Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slotracen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Ik denk dat een Mini-Z ook wel iets voor Lotusfreak is
    Ik heb vroeger competitie met PICCO brandstof rc wagens gereden in Houthalen bij HRT in de Klasse 1/10, 235mm chassis.
    Maar hier ben ik mee gestopt omdat dit meer om geld draaide dan om de hobby, de onderdelen waren zo enorm duur dat het zelfs opliep tot soms 1500€ voor enkel een autotje wat ik overdreven vind.
    Nu bij het slot racen kan ik ook fijn wat wedstrijden rijden voor bijna geen geld, dit is ook het leuke aan slot racen je kan het doen in weer en wind want het is toch binnen hobby is vrij goedkoop en wedstrijden mee rijden kost je bijna niets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      inhalen
      kwist niet dat dat kon
      Dit gaat enkel als je op een digitale baan rijd waarbij je auto een chip krijgt ingebouwd als je dan bij een wissel komt op de baan kun je dmv. een druk op de knop op je trigger wisselen van baan en de voor ligger inhalen op het ander stuk.
      Ik heb deze week voor het eerst digitaal gereden en dit is niet simpel, je ben zo geconcentreerd bezig om je wagentje in de baan te houden en dan moet je nog iemand gaan in halen als je in de buurd komt van een wissel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
        Nu bij het slot racen kan ik ook fijn wat wedstrijden rijden voor bijna geen geld, dit is ook het leuke aan slot racen je kan het doen in weer en wind want het is toch binnen hobby is vrij goedkoop en wedstrijden mee rijden kost je bijna niets.
        Daarom ook dat ik Mini-Z voorstel, schaal 1/24, electro en gemakkelijk indoor te rijden
        Kosten vallen al meteen een heel pak beter mee dan de grotere brandstof broertjes en zusjes
        En het heeft ook wat weg van slotracen, maar zonder slot dan

Maar slotracen heeft zeer zeker ook zijn charmes

Comment

Daarom ook dat ik Mini-Z voorstel, schaal 1/24, electro en gemakkelijk indoor te rijden
          Kosten vallen al meteen een heel pak beter mee dan de grotere brandstof broertjes en zusjes
          En het heeft ook wat weg van slotracen, maar zonder slot dan

Maar slotracen heeft zeer zeker ook zijn charmes
          Idd dit is dan ook wel een optie maar ik ga het nu bij deze hobby houden, ik vind zoveel mooi om te doen maar ik kan niet alles
          De 2 hobby's, slot racen en mijn Subaru zijn meer als voldoende het is nu al allemaal moelijk om te plannen moet ook beetje rekening houden met de vriendin

Comment

Gisteren heb ik club wedstrijd gereden en ben dan toch nog 13/20 geworden , het waren allemaal zware mannen aan de start.

Hier enkel pics van na de wedstrijd, terug thuis aan het sleutelen.
            Ik zal kijken als ik de foto's van de club wedstrijd terug vind en dan zet ik ze hier online.
            Ook heb ik nog een nieuw autotje bij : Ferrari 360GTC van Ninco in een bouwpakket.
            De body heb ik bewust in het geel gekozen omdat over deze kleur makkelijk een andere kleur is te spuiten met toepassing van een primer.
            Ik denk dat ik de Ferrari in de Gulf kleuren ga lakken gelijk mijn Mosler MT900R, foto's van het lakken volgen nog.

OZ racing, nieuwe velgjes voor de Saxo cup.

Comment

Nieuw Ferrari 360GTC bouw pakket van Ninco.

Last edited by ; 30/12/2006, 14:51.

Comment

Knap!
                Nu heb ik er sffs zelf ook weer zin in

Comment

Knap!
                  Nu heb ik er sffs zelf ook weer zin in
                  This idd. verslavend

Comment

Foto's van de werken aan de body (Ferrari GTC360) geel is maar een saai kleurtje vind ik persoonlijk.
                    Maar ik heb bewust geel gekozen ipv. rood omdat deze makkelijker te lakken is.

In de grondlak :

Eerst de body met schuurpapier 800-1000 nat schuren in de gootsteen.
                    Daarna de body ontvetten met dreft en grondig op drogen met haardroger, lakken & water gaan niet samen

Klaar voor te prepareren :

Eerste mist grondlaag gespoten :

Tweede laag en de rest van de foto's volgen nog, nu moet ik de grondlak nog lichtjes op schuren en dan komen de kleuren en de vernis.

Comment

ik denk dat mijn baan van polistil was

Comment

is het spuiten al klaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          is het spuiten al klaar?
                          Nope, mijn verlof is gedaan ben terug druk aan het werk dus dit kan nog even op zich laten wachten.
                          Zodra de body in de lak en in de vernis staat volgen de rest van de foto's

Comment

Is er hier soms iemand geïnteresseerd in een Ninco slotracebaan? Ik verkoop mijn baan omdat ik er geen interesse meer in heb. De baan is in perfecte staat en er is bijna niet met gespeeld!

Meer informatie hier :

Comment

Nog een paar mooie pics

Comment

Abnormaal

Echt knap. Enkel een beetje jammer dat de banden uit de kassen steken misschien...
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

zijn die bewerkt met photoshop? of is het gewoon een zéér goede camera?

Comment

Effe posten heb ook een baantje gekocht voor de kids van mijn zus( en speel ook wel mee hehe).
                                    Heb de PRO-AM track(9,60m) van Ninco gekocht.
                                    Ik heb daar twee formule een wagens bij gekregen een toyota f104 en een RedBull rb1.
                                    Heb zelf nog een Toyota supra GT en een Seat leon WTCC bij gekocht.
                                    Ik zal een een paar foto's uploaden.
                                    Nissan QQ driver.

Comment

Mijn supra en de baan.
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Nissan QQ driver.

Comment

Na zo'n speelgoedbaantje te hebben gehad (prul eigenlijk) en twee formule 1 autotjes vind ik het tijd om een 'echte' baan te kopen. Ruim marktaanbod aan wagentjes (Carrera). Weet iemand de prijzen van zo'n baan? Verschillende groottes mocht je iets vinden.

Comment

Ik dacht dat het ongeveer een 300-400 euro was bij Broux destijds voor een simpel baantje (iets meer als een 8 ) met 2 autootjes
                                          Maar daar moet je dus niet gaan

Waarom kies je trouwens voor slotracen en niet bijvoorbeeld voor 1/28 Mini-Z ofzo?

Comment

Working...
                                          X