Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    die LMP1's bij de Special License zijn wa zot, ben een half uur bezig geweest om S15 tot een goed einde te brengen
    hehe, die gaan snel eh, en zij zijn dan nog niet opgevoerd met 400pk, maar hoe meer je gt4 speet hoe beter je ermee kunt rijden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
      hehe, die gaan snel eh, en zij zijn dan nog niet opgevoerd met 400pk, maar hoe meer je gt4 speet hoe beter je ermee kunt rijden hoor
      Vooral de Bentley, die heeft eigenlijk massa's veel grip vind ik.. maar ik kan er wel al goed mee overweg ze, ik heb niet voor niets GT1 & 2 al zonder problemen uitgespeeld..
      Toen was ik zowat de enige die echt goed overweg kon met die Suzuki Escudo Pikes Peak, 981 pk maar niemand kon ermee rijden..
      in bepaalde high-speed bochten kon je er even snel mee als op het recht stuk, dat was zo een speciaal electronisch systeem dat er in zat..

maar moet wel zeggen dat die Bentley toch beter aanvoelt

Comment

zonder tcs spinnen je wielen elke keer je wilt vertrekken, of tussen de versnellingen in. Ik rij altijd nog met een beetje tractiecontrole en asm, dan heb je daar geen last van
        drm je 4.07 in paris
        en wss niet met een stuur ook niet ?
        leren doseren !
        zonder hulp is veel leuker
        Last edited by ; 05/06/2007, 00:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titanium X Bekijk Berichten
          drm je 4.07 in paris
          en wss niet met een stuur ook niet ?
          leren doseren !
          zonder hulp is veel leuker
          Zonder hulp is inderdaad wel leuker. Maar nu is het om ter snelste, dus jah, niets belet je om het ook te doen

Comment

Zonder hulp is inderdaad wel leuker. Maar nu is het om ter snelste, dus jah, niets belet je om het ook te doen
            ik wil winnen door men rijkunsten , niet door digitale hulp
            en dees circuit ligt me niet
            ik kom nog wel terug als ik mijn terrein ben

Comment

• Ik heb eindelijk wat meer tijd gevonden om te GT4'en.
              Hierbij heb ik een paar 'beginners-vraagjes';

- Hoe trek je een foto van je wagen in een replay? Ik heb al geprobeerd van replay op te slaan en te bewerken in photolab, maar ik krijg het niet klaar.

- Hoe zit het nu juist met die B-spec mode? Ik had daarstraks eens geprobeerd, ik heb een G4 R32 volledig uitgebouwd en de strafste tegenstander in een race was een 147 GTA. Nu had ik gehoord dat het normaal geen probleem was om te winnen als je de 'pc' een auto gaf die zeker snel genoeg was. Maar hij deed niks... Ook als ik 'overtake' deed ofzo dan deed ie niets.

- Kan je in single-player, als je bijvoorbeeld alleen rondjes wil afleggen op de Nurburgring en tijden wil verbeteren een auto uit je eigen gerage inladen? Ik heb geprobeerd en volgens mij kan het enkel als je 2-player-modus doet...

Wie kan me verder helpen? Alvast bedankt!

Greetz,

Geert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                Ik heb eindelijk wat meer tijd gevonden om te GT4'en.

- Hoe trek je een foto van je wagen in een replay? Ik heb al geprobeerd van replay op te slaan en te bewerken in photolab, maar ik krijg het niet klaar.
                Ik denk dat dit alleen gaat als je een aparte rit doet. Dus niet in één of ander cupje of race. Dan kan je ergens kiezen tussen free run, family cup en nog iets. Het is in die 'nog iets' waarin je foto's kan trekken tijdens je replay.

- Hoe zit het nu juist met die B-spec mode? Ik had daarstraks eens geprobeerd, ik heb een G4 R32 volledig uitgebouwd en de strafste tegenstander in een race was een 147 GTA. Nu had ik gehoord dat het normaal geen probleem was om te winnen als je de 'pc' een auto gaf die zeker snel genoeg was. Maar hij deed niks... Ook als ik 'overtake' deed ofzo dan deed ie niets.
                Je kan ook de 'pace' instellen bij het B-spec rijden, mss stond je pace op het langzaamste waardoor hij niemand voorbijstak? Ofwel zat hij simpelweg heel de tijd vast achter die Alfa...

