Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    amai, ik heb dé auto gevonden

Bij "used cars late 90s" heb ik een '99 Impreza STi 22b gekocht en die volledig getuned tot een 554 pk ... Z.A.L.I.G.
    Beetje op de Nordschleife zitten crossen, die kar rijdt heerlijk: perfecte remmen, gaat héérlijk hard, maakt een zalig geluid, plakt aan de weg ... wow !
    'k heb een raceje gereden tegen een Zonda C12S, Nissan R390 (of zo), Spyker C8, Cobra, ... en op één been gewonnen
    Mijnen 22B heeft meer als 600 pk, is inderdaad een zalig overstuurde kar, maar m'n B-spec kan er absoluut gene weg mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
      Mijnen 22B heeft meer als 600 pk, is inderdaad een zalig overstuurde kar, maar m'n B-spec kan er absoluut gene weg mee
      Hoe krijg je die over de 600 pk ?
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Hoe krijg je die over de 600 pk ?

Stage 4 supercharger zeker, intercooler, en uitlaatlijn, k'zou es moeten checken om zeker te zijn

Maar ik eb'm nog gestript ook, en da's misschien iets teveel van het goede, die bak ik énorm listig bij mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
          Stage 4 supercharger zeker, intercooler, en uitlaatlijn, k'zou es moeten checken om zeker te zijn

Maar ik eb'm nog gestript ook, en da's misschien iets teveel van het goede, die bak ik énorm listig bij mij
          ik eef der ook alles op gesteekt en kzit nie aan 600 peekaa zenne
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik eef der ook alles op gesteekt en kzit nie aan 600 peekaa zenne
            K'zal ke tsjekken, gimme a sec

Comment

• Tiens, k'was er nu zo van overtuigd dat ie 600+ had, blijkt het toch maar 507 te zijn

My bad dus

Comment

• Hmm, zou es 1 van dees mijn zwarte bolides moeten uithalen voor een fotoshoot

Comment

• Kent iemand een goed stuur voor de PS2?

Is het officiele stuur van Playstation (Speedster 3) een goed?
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• DF2 van logitech als je genoeg geld hebt (80€) anders een logitech rally zoals ik heb 50€. het stuur is niet zo goed bij Gt4 maar op WRC werkt hij uitstekend.
                    dit komt omdat de vibraties van GT4 laag zijn en bij WRC hoog.

Comment

• Ik heb een nieuwe top-3 tijd gereden op de Ring met de C5R

Top 5 ziet er nu zo uit:

Code:
                      1. Formula GT '04            5:30.293
                      2. Pescarolo C60 '03         6:00.159
                      3. Corvette C5R '00          6.06.254
                      4. Peugeot 905               6:07.865
                      5. BMW M3 GTR Race Car       6:29.063
                      Wat zijn jullie top-5 tijden?

Comment

• Hier nogmaals mijn foto's:

Last edited by M3 E46 SMGII; 04/07/2006, 19:36.

Comment

• volgende reeks:

Comment

• en nog:

Comment

• Comment

• 'k Heb mij ook nog eens een uurke bezig gehouden met de Photo Mode. Dit met een wagen waarmee ik heel graag rijd, u herkent hem wel. De 3 beste foto's in mijn ogen staan hieronder. Klikken op de foto voor de niet gekrompen versie te bekijken.

Comment

• Zit nu net halverwege de 4u van Ring, en met een voorsprong van 1min03 seconden heb ik het stuur overgegeven aan de B-spec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                                    Zit nu net halverwege de 4u van Ring, en met een voorsprong van 1min03 seconden heb ik het stuur overgegeven aan de B-spec
                                    Na een uurtje (tijd x3), is dat soepkieken al 15 seconden verloren
                                    Straks moet ik nog de laatste stint gaan rijden om zeker te zijn

Comment

Met welke wagen rijd je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII
                                        Met welke wagen rijd je?
                                        205 T16 met harde sport-bandjes.

Comment

Ja, in B-spec verlies je altijd een pak tijd vind ik. Toen ik de 24 uren van La Sarthe I reed ging ik de nacht in met 2 ronden voorsprong op de 2de, ik sta 's morgens op en ik heb 1 ronde achterstand op de 2de

Comment

Working...
                                          X