Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
juist iets zwaar klote meegemaakt.
ik reed de skyline race bij nissan events. 10 ronden op Motegi.
ik had een R32 met +-400pk. ik was beetje sneller dan de anderen.
na 4 ronden lag ik al 1ste. eerlijk gereden natuurlijk. maar tegen ronde 8 werden mijn voorbanden oranje. in ronde 9 waren ze rood. ik had nog nooit met rode banden gereden en ow fuck dat is moeilijk. je moet helemaal opnieuw de remzone vinden + de bochtensnelheid. en jawel toen ronde 10 begon werd ik voorbij gestoken
Comment
-
2007
de eerste shots van 2007 van Gran Turismo 4
enkele van mijn supercars:
McLaren Mercedes SLR 722 edition
McLaren Mercedes SLR
Pagani Zonda C12S 7.3
Comment
-
de Cruiseschepen:
Mercedes SL65 AMG
Aston Martin DB9
Audi RS6
Comment
-
De speelgoedjes:
Lotus Carlton
Alfa Romeo 147 GTA
Mini Cooper S JCW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
Ben eens mijn photobucket album aan het doorbladeren, kwam ik deze tegen.
Unk, hoe kom je aan die "interieur"shots ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenReplay opslaan en dan foto's nemen eruit
Comment
-
Ik heb hier nog zo'n spel liggen. Geen platium voor €10 incl. verzending. Als iemand geïntereseerd moest zijn pm me maar. btw een mem. card (8mb) met een hele hoop auto's en heel veel geld op heb ik ook nog. Deze mag weg voor €15 incl.greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtende eerste shots van 2007 van Gran Turismo 4
enkele van mijn supercars:
McLaren Mercedes SLR 722 edition
We hebben sinds kort een PS2 thuis, maar heb nog niet te veel tijd gehad om te gamen. Na de examens schaf ik me zeker GT4 aan, maar zijn er na verloop van tijd soms 'updates' uitgebracht van GT4?
GT4 zelf bestaat toch al veel langer dan die SLR 722, of ben ik mis?
Toen we de playstation kregen zat er onder andere DTM3 bij. Grafisch niet zo goed als GT4, maar op alle andere gebieden fenomenaal. Echt SUPER uitgebreid en vooral: het rijgedrag!
'k Heb al eens regelmatig GT4 gespeeld, maar ik vond het rijgedrag toch serieus tegenvallen, de auto's lijken echt allemaal zo onderstuurd te zijn... Zijn er nog mensen die dit zo ervaren?
Nog een vraagje (misschien zeer simpel, maar ik kan er niet opkomen): hoe krijg je eigen gemaakt screens van de PS2 op je PC? Via de USB-poorten?
Greetz
Comment
Comment