- Kan je in single-player, als je bijvoorbeeld alleen rondjes wil afleggen op de Nurburgring en tijden wil verbeteren een auto uit je eigen gerage inladen? Ik heb geprobeerd en volgens mij kan het enkel als je 2-player-modus doet...
                Dit kan je volgens mij beter simpelweg doen door in Granturismo mode naar world circuits(in het geval van de ring) te gaan... Daar kan je ook toertjes blijven rijden en je tijden verbeteren.

Ik ben niet zeker, maar ik denk dat dat niet gaat in de arcade-mode...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Ik denk dat dit alleen gaat als je een aparte rit doet. Dus niet in één of ander cupje of race. Dan kan je ergens kiezen tussen free run, family cup en nog iets. Het is in die 'nog iets' waarin je foto's kan trekken tijdens je replay.

Je kan ook de 'pace' instellen bij het B-spec rijden, mss stond je pace op het langzaamste waardoor hij niemand voorbijstak? Ofwel zat hij simpelweg heel de tijd vast achter die Alfa...

Dit kan je volgens mij beter simpelweg doen door in Granturismo mode naar world circuits(in het geval van de ring) te gaan... Daar kan je ook toertjes blijven rijden en je tijden verbeteren.

Ik ben niet zeker, maar ik denk dat dat niet gaat in de arcade-mode...
                  OK, thanks voor de uitleg! Dat van die foto's moet'k toch nog eens uitzoeken straks of morgen, kan me niet direct die 'nog iets' voorstellen...

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                    Ik heb eindelijk wat meer tijd gevonden om te GT4'en.

Wie kan me verder helpen? Alvast bedankt!

Greetz,

Geert
                    photomode is normaal gezien heel duidelijk, druk maar wat knopjes in en experimenteer

Uw B-spec piloot moet wel eerst "leren" alvorens hij straffe tijden en toeren kan neerzetten...
                    verschillende wagens en circuits moet hij allemaal eerst aanvoelen. Ook van jou manier van rijden dacht ik dat de AI iets afzag meen ik me te herinneren uit een review.

arcade mode werkt enkel met de standaard specs.
                    gt-mode gebruikt enkel wagens uit jou garage

Comment

• Even een oude koe uit de sloot redden

Heb onlangs dit spel aangeschaft en vermaak me er prima mee.

Nu ben ik begonnen met de endurance races, maar krijg ik na een gedeelte te maken met een speed limit van 80 km/u, waardoor ik machteloos moet toezien hoe al mijn inspanningen om vooraan te komen/blijven verloren gaan. Soms helpt (wederom) banden wisselen wel eens, maar vaak kan ik niets doen dan hopeloos toekijken.

Dit is me in zowel Aspec als Bspec nu gebeurd.

Weet iemand hoe dit kan ? Kan het nergens zo snel terugvinden.....

Bedankt alvast !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onewheel Bekijk Berichten
                        Even een oude koe uit de sloot redden

Nu ben ik begonnen met de endurance races, maar krijg ik na een gedeelte te maken met een speed limit van 80 km/u, waardoor ik machteloos moet toezien hoe al mijn inspanningen om vooraan te komen/blijven verloren gaan. Soms helpt (wederom) banden wisselen wel eens, maar vaak kan ik niets doen dan hopeloos toekijken.

Bedankt alvast !!!
                        daar heb ik nog nooit van gehoord.

Comment

Even een oude koe uit de sloot redden

Bedankt alvast !!!
                          Gaan tanken in de pits
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            Gaan tanken in de pits
                            inderdaad het beste is op tijd te tanken en banden te wisselen........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                              Ok bedankt !! Ga jullie tips eens proberen om iets eerder te pitten hoewel ik altijd de tankoptie op yes zet en het me soms ook met een vers setje rubber overkomt

Comment

Ok bedankt !! Ga jullie tips eens proberen om iets eerder te pitten hoewel ik altijd de tankoptie op yes zet en het me soms ook met een vers setje rubber overkomt
                                je kan toch het percentage invullen van benzine die je wil tanken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                  DAT zou het idd wel eens kunnen zijn

Comment

• Voor luttele euro's een PS2 en GT4 platinum op de kop getikt, heerlijk
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Voor luttele euro's een PS2 en GT4 platinum op de kop getikt, heerlijk
                                      Ga je veel plezier aan beleven, garandeer ik je

Comment

• heerlijk is wel het laatste waar ik aan denk als ik gt4 nog eens speel

Comment

• Idd, toen dat uit kwam vond ik dat super vet, nu net iets minder.

Comment

Working...
                                          X