Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hou dat mss voor het racegame topic, dit is enkel gran turismo 4
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Tourist trophy is van dezelfde makers van GT4 en bijna alle circuits van GT4 zitten erin.

Het is eigenlijk GT4 maar met moto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        hou dat mss voor het racegame topic, dit is enkel gran turismo 4
        Tourtist Trophy is 100% gran turismo 4, alleen is het met moto's, ik zie dus niet in waarom het hier niet zou inmogen

Besides, de oprichter is een voorganger van mij, dus zeg ik dat het mag, nah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
          Tourtist Trophy is 100% gran turismo 4, alleen is het met moto's, ik zie dus niet in waarom het hier niet zou inmogen

Na de aanzet van mij uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
            Na de aanzet van mij uiteraard
            Ach zever toch niet

Comment

• ziet er wel een interresant spel uit. koop het wel als het 30€ kost

Comment

excuses aanvaard

ik wist niet dat het GT4 was

Ook op pee-is-twee ?
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ja aangezien GT4 alleen voor ps2 is zal TT dit ook wel zijn

kheb net de boxercup gereden. de auto die ik gebruikte was een ruf ctr2. meestal neem ik een impreza en tune ik die tot 450pk en zet ik er nos op. wat me opvalt bij de ruf is het turbo "gezuig" als je in de auto zit. standaard met olie heeft hij 548pk, die stal zet hij gelukkig op de grond met zijn 4 wieltjes ook heeft hij sport/soft banden standaard steken. en die zijn nodig, je zit in enkele seconden tegen de 200 en dan moet je hard remmen en ik rij nogal vlug te snel door een bocht als ik met een zeer snelle wagen rij. met gevolg dat ik veel crash. met de ctr2 valt dit redelijk mee. de auto heeft een goede balans iets wat die andere rufs niet hebben (yellowbird en btr). als je een bocht te snel aansnijd krijg je dik onderstuur. het beste is niet te hard willen gaan en vroeg remmen en met het gas ingedrukt de bocht in gaan. zo vermijd ik dit onderstuur deze racebak heeft wel een dik prijskaartje van bijna 300.000€

tot zover mijn "test" met de Ruf Ctr2

Comment

excuses aanvaard

ik wist niet dat het GT4 was

Ook op pee-is-twee ?
                    Welke excuses?

Uiteraard is het op PS2
                    Maar of ik het persoonlijk zou kopen? Denk het niet, het spreekt me toch niet genoeg aan om er zo in op te gaan zoals in GT4, ken ook te weinig af van moto's denk ik, en het geeft zo'n "leeg" gevoel, alsof het zoveel meer had kunnen zijn, maar toch slechts een half spel levert...

Begrijp me niet verkeerd, het is zeer zeker geen slecht spel, maar ivgl met GT4 is het maar een soort van add-on, vind ik.

Comment

• heb je al wielspin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                        heb je al wielspin?
                        Heb niet meer gespeeld, straks ofzo es proberen, inclusief fotomateriaal van een spinnende scooter

Comment

Heb niet meer gespeeld, straks ofzo es proberen, inclusief fotomateriaal van een spinnende scooter
                          Bon, een scooter is dus hopeloos, zelfs met andere gewichtjes
                          Ik krijg amper wheelies, en met dat failure condition ding krijg ik al helemaal geen wheelies, dus wrs ook geen wielspin
                          Een beetje met het gewicht spelen is wel leuk soms, vooral voorover leunen in een bocht en dan wat remmen geeft soms leuke effecten (met meestal vallen als gevolg)

Fotoshoots (de scooter zijn uit photo mode, de andere uit challenge en dan best photo, die kiest hij zelf)

Comment

• ziet er zalig uit !

Ik bied 5€
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• noggis GT4 opgestart, na lange tijd onder het stof

- die Jaguar XJ220 is een beest
                              - een of andere Citroen heeft wel leuke versnellingsbakverhoudingen; naar 3de gechakeld komt ie in 4500 toeren, maar naar eerste komt ie op 3000 toeren te vallen ... rijdt niet vlot
                              - Honda S2000 is vreed tail happy
                              - Mercedes 2.5 evo2 is ook tail happy, maar laat zijn kontje zo lekker traag glijden ... juist boven de 9 minuten op nurburg, in een van de license A testjes, 1 ronde maar gereden

Comment

ziet er zalig uit !

Ik bied 5€
                                Die Tourist Trophy ziet er inderdaad tof uit maar 'k heb altijd al gedacht dat het niets meer zou zijn als een GT4 met moto's. Dus weer dezelfde parcours, weer geen schade, weer slechte AI, ... 't Wordt tijd dat ze in de GT reeks eens wat echte vernieuwingen aanbrengen. En dat het spel wat minder arcade wordt, waarmee ik wil zeggen dat het niet zou mogen kunnen dat mijn 10 jarig neefje een F1 wagen rond een parcours kan sturen.

Live For Speed is daar al beter in. Daar geraakt mijn 10 jarig neefje niet verder dan 10m omdat hij constant donuts draait . 't Is misschien ook niet heel realistisch maar 't voelt toch veel realistischer aan.

Weet iemand wanneer de GT versie voor PSP zou uitkomen? Ook al zullen er allicht wel weer geen echte vernieuwingen inzitten, ik koop hem sowieso (da's de sterkte van de GT-reeks...)

Anyway, Alex biedt €5, ik ga erboven: €5,5

Comment

• Met welke wagen kun je best de 24u van de Nurburgring rijden? En welke banden? En misschien nog iets wijzigen aan de instellingen van je wagen?

Comment

• Ik heb het met de Mercedes CLK Touring car gedaan..
                                    Dikke turbo erop en racing hard banden...

Let op de versnellingsbak verhoudingen.. zet ze iets zwaarder.. bij mij stonden ze rond de 18,19 (bedoel dan de algemene verhouding, niet een versnelling zelf).

Koop alle vertandingen die bij je full cust. versnellingsbak horen (triple plate,...)

have fun!

Comment

• ik ben momenteel ook bezig aan de 24 u van nurburgring
                                      met de Nissan Skyline LM racing type
                                      heeft om en beide iets van een 1100 pk getuned
                                      kzit nu al 10 uur ver, maar om de 3 ronden moet ik binne om nieuwe banden met superharde banden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                        Ik heb het met de Mercedes CLK Touring car gedaan..
                                        Dikke turbo erop en racing hard banden...

Let op de versnellingsbak verhoudingen.. zet ze iets zwaarder.. bij mij stonden ze rond de 18,19 (bedoel dan de algemene verhouding, niet een versnelling zelf).

Koop alle vertandingen die bij je full cust. versnellingsbak horen (triple plate,...)

have fun!
                                        Jah wete, ik ga dat doen met een paar maten van mij die het nog niet echt zo goed kunnen, zelf had ik gedacht aan een Audi R8 omdat die toch veel sneller is dan de tegenstanders, anders maken we helemaal geen kans

Comment

• ow nouja, kan je nog altijd dezelfde afstelling aanraden
                                          als je vertandingen zwaarder staan gaat i minder schietig zijn bij het uitkomen van de bochten..

@fille: om de drie ronden lijkt veel.. maar zo 1 rondje nurburgring duurt wel zo'n 7-8 tal minuten met zo'n bolide

Comment

Working...
                                          X