Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtig stukje 'speelgoed' (in vergelijking met de brol die nu verkocht wordt qua slotracebaantjes voor kinderen), op termijn is het de bedoeling de collectie uit te breiden en het bestaande te restaureren, zo goed als mogelijk.
Autootjes in het bezit (wel slechtere staat ):
De Ferrari Supersqualo en de Mercedes W196 Monoposto
Prachtige hobby. Heb er mij enige jaren geleden nog eens me bezig gehouden. Toen zelfs eerste auto'tje gekocht, een Ferrari F166...drifte lekker
Ging er dan mee naar slotbaan hier in sint-niklaas in de buurt van het Hertjen...maar dat is nu jammer genoeg al een paar jaar gesloten
Net zoals met modeltreinen (Marklin) deed ik het zooo graag, maar om er u echt me bezig te houden wel een heel dure hobby.
Mjah, 't ligt een beetje stil nu. Hij's wel terug in orde en zo, maar 'k heb te weinig tijd
Slotracen ligt zo al 3 of 4 jaar stil, sinds ik mijn eerste nitro heb
Best jammer, mijn Calibra was een leuk racertje, net als mijn F40 die in de fik is gevlogen en dan zijn er nog mijn Gulf GT40 en 911 Turbo
mijn slotrace baan zit mooi weg, al mijn racewagentjes zijn kapot
kzal dan es nieuwe aanschaffen...
ik had ook zo van die le mans wagens, maar ze zijn echt helemaal versleten
hoeveel uren dat die niet gereden hebben...
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Heb nog wat werk om de wagentjes af te stellen en om alles beetje op punt te zetten, Saxo o.a. nog voorzien van assen, Alfa voorzien van sleep contacten, Mosler motor laten inlopen en afstellen van wegligging met loodjes.
En dan nog alles afregelen naar mijn hand en op punt stellen voor door het technisch regelement te komen.
Comment