Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slotracen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wegens dit topic te lezen ben ik gisteren maar eens bij mijn ouders alles gaan ophalen van Scalextric. Gaan weer eens een baantje bouwen :-)
    Benieuwd als alles nog goed werkt, is een jaar of 8 niet meer mee gereden. Hopelijk gaat mijn dodge viper van "Fly" nog even snel ;-)

Mvg Bert

Comment

• Succes

Beetje WD40 doet wonderen anders!

Ook voor te driften

Comment

• weet nog iemand in limburg een winkel waar ze zaken van scalextric verkopen?
        " Heb een goede winkel gevonden op de baneuxwijk in Hasselt, Caracar modelbouw."

Gisteren avond nog naar Nederland gereden, heb er een racebaan van 36meter kunnen kopen voor een prikje, racen maar...
        Mvg Bert
        Last edited by derpassat; 11/12/2009, 11:37. Reden: Winkel gevonden

Comment

• Het is misschien wel een oud onderwerp, maar ik kon het toch niet laten deze weer wat nieuw leven in te blazen. Zelf ben ik helemaal gestoord van slotracen en ik wil die graag met anderen delen.

Volg de link en begin maar met sparen..... Is helaas niet mijn baan....

1/32 scale formula one slot car track designed and fabricated by James-Michael Gregory Harlan (aka jmghF1) A CNC routed AC2car track, 145 foot Lap Length, 19 Turns, 2.5 feet Elevation Change

Comment

• Ik doe zelf wel niet aan slotracen, maar man wat voor een knappe baan is dat !

Comment

• Shit, dat is gestoord

Zou ik gewoon in de living willen om naar te kijken alleen al

Benieuwd naar het totale prijskaartje...

Comment

• Heb de racebaan laatst opgebouwd maar wegens tijdsgebrek ed, heb ik hem terug gedemonteerd. Heb hier nog veel scalectrix classic onderdelen liggen, mogen voor een mooi prijsje weg.

Mvg Ber

Comment

• shiiiiit dat zijn knappe banen. je moet er wel de tijd en plaats voor hebben.
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Leuk onderwerp, dit.
                    Onlangs heb ik nog een lotje oude slotcar racers kunnen kopen van Matchbox. Deze welbekende speelgoedautofabricant had dit immers ook in zijn aanbod zo rond de jaren '80.

Vrij 'speelgoedachtig', dat wel maar ze hebben toch ook hun charme.
                    Last edited by ; 20/06/2011, 13:16. Reden: spelfout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sergoids Bekijk Berichten
                      Leuk onderwerp, dit.
                      Onlangs heb ik nog een lotje oude slotcar racers kunnen kopen van Matchbox. Deze welbekende speelgoedautofabricant had dit immers ook in zijn aanbod zo rond de jaren '80.

Vrij 'speelgoedachtig', dat wel maar ze hebben toch ook hun charme.
                      Deze heb ik ook, zalig ding!

Comment

Working...
                      X