Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraagje aan de GT4 fans. Ik bezit momenteel geen console maar heb vroeger dikwijls de GT spelen gespeeld. Is het momenteel nog de moeite om een PS2 te kopen?

Dit is het aanbod:

- PS2-console (kleine versie) nog enkele maanden garantie
    - 1 controller
    - 1 memorycard 8MB
    - Gran Tourismo 4

Prijs +- 80 euro

grts
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
      Ik geloof dat je de replay in de bumpercamera moet zien, zo foto's nemen en zo veel mogelijk uitzoomen. Dat dan opslaan als film en ontwikkelen in de photo hall of hoe noemt dat ding waar je slideshows kunt maken enzo. Ik ben niet zeker, maar ik denk dat dat de juiste methode was. Die foto's zijn al meer dan een jaar oud.
      Ik heb het nog eens geprobeerd (een mens moet iets doen tijdens zijn ziekteverlof) en het is inderdaad gewoon een foto pakken vanuit het bumpercamera aanzicht en de scherpte hoog zetten, (anders is het interieur wazig) de foto opslaan als film en ontwikkelen in photo lab. Met gesloten auto's gaat dit ook, maar daar ziet het interieur gewoon zwart.

Ik heb ook een van de plezantste auto's van GT4 ontdekt: De Peugeot 106 Rallye. Tunen tot 125 pk, stage 2 gewichtsvermindering, semi-race vering, sport vliegwiel en koppeling en een short gearing versnellingsbak en je kan er de Capri Rally niveau easy mee winnen.

Comment

• ik heb geen usb stick.. en rij liever dan fotos te maken
        maar heb de (meeste) wagens in de garage eens getrokken gewoon via cam op tv
        ze staan hier :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
          Vraagje aan de GT4 fans. Ik bezit momenteel geen console maar heb vroeger dikwijls de GT spelen gespeeld. Is het momenteel nog de moeite om een PS2 te kopen?

Dit is het aanbod:

- 1 controller
          - 1 memorycard 8MB
          - Gran Tourismo 4

Prijs +- 80 euro

grts
          ja het is zeker de moeite. je kan voor een kleine prijs ook nog DTM 2 of 3 kopen. als je geen belang hecht aan nieuwe games kan je nog veel plezier hebben aan je ps2.

Comment

Vraagje aan de GT4 fans. Ik bezit momenteel geen console maar heb vroeger dikwijls de GT spelen gespeeld. Is het momenteel nog de moeite om een PS2 te kopen?

Dit is het aanbod:

- 1 controller
            - 1 memorycard 8MB
            - Gran Tourismo 4

Prijs +- 80 euro

grts
            K'zou zeggen 70 euro en t'is een deal
            Testen, meepakken en betalen..

(Met het geld staan zwaaien kan ook nooit geen kwaad! )

Comment

Dit is het aanbod:

- 1 controller
              - 1 memorycard 8MB
              - Gran Tourismo 4

Prijs +- 80 euro

grts
              ik zou het zeker doen, 80euro vaar een ps2+gt4 is geen geld hoor, ik heb de mijne nog aan volle pot moeten betalen, en het is zeker z'n geld waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titanium X Bekijk Berichten
                ik heb geen usb stick.. en rij liever dan fotos te maken
                maar heb de (meeste) wagens in de garage eens getrokken gewoon via cam op tv
                ze staan hier :
                http://www.mijnalbum.nl/Album=3ETAO4ER
                Waar kan je die Formula Gran Turismo kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                  Waar kan je die Formula Gran Turismo kopen?
                  Nergens je wint hem bij de 24u van de nurburgring of als je 100% hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                    Nergens je wint hem bij de 24u van de nurburgring of als je 100% hebt
                    Da's wel gigantisch lang aan die ps2 hangen daarvoor.

Ik heb al sinds september geen tijd meer gehad om die ps2 aan te leggen. Ik heb dringend vrije tijd nodig. School begint tegen te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                      ik zou het zeker doen, 80euro vaar een ps2+gt4 is geen geld hoor, ik heb de mijne nog aan volle pot moeten betalen, en het is zeker z'n geld waard
                      Voila heb er ééntje op de kop kunnen tikken voor de ronde prijs van 50 euro.
                      Daarvoor heb ik:

PStwo Silver (kleine versie)
                      2 Originele Silver controllers
                      1 Originele Silver Memory Card

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Voila heb er ééntje op de kop kunnen tikken voor de ronde prijs van 50 euro.
                        Daarvoor heb ik:

PStwo Silver (kleine versie)
                        2 Originele Silver controllers
                        1 Originele Silver Memory Card

Mooi!

Ik heb de mijne 4 jaar geleden gekocht voor 200euro.
                        Das dus 50euro/jaar, en ik heb er al 4 jaar geniet van...
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• ik heb voor de mijne indertijd 12.999 frank betaald ... dat was net geen 6 jaar geleden
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                            ik heb voor de mijne indertijd 12.999 frank betaald ... dat was net geen 6 jaar geleden
                            Ik ook zoiets dacht ik. Eigenlijk zot als je ziet hoe snel zoiets verandert. Binnenkort kunnen we weer allemaal voor een PS3 gaan zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Ik ook zoiets dacht ik. Eigenlijk zot als je ziet hoe snel zoiets verandert. Binnenkort kunnen we weer allemaal voor een PS3 gaan zien
                              6 jaar is toch lang voor een console.

Comment

• Wat was ook alweer de snelste tijd die iemand hier mop 't forum had gereden op de Ring met een standaard Bmw M5 ?

Comment

• Oke, ik heb een PS2 en GT4, hoe geraak ik zo snel mogelijkzo ver mogelijk zonder te cheaten.

Ik blijf precies maar rondkarren met m'n civicje dat ik occasie kocht

'k heb er wel al NOS in gestoken, nu enkel nog ontdekken hoe ik dat moet gebruiken.

Comment

• Ben trouwens helemaal zot aan het worden van de voorlaatse proef van licence ib. Ik geraak maar niet op tijd door dat italiaans dorpje met die alfa

Comment

• Als je geld moet hebben moet je de Capri rally rijden. 2 keer 2 ronden en je krijgt een rally toyota die je kan verkopen voor bijna 300.000 credits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                        Als je geld moet hebben moet je de Capri rally rijden. 2 keer 2 ronden en je krijgt een rally toyota die je kan verkopen voor bijna 300.000 credits.
                                        dan moet ik eerst gaan sparen voor dirtbandjes dus

Kan ik daar iets gaan zoeken met een civic van 224 paarden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Als Gran Turismo 5 komt, komt er wellicht een PS3, eerder niet
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X