Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slotracen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Je moet wel ergens beginnen hé En in die doos zit al redelijk wat in.
    • 3 controllers
    • 3 wagentjes
    • t'Is digitaal, en das vet
    • 3 laneswitching banen
    • pitstop (hoe vet is dat niet)
    Via een webshop uit de UK komt dit op 300 euro zonder verzending. Hier betaal je minstens 400 euro.

Comment

Ik zie maar 2 lanes

Probleem is wel dat als je zo'n systeem neemt is dat je daarbij moet blijven, je zult dus bij het uitbreiden ook duurdere onderdelen moeten kopen, en het kan zelfs zijn dat het aanbod aan auto's kleiner is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Ik zie maar 2 lanes

Probleem is wel dat als je zo'n systeem neemt is dat je daarbij moet blijven, je zult dus bij het uitbreiden ook duurdere onderdelen moeten kopen, en het kan zelfs zijn dat het aanbod aan auto's kleiner is
        Ik zeg nergens dat er meer dan 2 lanes zijn. Wel 3 stukken om van lane te switchen En ik wil enkel een digitaal systeem, in een analoogsysteem zou ik mijn geld niet kunnen steken. En SCX heeft genoeg autootjes naar m'n goesting

Comment

Uiteindelijk wil ik tot zoiets komen

Fak dat gaat mij geld kosten En plaats
          Last edited by caoimhin; 02/09/2008, 19:43.

Comment

Dit is ook wel ferm
            Last edited by caoimhin; 02/09/2008, 19:43.

Comment

Ja ok, maar ik ben niet echt zo handig En kost nog een pak meer

Comment

Beeld je die banen nu in als digitale banen .. Racen met 6 wagens ofzo op die schitterende parcours

Comment

Ja, en dan in de omgeving crashen

Comment

En dan

Dat digitaal racen ziet er trouwens echt de max uit, met die pitstops en chicanes en ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ja ok, maar ik ben niet echt zo handig En kost nog een pak meer
                      Heerlijke hobby en het blijft een klein levenswerkje hé. Je koopt zoiets niet om de volgende dag het af te hebben en te kunnen racen. Het is net de fun je baan van scratch op te bouwen. Ik heb dat enkele jaren geleden gedaan met mijn modelbouwtreintjes. Elke keer ik wat centjes opzij had gezet en tijd had zat ik dat uit te breiden. Zo'n slotcarbaan zou ik ook wel graag hebben, maar er is geen plaats. In enkele jaren misschien.

Comment

Ik heb teveel hobby's (of hobby's die ik zou willen doen) om dat allemaal te doen En te betalen

Wat ik doe of zou willen doen:
                        • voetbal (3 tot 4x per week)
                        • fitness (2x per week)
                        • MTB (zou ik nog willen doen)
                        • zelfstandig in bijberoep (webdevelopment) (genoeg uren per week)
                        • vriendin (genoeg uren per week)
                        • slotcarracen (wil ik doen)
                        • modelbouwtreintjes (wil ik doen)
                        • ..
                        Teveel dus voor te weinig tijd Dat racen wil ik nu wat mee beginnen zonder vast parcours, later als ik een eigen huis heb en dus ruimte wil ik er iets deftig van maken met al die randzaken bij ..

Comment

al een tijdje loop ik ook met deze gedachte rond.

Gisteren er dus werk van gemaakt, naar Het Spoor in Haasrode gereden en mij een set aangekocht.
                          De Digital Mastertrack (stond zo 1 grote koffer) en dan nog 3 auto's vrij te kiezen. Ne Lambo, een Zent Mercedes en nog een porsche.

Thuisgekomen, beginnen prullen aan die auto (ahja, die decoder moet daar in die bij in de koffer zit), daarna een simpel baantje uitgezet. Vervolgens handleiding lezen ivm die digisetcontroller om dat spul aan te krijgen en daarna nog nooit zo snel van mijn leven uit de bocht gevlogen .

Nog veel oefenen dus, na een tijdje ging het wel al iets beter.

Comment

Ik dacht eerst ook voor Ninco te gaan, maar ik vind precies meer m'n ding bij SCX. Al schijnt de ondergrond van de baan bij Ninco echt goed te zijn, weet niet hoe dat bij SCX zit.

Mag ik weten hoeveel je moeten betalen hebt? Rond de 550 euro? En dan 3 wagentjes gratis?

Comment

599 € op faktuur

3 auto's vrij te kiezen uit het gamma (totaal bedrag van auto's alleen is iets van een 140 €)

tja voordeel van Ninco is dat het wel veel heeft, heb ook geinformeerd ivm Carrera, Scalectrix, Scx en uiteindelijk kan je toch wel veel met Ninco aanvangen.
                              Ben ondertussen ook op slotforum aan het lezen opnieuw

voor de rest keuze, en als je van treintjes houdt , oh ye, gevaarlijke winkel

Comment

Ik denk dat je met zowel Ninco, SCX, .. geen slechte keuze kunt maken

Comment

Hallo,
                                  Ik heb hier toch wel even zitten lezen en naar de mooie plaatjes zitten kijken.
                                  Maar zou zelf ook eens een plaatje willen posten van mijn eigen rally-slotcar.

speedy

Comment

Vet, is dat bloem?

Ik heb zo ooit eens een rallylandschap nagemaakt met cacaopoeder

Na een paar weken begon het echter op chocopasta te lijken

Comment

Ja Reynaerde dat is bloem, en is wel een goeie simulatie voor Sneeuw.

cacaopoeder gebruiken wij ook al eens, hangt er een beetje vanaf welke rally we rijden.
                                      Poetsen is wel de boodschap na het racen , anders kun je de wagen tussen je boterham leggen en simuleer je een dikke laag choccopasta.

De groeten Speedy

Comment

• Zalig

Comment

Working...
                                        X