Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja aangezien GT4 alleen voor ps2 is zal TT dit ook wel zijn
kheb net de boxercup gereden. de auto die ik gebruikte was een ruf ctr2. meestal neem ik een impreza en tune ik die tot 450pk en zet ik er nos op. wat me opvalt bij de ruf is het turbo "gezuig" als je in de auto zit. standaard met olie heeft hij 548pk, die stal zet hij gelukkig op de grond met zijn 4 wieltjes ook heeft hij sport/soft banden standaard steken. en die zijn nodig, je zit in enkele seconden tegen de 200 en dan moet je hard remmen en ik rij nogal vlug te snel door een bocht als ik met een zeer snelle wagen rij. met gevolg dat ik veel crash. met de ctr2 valt dit redelijk mee. de auto heeft een goede balans iets wat die andere rufs niet hebben (yellowbird en btr). als je een bocht te snel aansnijd krijg je dik onderstuur. het beste is niet te hard willen gaan en vroeg remmen en met het gas ingedrukt de bocht in gaan. zo vermijd ik dit onderstuur deze racebak heeft wel een dik prijskaartje van bijna 300.000€
Uiteraard is het op PS2
Maar of ik het persoonlijk zou kopen? Denk het niet, het spreekt me toch niet genoeg aan om er zo in op te gaan zoals in GT4, ken ook te weinig af van moto's denk ik, en het geeft zo'n "leeg" gevoel, alsof het zoveel meer had kunnen zijn, maar toch slechts een half spel levert...
Begrijp me niet verkeerd, het is zeer zeker geen slecht spel, maar ivgl met GT4 is het maar een soort van add-on, vind ik.
Heb niet meer gespeeld, straks ofzo es proberen, inclusief fotomateriaal van een spinnende scooter
Bon, een scooter is dus hopeloos, zelfs met andere gewichtjes
Ik krijg amper wheelies, en met dat failure condition ding krijg ik al helemaal geen wheelies, dus wrs ook geen wielspin
Een beetje met het gewicht spelen is wel leuk soms, vooral voorover leunen in een bocht en dan wat remmen geeft soms leuke effecten (met meestal vallen als gevolg)
Fotoshoots (de scooter zijn uit photo mode, de andere uit challenge en dan best photo, die kiest hij zelf)
noggis GT4 opgestart, na lange tijd onder het stof
- die Jaguar XJ220 is een beest
- een of andere Citroen heeft wel leuke versnellingsbakverhoudingen; naar 3de gechakeld komt ie in 4500 toeren, maar naar eerste komt ie op 3000 toeren te vallen ... rijdt niet vlot
- Honda S2000 is vreed tail happy
- Mercedes 2.5 evo2 is ook tail happy, maar laat zijn kontje zo lekker traag glijden ... juist boven de 9 minuten op nurburg, in een van de license A testjes, 1 ronde maar gereden
Die Tourist Trophy ziet er inderdaad tof uit maar 'k heb altijd al gedacht dat het niets meer zou zijn als een GT4 met moto's. Dus weer dezelfde parcours, weer geen schade, weer slechte AI, ... 't Wordt tijd dat ze in de GT reeks eens wat echte vernieuwingen aanbrengen. En dat het spel wat minder arcade wordt, waarmee ik wil zeggen dat het niet zou mogen kunnen dat mijn 10 jarig neefje een F1 wagen rond een parcours kan sturen.
Live For Speed is daar al beter in. Daar geraakt mijn 10 jarig neefje niet verder dan 10m omdat hij constant donuts draait . 't Is misschien ook niet heel realistisch maar 't voelt toch veel realistischer aan.
Weet iemand wanneer de GT versie voor PSP zou uitkomen? Ook al zullen er allicht wel weer geen echte vernieuwingen inzitten, ik koop hem sowieso (da's de sterkte van de GT-reeks...)
Ik heb het met de Mercedes CLK Touring car gedaan..
Dikke turbo erop en racing hard banden...
Let op de versnellingsbak verhoudingen.. zet ze iets zwaarder.. bij mij stonden ze rond de 18,19 (bedoel dan de algemene verhouding, niet een versnelling zelf).
Koop alle vertandingen die bij je full cust. versnellingsbak horen (triple plate,...)
ik ben momenteel ook bezig aan de 24 u van nurburgring
met de Nissan Skyline LM racing type
heeft om en beide iets van een 1100 pk getuned
kzit nu al 10 uur ver, maar om de 3 ronden moet ik binne om nieuwe banden met superharde banden
Ik heb het met de Mercedes CLK Touring car gedaan..
Dikke turbo erop en racing hard banden...
Let op de versnellingsbak verhoudingen.. zet ze iets zwaarder.. bij mij stonden ze rond de 18,19 (bedoel dan de algemene verhouding, niet een versnelling zelf).
Koop alle vertandingen die bij je full cust. versnellingsbak horen (triple plate,...)
have fun!
Jah wete, ik ga dat doen met een paar maten van mij die het nog niet echt zo goed kunnen, zelf had ik gedacht aan een Audi R8 omdat die toch veel sneller is dan de tegenstanders, anders maken we helemaal geen kans
ow nouja, kan je nog altijd dezelfde afstelling aanraden
als je vertandingen zwaarder staan gaat i minder schietig zijn bij het uitkomen van de bochten..
@fille: om de drie ronden lijkt veel.. maar zo 1 rondje nurburgring duurt wel zo'n 7-8 tal minuten met zo'n bolide
Comment