Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te koop: MOMO Racing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Te koop: MOMO Racing

Te koop:

De bekende Logitech Momo Racing. Moet weg wegens aankoop G25.
    Wordt geleverd in originele doos. Het liefste zou ik willen dat erom gekomen wordt, en indien niet te ver wil ik hem zelfs brengen (regio Geraardsbergen).
    Dit omdat zo'n pak nogal groot is om te verzenden, en de kans op beschadiging natuurlijk altijd reeël is.
    Nieuwprijs is €112, ik doe em weg voor €40, wat me redelijk lijkt gezien de ebay en marktplaatsprijzen.

Mensen die erom willen komen krijgen voorang op iemand die via de post wil werken.

Is dat enkel voor PC of ook bruikbaar met PS2/XBOX?

Comment

Deze is enkel voor de PC helaas

Comment

hoe oud is die? veel slijtage? hoeveel speeluren? (dat ik niet een nog meer versleten stuur koop dan ik al liggen heb)

Comment

ik zou ook wel eens willen weten of er al sprake is van slijtage.. kan je eens een foto posten van het jouwe? op zo"n persfoto ziet alles er namelijk erg mooi uit

Ik heb op verschillende forums al gelezen dat na een tijdje je met die mom's geen "volgas" meer kan geven ofzo... dacht dat Lotuzzz er hier ook een iets over zei (of er zelf ook last van had ofzo..?) kan je daar iets meer over zeggen? is dat bij jouw stuurtje ook het geval?

liefst geen verkooppraatjes dus, maar eerlijk info.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
            ik zou ook wel eens willen weten of er al sprake is van slijtage.. kan je eens een foto posten van het jouwe? op zo"n persfoto ziet alles er namelijk erg mooi uit

Ik heb op verschillende forums al gelezen dat na een tijdje je met die mom's geen "volgas" meer kan geven ofzo... dacht dat Lotuzzz er hier ook een iets over zei (of er zelf ook last van had ofzo..?) kan je daar iets meer over zeggen? is dat bij jouw stuurtje ook het geval?

liefst geen verkooppraatjes dus, maar eerlijk info.
            Twas vals alarm bij mij, 't gaspedaal was tegen de achterkant van m'n bureau gekomen en kon aldus niet meer in volgaspositie gezet worden. Ik had dat niet opgemerkt
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Twas vals alarm bij mij, 't gaspedaal was tegen de achterkant van m'n bureau gekomen en kon aldus niet meer in volgaspositie gezet worden. Ik had dat niet opgemerkt
              maar is het geen bekend fenomeen dat die momo's daar last van hebben? weet jij daar iets meer over? heb je het met zo'n momo na een tijdje sowieso aan je been, of valt daar iets aan te doen?

Comment

De meeste Momo's hebben inderdaad ooit eens last daarvan. Zo ook de mijne. Maar daar bestaat een softwarematige oplossing tegen, dus heb ik er geen last meer van.
                Foto's komen vermoedelijk in de loop van morgen ofzo, als ik er de tijd voor vind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                  maar is het geen bekend fenomeen dat die momo's daar last van hebben? weet jij daar iets meer over? heb je het met zo'n momo na een tijdje sowieso aan je been, of valt daar iets aan te doen?
                  Enkel mijn rem werkt nog.

On-Topic: Al verkocht?

Comment

Is nog niet verkocht nee.

Comment

Heb je hem al een keer op kapaza ofzo gezet? Kan nooit geen kwaad.

Ik verkoop de laatste tijd goed (skilatten,boeken).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Heb je hem al een keer op kapaza ofzo gezet? Kan nooit geen kwaad.

Ik verkoop de laatste tijd goed (skilatten,boeken).
                        Nee, nog niet.
                        Kopen vanop ebay doe ik vaak genoeg, maar iets op ebay zetten durf ik eerlijk gezegd nog niet. Vreemd nochtans, want het zou omgekeerd moeten zijn

Comment

Ik "ebay" ook geregeld, maar ook nog niets te koop gezet... kost nochtans maar 1euro voor 6 dagen ofzoiets? Als je een gewone advertentie plaats tenminste.

Comment

Working...
                          X