Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zal ik doen

Comment

• Ik zette de helderheid altijd op stand 7, ging perfect.

Comment

• Verdorie mijn GT 4 loopt altijd vast!! Wat kan ik er aan doen? Het is enkel wanneer hij aanhet laden is voor een wedstrijd te rijden.......(en ik ben al helemaal opnieuw begonnen omdat de data corrupted was)

Comment

• Net een Vanquish gekocht om aan de British GT Series mee te doen. Wat een geluid komt daaruit met een race-uitlaat

Comment

• Mooi geluid zekermaar ik vind dat die vanquish redelijk stroef rijdt,.
            Ik hoop dat in Gt5 de auto's hetzelfde(of ongeveer) rijden als in het echt, want in Gt4 rijd een golf 5 gti zoals in het echt een golf 3 ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI
              Verdorie mijn GT 4 loopt altijd vast!! Wat kan ik er aan doen? Het is enkel wanneer hij aanhet laden is voor een wedstrijd te rijden.......(en ik ben al helemaal opnieuw begonnen omdat de data corrupted was)
              PS kuisen, en als dat nt werkt is het je cd (tenzij ie alles niet draait)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                Net een Vanquish gekocht om aan de British GT Series mee te doen. Wat een geluid komt daaruit met een race-uitlaat
                dan moet je eens een suzuki gsx-r 4 horen met race uitlaat, dat is is pas (te winnen bij suzuki concept race)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                  PS kuisen, en als dat nt werkt is het je cd (tenzij ie alles niet draait)

Ok ik zal dat eens proberen.........thx

Comment

• Sorry, dit bericht moet in lap time battle komen! Verkeerd topic, mijn excuses!

Comment

• Ik heb mij nog eens 'geamuseerd' met het de photo-drives..

Comment

• Comment

• prachtige foto's!
                          vooral die laatste van de 5 turbo

Comment

• Kheb onlangs ook probleem gehad met het readen van mijn memory card, gevolg: alle gegevens kwijt.
                            Niemand van mijn kanten voor es zijn memory card te kopiëren.
                            Ik heb echt geen zin om volledig opnieuw te beginnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena
                              Kheb onlangs ook probleem gehad met het readen van mijn memory card, gevolg: alle gegevens kwijt.
                              Niemand van mijn kanten voor es zijn memory card te kopiëren.
                              Ik heb echt geen zin om volledig opnieuw te beginnen...
                              Ge moogt gij die van mij altijd eens komen halen hoor. Zit zelf wel niet zo ver. Ergens rond de 15% denk ik... En iets van een 100.000 credits want heb net wat 2e hands wagens gekocht met mijn prijzengeld . Nu ja, beter iets dan niets .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                prachtige foto's!
                                vooral die laatste van de 5 turbo
                                thx

Comment

• In de endurance race Grand Valley 300 km krijg je normaal gezien een Sauber C9 maar ik krijg altijd een Auto Union V16 Streamline Iemand een idee hoe dit komt?

Comment

• heb ik ook al ondervonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                      heb ik ook al ondervonden
                                      Heb je mss een tip om aan een LeMans-racer te raken om aan verschillende Endurance-races mee te doen? Gewoon eentje kopen? En welke is de beste?

Comment

• Welke LM-racer is het beste? Audi R8, Pescarolo Judd, Toyota GT1, Peugeot 905,...?

Comment

• De peugeot niet: die schakelt te traag. Als ge 1 wilt kopen zou ik de Pescarolo nemen, de C60 (dus de nieuwere waar ook wat wit in de livery zit).

Ik vind de Bentley super, maar die wil je waarschijnlijk winnen en daarvoor hebt ge een LM nodig

Ik heb de eerste keer met de Minolta Toyota gereden. Die wint ge bij de El Capitan 200 miles.

Dat ge de Sauber niet wint komt doordat die lijsten meestal van de Amerikaanse versie is. Daar is een klein verschil in (Europees heeft bvb de Seat Ibiza).

Comment

Working...
                                          X