele schitterende foto's... al zeg ik het zelf
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Ik ben er ook nog altijd mee bezig. Zo af en toe eens een auto kopen of een auto die je al hebt heropfrissen.
Zo laatst een M3 gekocht in carbonblack, er dan BBS'kes op gelegd en met raceuitlaat, racing chip en sports ophanging. Echter de originele sports banden gehouden. Dat is ZALIG om mee op de ring te rijden. Soms zelfs driftend
Nu nog altijd die Le Mans wagens verzamelen, maar het komt er niet van
Nog nodig:
-Toyota GT-One (in normale racekleuren, de zwarte heb ik al)
-Nissan R39 (Idem)
-BMW V12 LMR
-Panoz Esperante LM
-de blauw-groene Pescarolo...
Comment
-
@Maxime Soete: er zitten mooie foto's tussen!
'k Ga mij ook nog eens bezighouden met Gran Turismo en de photo-mode. Er kruipt best wat tijd in, en gezien ik een eindwerk moest afgeven in 2e zittijd + een herexamen vorige maandag heb ik er nooit echt veel tijd voor gehad. Nu dus een tijdje wel en de komende dagen zal ik dan ook geregeld wat foto's posten van 'gewone' wagens. Daarmee amuseer ik mij uiteindelijk het meest. Bovendien heb ik nooit genoeg geld voor zo'n supersportwagen en ik neem amper deel aan die veel te lange races.
Zullen de komende dagen aangekocht worden:
- Mazda 626
- Honda S2000
- Subaru Impreza WRX Sti Station Wagon (okkazie)
- Subaru Legacy 2.0 GT Spec B Station Wagon
- ...
Kent er iemand nog snelle breaks in het spel? Ik heb een RS4, en een Subaru Legacy (maar in de verkeerde kleur, vandaar een heraankoop...) . Ik doel dan wel op snelle breaks, dus niet dienen oude Volvo. 'k Wil ze gewoon allemaal gelijkwaardig tunen (gelijk qua gewicht en pk-aantal) en dan eens vergelijken. En zoals ik al verscheidene keren gezien heb dan proberen om verschillende wagens in 1 foto te plaatsen m.b.v. photoshop.
Misschien een tip wat betreft de plaatsing van de foto's: om de een of andere reden worden alle foto's op die forum geresized naar een veel te klein formaat (ik zit met resolutie 1400x1050) en ik kan daar blijkbaar niets aan veranderen. Dit geresize brengt dan ook vreselijke kartels met zich mee in het beeld dat zichtbaar is.
OPLOSSING 1: elke foto opslaan en vanaf mijn harde schijf bekijken aan 100%
OPLOSSING 2: bij eigenschappen van de foto de link halen en die dan plakken in een nieuw venster waar enkel de foto in full formaat verschijnt
OPLOSSING 3 (deze ga ik vanaf nu dus toepassen) : bij het maken van een post op dit forum waarin foto's worden getoond kunt ge ook kiezen voor het toevoegen van een 'hyperlink' . In dat geval worden 2 dingen gevraagd:
- datgene wat ge wilt zien verschijnen op het scherm en wat dan clickable wordt (dus [IMG]http ://xxxxxx[/IMG])
- de link naar waar je gaat in een nieuw venster als je klikt op het clickable element uit de eerste stap (dus http ://xxxxx)
Nu ja, 'k kan misschien beter eerst vragen of nog mensen last hebben van dit automatische geresize van de afbeeldingen op dit forum? Zo ja, heeft u er een andere oplossing voor dan één van mijn drie voorgestelde? Zo nee, mijn 3e oplossing is echt wel handig hoor dan (tenminste als ge begrijpt hoe het werkt want mijnen uitleg volstaat misschien niet)
Ik 'hoor' het wel...
Den Billie.
Comment
-
Je hebt de RS6 nog, maar die valt misschien niet in uw categorie. Voor de rest zou ik bij de Japanse merken kijken, want daar zijn ze voor de rest allemaal te vinden. Enfin ik ken er eigenlijk geen andere.
btw als je eens fatsoenlijk onderstuur wilt ervaren: koop dan de Honda Integra Touring Car (ik dacht voor 450.000). Na olie verversen 320+ pk op de voorwielen en dat is toch wel tamelijk moeilijk om te rijden.
Foto's op pc? Gaat met een USB-stick of een USB-MP3 speler. Als je je PS2 plat hebt liggen, zijn er links onderaan aan de voorkant 2 USB aansluitingen (blauw omkaderd). Als je uw USB-stick daarin steekt kun je uw foto's daarop saven.
Comment
-
Hier dus zo'n clickable foto, wat een oplossing is voor mijn (en misschien dat van anderen) probleem:
Zo ziet het er dan uit (zonder spaties uiteraard) :
[U R L = h t t p : / / w w w . l u d a n . b e / i m a g e s % 2 0 a l l e r l e i / I M G 0 0 0 5 . J P G ] [ I M G ] h t t p : / / w w w . l u d a n . b e / i m a g e s % 2 0 a l l e r l e i / I M G 0 0 0 5 . J P G [ / I M G ] [ / U R L ]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Cals ik die laatste race van professional races wil beginnen komt erop dat ik eerst alle amateur en professionele races moet doen maar die heb ik dus al gedaan, is dit een fout of moet ik die special events ofzoiets ook nog doen???
Je moet ook alle championships gedaan hebben.
bvb bij MR-cup heb je de keuze tussen championship en de 5 races apart. Je moet dan championship ook goud hebben EN bij elke aparte race een gouden beker. Het is mogelijk dat je het championship wint, maar dat je 1 race niet gewonnen hebt. Die moet je dan nog eens rijden.
Ik hoop dat ik wat duidelijk was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MICHPfff, ik mag heel opnieuw herbeginnen. Als ik mijn playstation aanleg, staat er dat het game corrupted is of zoiets. Zijn er hier die dit nog hebben meegemaakt.
Je hebt waarschijnlijk tijdens het saven je memorycard eruit gehaald of ps2 te vroeg afgezet...
BTW: Ik heb nu 100%
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MICHPfff, ik mag heel opnieuw herbeginnen. Als ik mijn playstation aanleg, staat er dat het game corrupted is of zoiets. Zijn er hier die dit nog hebben meegemaakt.
Den Billie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsIk heb het nog niet voorgehad, sommigen op het forum hier wel.
Je hebt waarschijnlijk tijdens het saven je memorycard eruit gehaald of ps2 te vroeg afgezet...
BTW: Ik heb nu 100%
Comment
Comment