Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slotracen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Ik dacht dat het ongeveer een 300-400 euro was bij Broux destijds voor een simpel baantje (iets meer als een 8 ) met 2 autootjes
    Maar daar moet je dus niet gaan

Waarom kies je trouwens voor slotracen en niet bijvoorbeeld voor 1/28 Mini-Z ofzo?
    Mini-Z, leg uit (ken het niet echt).

Heb net de baan bekeken en die is nog wel goed, ik ga me dus enkel nieuwe autotjes aanschaffen... maakt dat uit welk merk of hoe zit dit nu allemaal?

Comment

Welke baan heb je?

Mini-Z is een 1/28 autootje op afstandsbediening, electrisch, uiteraard. Iets groter als de slotbaan auto's, sneller, meer vrijheid (niet beperkt tot een circuit), zelf sturen en gas geven, tunebaar en zelfs goedkoper dan een slotbaan denk ik.
      Nadeel is dan weer wel dat je eventueel ook een circuit moet uitleggen (vlakke ondergrond, tapijt is ideaal, geeft massa's grip of iets gladder als je meer wilt driften ofzo) Het zijn en blijven batterijen, na een uurtje is het gedaan met de pret.
      En slotracen op zich is ook héél leuk, aangezien je je meer kunt bezighouden met echt te letten op de knappe details van de auto's tijdens het rijden enzo, gezien je toch niet moet sturen
      Omgevingen zijn ook héél prachtig te maken!

Maar het kan sneller vervelen, vind ik

Google maar eens op Kyosho Mini-Z of Iwaver

Comment

Artin Formula express, artin dus.

Ik sta zot van 'n Maserati Mc12, zag toevallig net dat die zalige slotracers hadden. Ferrari/Lamborghini/BMW etc. hebben dat ook, daarom zou ik voor 'n slotracebaan gaan.

Kan ik eender welk wagentje laten rijden op een Artin baan?

Tot hiertoe al bedankt voor de hulp Benny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Artin Formula express, artin dus.

Ik sta zot van 'n Maserati Mc12, zag toevallig net dat die zalige slotracers hadden. Ferrari/Lamborghini/BMW etc. hebben dat ook, daarom zou ik voor 'n slotracebaan gaan.

Kan ik eender welk wagentje laten rijden op een Artin baan?

Tot hiertoe al bedankt voor de hulp Benny
          Artin??
          Is dat een speelgoed baan?

Zoja, vergeet het maar, de Scalextrics en ninco banen zijn groter, alsook de auto's

Eenmaal je zo'n baan hebt passen wel alle auto's erop.
          En dat is waar, de auto's zijn knap (duur ook)

Comment

Artin??
            Is dat een speelgoed baan?

Zoja, vergeet het maar, de Scalextrics en ninco banen zijn groter, alsook de auto's

Eenmaal je zo'n baan hebt passen wel alle auto's erop.
            En dat is waar, de auto's zijn knap (duur ook)
            Ik heb je gezegd dat het prul was

Comment

Mja, als je op zo'n baan een scalextric auto zet dan krijg je die met geen stokken vooruit en rijdt 'ie er maar half op

En andersom, zo'n kleintje op een echte baan, dat schiet vooruit

Het leuke aan slotbanen is dat soms een autootje in de fik vliegt als je hard genoeg probeert

Comment

Weet jij 'n winkel (liefst in ons slimburgië) die mij een fatsoenlijke baan kan verkopen zonder dat'k een set moet kopen? Ik kies de auto's liever zelf. Decoratie hoeft niet, dat komt naderhand wel.

Comment

Zoiets zal je reteduur uitkomen...
                  Je kunt beter een set kopen en naderhand auto's bijkopen, dat zal goedkoper uitkomen uiteindelijk...

'k Weet niet of je ook sets kunt krijgen zonder auto's, vrees ervoor

Voor winkels moet je aan Lotus Freak vragen, ik volg dat allemaal niet meer op de voet

Comment

Zoiets zal je reteduur uitkomen...
                    Je kunt beter een set kopen en naderhand auto's bijkopen, dat zal goedkoper uitkomen uiteindelijk...

'k Weet niet of je ook sets kunt krijgen zonder auto's, vrees ervoor

Voor winkels moet je aan Lotus Freak vragen, ik volg dat allemaal niet meer op de voet
                    Lotuzzz wel te verstaan? Of hebt ge nog iemand anders voor.

Allesinds merci maat

Comment

Nee, Lotus Freak, onzen Andy, mede Maasmekkiaan, lees het topic es godverdomme

Comment

Nee, Lotus Freak, onzen Andy, mede Maasmekkiaan, lees het topic es godverdomme
                        Call me lazy.

Ik ga em een keertje 'n pm sturen.

Comment

Ik heb mijn gekocht bij het spoor was een ninco baan zonder wagens.
                          Allee t'is te zeggen zonder outo's was het iets van een 250 € met twee zelf te kiezen wagens was het 310€ dacht ik. Zeer ruime keuzes aan wagens van ninco, carrera,ctx,scalextric,fly enz.
                          Zie eens op de site www.hetspoor.be
                          Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                            Ik heb mijn gekocht bij het spoor was een ninco baan zonder wagens.
                            Allee t'is te zeggen zonder outo's was het iets van een 250 € met twee zelf te kiezen wagens was het 310€ dacht ik. Zeer ruime keuzes aan wagens van ninco, carrera,ctx,scalextric,fly enz.
                            Zie eens op de site www.hetspoor.be
                            Bedankt! Ik ga er volgende week eens werk van maken.

Comment

En hoe zit het met je racebaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                En hoe zit het met je racebaan?
                                Voorlopig nog niks wegens tijdgebrek

Comment

Ik wou dat ik er ook weer tijd en geld voor had

Comment

Waaaaaaaaaaaaaa. Wist niet dat dit topic er was

Ik ben dus zot van die dingen, en wil dat nu ook effectief eens aanschaffen Ik denk er aan om een Ninco Digital Mastertrack aan te schaffen + eventuele extra zaken (pit, chicane, ..). Heeft AutoArt ook al digital autootjes? Of moet je die dan zelf nog upgraden met zo'n Ninco kit?

Comment

Fak, hoe geil is dit niet?

Comment

Hier ga ik mee starten denk ik:

Comment

Vet!
                                          Maar je gaat snel verveeld geraken met zo'n simpel circuit

Comment

Working...
                                          X