Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De prijs idd, maar ik heb er wel 100€ voor over om meteen te spelen.
Over die gereviseerde versie kan ik hetvolgende zeggen. Ik heb mijn ps2 ook meteen bij de release gekocht. En heb al versch modellen 'opengevezen' en id eerste reeks zat er 'meer' in dan id volgende reeksen. Met meer bedoel ik bescherming over bepaalde stukken vd ps. Missch hebben ze die weggelaten omdat ze het nt nodig vonden, ik weet het niet. Maar een volgende reeks is niet noodzakelijk beter dan de eerste uitgebrachte reeks.
Vision Gran Turismo leading Japanese PS3 launch lineup?
Source: A release schedule on Sony Computer Entertainment Japan's Web site.
The official story: "At this time we are not familiar with any announcements coming from the company on PS3."--Sony Computer Entertainment America spokesperson. Due to the time difference, Sony Japan reps were unavailable as of press time.
What we heard: Today, American gamers woke with news that Sony had revealed its first-party launch lineup for the PlayStation 3. The reports all stemmed from an updated software release schedule on SCE's site, which lists six games as coming to the PS3. Foremost among them is an entry marked "Gran Turismo series"--presumably Vision Gran Turismo. Behind it are five other titles: the "action RPG" Monster Carnival; the RPG Angel Rings; a fifth game in the Hot Shots Golf (Minna no Golf) series; a mystery game called "The Eye of Judgment"; and the sequel to the action-adventure Genji, now called Genji 2.
Some sites spun the story as Sony revealing its self-developed PS3 games for the first time. Others branded it as an announcement of the company's first-party lineup when the PS3 launches later this year. Both were wrong. First, all six games were unveiled last year, either at E3 or the 2005 Tokyo Game Show. Second, the ship dates for all six games are marked as "undecided," meaning none have been confirmed for launch in any territory.
However, the lack of official confirmation doesn't rule out one or all of the list games being available when the PS3 launches in Japan--or North America. That said, historically, no Gran Turismo game has launched alongside a PlayStation console. And knowing developer Polyphony Digital's proclivity for missing deadlines, it wouldn't be surprising if Vision Gran Turismo would miss whatever launch date it is initially given.
Bogus or not bogus?: Bogus that is it confirmed for launch; not bogus that the six games are coming to PS3...but we knew that already.
Dus met wal geluk GT5 als launchtitel... Maar het is nog ver weg, er zal nog veel veranderen
De echte GT5 duurt nog wel een jaar langer.
En dan koop ik hem
Bah, dan moet ik em nt hebben
Dan begin ik wel met een andere game En als er geen andere games zijn speel ik PS2 games lol, nu dat die PS2 toch aan zijn laatste weken bezig is.
Maar we zijn het GT topic beetje aan het vervuilen
Idem ditto, maar bij mij hangt hij nog aan dat zijden draadje Geeft rare klikken enzo.
Dvd's werken nog goed, games niet meer. Maar dat heeft hij al een paar keer gedaan en heb hem telkens weer ad praat gekregen. Volgende kuisbeurt dringt zich op
En idd het is bijna november, i can't wait
Wat is daar dom aan buiten dat de ps3 later goedkoper is?
GT5 zou trouwens een release game zijn.
je moet hem eens opendraaien en de lens schoon vegen met een wattenstokje met ether op
Weet er mss iemand hoe je het best een race met proto's wint op de Nürburgring? Ik heb het al ontelbare keren geprobeerd met m'n Pesca: hij is wel razendsnel maar gewoon oncontroleerbaar op dat circuit. Ik eindig meestal als 3de of 4de, wat behoorlijk frustrerend is na enkele pogingen. Ik heb het al geprobeerd met een Gillet Vertigo of een McLaren F1 GTR: die zijn veel beter te controleren maar missen snelheid Kan iemand mij helpen?
Weet er mss iemand hoe je het best een race met proto's wint op de Nürburgring? Ik heb het al ontelbare keren geprobeerd met m'n Pesca: hij is wel razendsnel maar gewoon oncontroleerbaar op dat circuit. Ik eindig meestal als 3de of 4de, wat behoorlijk frustrerend is na enkele pogingen. Ik heb het al geprobeerd met een Gillet Vertigo of een McLaren F1 GTR: die zijn veel beter te controleren maar missen snelheid Kan iemand mij helpen?
Probeer eens met de Jaguar xjr- race car(getuned), die is goed te controleren en gaat ook snel.
Weet er mss iemand hoe je het best een race met proto's wint op de Nürburgring? Ik heb het al ontelbare keren geprobeerd met m'n Pesca: hij is wel razendsnel maar gewoon oncontroleerbaar op dat circuit. Ik eindig meestal als 3de of 4de, wat behoorlijk frustrerend is na enkele pogingen. Ik heb het al geprobeerd met een Gillet Vertigo of een McLaren F1 GTR: die zijn veel bete
r te controleren maar missen snelheid Kan iemand mij helpen?
Misschien een Audi R8, als hij getuned is gaat hij max. 385km/u en zelf ook al op racing hard banden goed controleerbaar
ik zou zeggen de minolta maar die heeft veel banden slijtage en zijn weggedrag op de ring is ook niet wat het moet zijn...
probeer eens een clk dtm getuned
en misschien ook de ps2 proberen te koelen als de race bezig is want na 24u zal hij wel behoorlijk warm zijn!
Voor de 24u van de Nurburgring gebruik ik meestal de M3 GTR Race car, maar ik denk dat alle DTM en JGTC wagens ook goed zijn mits wat tuning. Ook de GT wagens zoals de Viper GTS-R of de Corvette C5R lijken mij goed genoeg.
ik lees net in de mediamarkt folder dat het GT4 stuurtje amper 69€ kost
69 ik moet dit gewoon hebben, over het budget of niet. nergens haal je meer prijs/kwaliteit binnen.
Comment