Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daar race je wel op Ik weet het goed want ik vergeet het altijd lol
Ik rij altijd op die kegels in... Missch zijn er twee versies ofzo.
als dat tsukuba wet is heeft nine-eleven idd gelijk ... je moet er rechtdoor en niet naar rechts
als je daar rechtdoor gaat kom je op een haarspeld uit, daarna een recht stuk, en daarna een lang uitwaaierende bocht naar rechts die op de finishline uitkomt
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
jawel, al heel veel en nooit rijden die 1min rond. 1.05 halen ze wel.
Ik heb zeker een DVD staan waar ze onder de minuut zitten, als ik tijd heb zoek ik het effe voor je op ! Kben het wel niet 100% zeker, maar toch wel veel ...
Ik heb zeker een DVD staan waar ze onder de minuut zitten, als ik tijd heb zoek ik het effe voor je op ! Kben het wel niet 100% zeker, maar toch wel veel ...
over welke wagen gaat het hier weer? want er is een verschil tussen een Skyline R34 en een Integra type-R
als dat tsukuba wet is heeft nine-eleven idd gelijk ... je moet er rechtdoor en niet naar rechts
als je daar rechtdoor gaat kom je op een haarspeld uit, daarna een recht stuk, en daarna een lang uitwaaierende bocht naar rechts die op de finishline uitkomt
Jah, ik bedoelde Twin Ring Motegi east short course... Net tegengekomen in tourist trophy
Naar aanleiding van de 24 uren van le mans misschien een snelle lap neerzetten met een oude group C car? Ik denk dat de meesten hier wel een Sauber C9 staan hebben, of liever een andere wagen? Stuurhulp/tractiecontrole af en hard racing tires (of toch liever wat zachtere?)...
als er opmerkingen zijn laat maar horen of als jullie gewoon geen tijd hebben laat maar horen !
Pfft, maandag mijn hele memorycard corrupt gekregen en nu ben ik dus alles kwijt
Of beter gezegd: was alles kwijt
Savegame afgehaald en ondertussen heb ik 100%
't Is niet helemaal eerlijk, I know, maar ik had geen zin om volledig opnieuw te beginnen en dan is dit de betere oplossing...
Pfft, maandag mijn hele memorycard corrupt gekregen en nu ben ik dus alles kwijt
Of beter gezegd: was alles kwijt
Savegame afgehaald en ondertussen heb ik 100%
't Is niet helemaal eerlijk, I know, maar ik had geen zin om volledig opnieuw te beginnen en dan is dit de betere oplossing...
Naar aanleiding van de 24 uren van le mans misschien een snelle lap neerzetten met een oude group C car? Ik denk dat de meesten hier wel een Sauber C9 staan hebben, of liever een andere wagen? Stuurhulp/tractiecontrole af en hard racing tires (of toch liever wat zachtere?)...
als er opmerkingen zijn laat maar horen of als jullie gewoon geen tijd hebben laat maar horen !
edit: ohja, la sarthe met chicanes ...
Doe het anders met een nieuwere wagen? De Audi R8, Pescarolo, Bentley...
Als ge met de Sauber wilt rijden, moet ge het zonder chicanes doen
Mijn favoriet is echter de Bentley op de versie met chicanes.
Doe het anders met een nieuwere wagen? De Audi R8, Pescarolo, Bentley...
Als ge met de Sauber wilt rijden, moet ge het zonder chicanes doen
Mijn favoriet is echter de Bentley op de versie met chicanes.
Ik weet wel niet of iedereen de Bentley heeft?
Daar heb je wel gelijk! beste tijd is iets van 14.6, maar heb al een paar keer 1,5s voor die tijd gezeten, tot ik het verneuk door in die laatste twee chicanes te snel te willen gaan :s !
R8/pescarolo is fine for me... De bently heb ik nog steeds niet. Het zou ook mogen met de F1, maar dat past niet echt in het le mans gebeuren denk ik ...
Comment