Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb zaterdag nog eens GT4 gespeeld, 't is waarschijnlijk al bijna een jaar geleden. Heb het gespeeld met mijn stuurtje en wat gedrift en ik heb de smaak weer te pakken...
haha, bij mij gisteren ook
Ik dacht van, kga ff 10 minuten GT4 spelen, uiteindelijk heb ik 2 uurs gespeeld
Dat valt nog mee
ik heb, toen dat pas uit was zo eens beginnen spelen toen ik wakker werd, met de bedoeling snel nog een race te rijden voor ik naar school moest. (was dus rond 8u) en rond 18u bellen ze mij of ik honger had
Ford GT, ca va nog
Cobra valt voor geen meter deftig te rijden en met z'n vierbak moet je al beginnen foefelen
Elise rijdt niet leuk
Xrunner ken ik niet (toyota is trouwens niet amerikaans)
en honda beat is crap
zeer klein heb ik gereden met een Speedster turbo, kan dat ?
Het is een game die je gwn blijft spelen..... Speel GT al vanaf GT1 en mijn verslaving wordt alleen maar erger..
Gisteren eens de Lancia Delta S4 (de rally car ja) afgesteld voor op de baan.. wat rijdt dat zalig seg!! (denk dat i rond de 550 pk heeft nu)
Broer met ze'n M5 (+-700 pk dacht ik) helemaal zoek gereden vond i niet zo leuk....
Ook zijn Audi RS6 Avant (ook zo'n 700 pk) moest het afleggen
Nadien nog ff gaan 'driften' op dat natte circuit daar, naam vergeten.. alle rijhulp uit, helemaal te gek tijd: juist onder de minuut.. leuk!
Het is een game die je gwn blijft spelen..... Speel GT al vanaf GT1 en mijn verslaving wordt alleen maar erger..
Gisteren eens de Lancia Delta S4 (de rally car ja) afgesteld voor op de baan.. wat rijdt dat zalig seg!! (denk dat i rond de 550 pk heeft nu)
Broer met ze'n M5 (+-700 pk dacht ik) helemaal zoek gereden vond i niet zo leuk....
Ook zijn Audi RS6 Avant (ook zo'n 700 pk) moest het afleggen
Nadien nog ff gaan 'driften' op dat natte circuit daar, naam vergeten.. alle rijhulp uit, helemaal te gek tijd: juist onder de minuut.. leuk!
Comment