Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Mense, tijd voor weer wat plaatjes
ditmaal ben ik niet gaan rijden met dees:
ook niet met deze...
maar heb gewoon met een rallyversie een rally gereden en zo veel mogelijk naast m'n tegenstander gereden die trouwens precies dezelfde auto had
en dat levert wel wat leuke plaatjes op.
aan het begin gaat het nog niet echt lkkr maar door die extra grote turbo hou ik m makelijk bij
kijk dat gaat al beter
en nu het lastige gedeelte, op zo'n smal paadje naast elkaar rijden, vervolgens een sprong maken en allebei goed proberen te landen zonder dat B-spec bob tegen me aan rijd
wat meer pics
uiteindelijk nog makelijk gewonnen maarja wat wil je met 200pktjes meer
Comment
-
Met welke auto rijden jullie "Like the wind" en de laatste race in extreme events waar je met unmodified cars moet rijden ?
ik wil ze wel in B-spec doen dus liefst een auto waarmee je nog goed wat marge overhebt ... de Formula Gran Turismo is te traag voor Like the wind1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexMet welke auto rijden jullie "Like the wind" en de laatste race in extreme events waar je met unmodified cars moet rijden ?
ik wil ze wel in B-spec doen dus liefst een auto waarmee je nog goed wat marge overhebt ... de Formula Gran Turismo is te traag voor Like the wind
je kan bijv. een TVR Speed 12 gebruiken die kan met een beetje aanpassen de 420km/h halen zonder nos (met nos rond de 480km/h) maar wel voledig getuned...ik weet niet of B-spec die snelheid ook haald
anders gewoon iets van een audi R8, Toyota GT-One (enz.) met een Tubo 4 kit erop
Comment
-
owjah en dat unmodified daar zit een klein foutje in...
zolang je de versnellings bak standaard laat (koppeling vliegwiel enzo maakt niet uit) en van een auto die bijv standaard NA getuned is een turbo maakt kan je gewoon alles aan een auto aanpassen terwijl ie gewoon als een "unmodified" gezien word
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulezeen F1 is niet te langzaam hoor, alleen B-spec Bob zuigt omdat ie niet sneller "durft" te rijden met een F1...
je kan bijv. een TVR Speed 12 gebruiken die kan met een beetje aanpassen de 420km/h halen zonder nos (met nos rond de 480km/h) maar wel voledig getuned...ik weet niet of B-spec die snelheid ook haald
anders gewoon iets van een audi R8, Toyota GT-One (enz.) met een Tubo 4 kit erop
ik heb in B spec eens gekeken en de snelste halen 375 kmh op de test course ... das die nissan r390 en toyota GT one1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
ken je nagaan, op t rechte stuk nos en je rijd ze dan met een getunede speed 12 met een verschil van 100km/h voorbij
en als je m zelf rijd die race zonder nos ofzo dan gewoon achter je voorligger gaan rijden en lkkr "bumberkleven" totdat je genoeg snelheid hebt en dan er gewoon voorbij
halen ze je dan weer in, gewoon weer hetzelfde doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droeszeer schone foto's GT4rulez!!
1 van mijn favo auto's is toch wel de Renault 5 Turbo (jullie begrijpen wel waarom zeker )
Heb je ze in groter formaat?? wil er wel eentje voor op mijn bureaublad
behalve de eerste 2 (de normale)maar ik heb ze allebei nog dus kan zo een nieuw fototje maken
zeg maar welke je wilt hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430ff offtopic: is het de moeite om Tourist Trophy te kopen of is het eigenlijk z'n geld niet waard?
En de Nurburgring is gewoon niet te doen.
Wel positief is dat iedere "cockpit" van de motors goed nagemaakt is. Niet hetzelfde voor iedere motor dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulezken je nagaan, op t rechte stuk nos en je rijd ze dan met een getunede speed 12 met een verschil van 100km/h voorbij
en als je m zelf rijd die race zonder nos ofzo dan gewoon achter je voorligger gaan rijden en lkkr "bumberkleven" totdat je genoeg snelheid hebt en dan er gewoon voorbij
halen ze je dan weer in, gewoon weer hetzelfde doen
kundje da gewoon kopen, een speed 12 ? of moet je die winnen ? kben te lui om daarvoor speciaal mijn ps2 op te gaan starten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment