Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    dan moet ik eerst gaan sparen voor dirtbandjes dus

Kan ik daar iets gaan zoeken met een civic van 224 paarden?
    Da's een gewone asfaltrally, dus gewoon sport of race banden.

Wat vermogen betreft, ik kan dat winnen met een Peugeotje met 125pk. Dan is het wel een nipte overwinning. De tegenstander is meestal een Delta Integrale of een Renault 5 turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
      Da's een gewone asfaltrally, dus gewoon sport of race banden.

Wat vermogen betreft, ik kan dat winnen met een Peugeotje met 125pk. Dan is het wel een nipte overwinning. De tegenstander is meestal een Delta Integrale of een Renault 5 turbo.
      En waar kan ik dat vinden?

I'm a n00b I know

Comment

En waar kan ik dat vinden?

I'm a n00b I know
        In de extreme hall of extreme conditions hall ofzo. Links onderaan het hoofdmenu onder Real circuits. T'is de 2e rally uit dat menu.

Comment

• Ja lap, 'k zeg just dat ik de webbe krijg van die nauwe straatjes, stuurt em me daar overheen

Eerste ker was geen succes

Comment

• Grip is all you need. Probeer anders dat kampioenschap voor italiaanse auto's bij european events. 3 races en je wint een Alfa 155 Touringcar.

Comment

• Dan moet ik eerst een italiaanse versieren.

'k ga nog wat kleine eventjes rijden tot ik genoeg centjes heb voor goede racebanden en dan dit nog eens proberen.

lees: poging 2 was ook ondermaats

Comment

• Wat je ook kan doen is sparen voor een HPA golf 4 bij tunercars. Kost ongeveer even veel als een set racebanden.

Comment

• de capri rally is toch simpel, zeker met een 224pk civic met nos.

niet vergeten de ESP uit te zetten, tractie controle mag aan blijven staan, maar zet hem op 2 of 3.

Comment

• Wie heeft die time penalties uitgevonden?

Comment

• deel 1 van de capri rally is binnen, deel 2 krijg ik alrijd penalties als ik wil passeren

Maar ik kom er wel

Comment

• Voor wat dienen die punten eigenlijk die aan een race gekoppeld zijn? En hoe worden die berekent?

Heb ik het goed als ik denk dat hoe sterker je auto hoe minder punten je krijgt voor een race?

Comment

• je krijgt meer punten naargelang jouw auto trager is dan die van je tegenstander

als je snel vooruit wilt in het spel kan je niet anders dan de HPA Golf IV R32 te kopen ... er is daar waarschijnlijk een fout gebeurd in de te betalen credits want die auto is ONGELOOFLIJK snel voor dat geld (iets van 32000 of zo dacht ik)
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Voor wat dienen die punten eigenlijk die aan een race gekoppeld zijn? En hoe worden die berekent?

Heb ik het goed als ik denk dat hoe sterker je auto hoe minder punten je krijgt voor een race?
                            Die punten zijn mooi om te vergelijken met andere GT4-racers. Hoe meer (A-Spec) punten je hebt, hoe beter je bent (of hoe meer tijd je aan GT4 spendeert). Als je met een F1 wagen gaat racen tegen Clio's of 106's dan zul je maximum 1 punt verdienen bij het winnen van de race. Als je met een Clio gaat racen tegen F1's, dan zul je wellicht duizenden punten verdienen bij het winnen van de race .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                              Die punten zijn mooi om te vergelijken met andere GT4-racers. Hoe meer (A-Spec) punten je hebt, hoe beter je bent (of hoe meer tijd je aan GT4 spendeert). Als je met een F1 wagen gaat racen tegen Clio's of 106's dan zul je maximum 1 punt verdienen bij het winnen van de race. Als je met een Clio gaat racen tegen F1's, dan zul je wellicht duizenden punten verdienen bij het winnen van de race .
                              Maar het is niet zo dat nieuwe circuits zich sneller openen bij meer punten of zo?

'k bedoel is daar iets concreet in het spel aan gekoppeld?

Comment

Maar het is niet zo dat nieuwe circuits zich sneller openen bij meer punten of zo?

'k bedoel is daar iets concreet in het spel aan gekoppeld?
                                Nee, je kunt extra gedeeltes unlocken door een bepaald percentage van alle races gereden te hebben. Zo kunt ge endurance races gaan rijden als ge 25% van de races gereden hebt (dus ook gewonnen). Bij 50% krijg je de Jaguar XLR8 en zo zijn er nog dingen.

Die punten is gewoon om te vergelijken en ge krijgt ook een idee van de moeilijkheidsgraad die ge gaat rijden.

Comment

• Daarstraks wat zitten driften met een Daihatsu Midget. Best lachen.
                                  En nog niet zo gemakkelijk ook, dat ding breekt snel uit, en door de kleine wielbasis sta je snel achterstevoren.

Comment

• Met een RX-7 gaat het ook lekker. Ik heb een filmpje gemaakt, komt er morgen aan.

Comment

• De Volvo 240 is mijn nieuwe driftbak. Een knalgele met een turbo en 202pk. Breekt lekker snel uit. Ook leutig.

Comment

• Some sideways action from the lovely FD3S driven by the driftking (NineEleven)

Do not try this at home or with an FF

Comment

• Tis hier wrs ni 't geschikte topic om te vragen, maar ik heb een tijdje terug GT4 in platinum) gekocht. Maar ik had da natuurlijk al. Effe zwakke moment.

Iemand toevallig interesse? Het is voor de PS2 en 't heeft nog nooit ingezeten.

Ik wil graag DTM race driver 3 op de PS2 hebben. Mss ne ruil met nog wa opleg?

Comment

Working...
                                          X