Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Real Racing 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Uitnodiging verstuurd via gamecenter naar C'Mon en kefkie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
      Sinds een aantal weken ben ik ook 'verslaafd' aan dit spel. Mijn nickname is HJL 83. Uitnoging via gamecenter verstuurd naar One, Tracer en beemer_m3
      Gij bent dus HJL
      Ik was me al constant aan het afvragen wie het nu weer was. Speel ik een event uit, nog geen 5 minuten daarna de melding dat je m'n tijd alweer verbeterd hebt

Kefkie, heb je opnieuw toegevoegd. Heb je per ongeluk verwijdert toen ik m'n vriendenlijst eens aan het opkuisen was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Gij bent dus HJL
        Ik was me al constant aan het afvragen wie het nu weer was. Speel ik een event uit, nog geen 5 minuten daarna de melding dat je m'n tijd alweer verbeterd hebt
        Idd, dat ben ik.

Comment

Idd, dat ben ik.
          Als ik je tijden zo zie ben je toch wel niet slecht
          Soms fret ik echt m'n kas op als ik je probeer te verslaan
          Maar je hebt dan ook al meer dan 4 volledige dagen gespeeld

'K ga er nog eens wat verder op spelen, juist 4 nieuwe wagens gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
            Als ik je tijden zo zie ben je toch wel niet slecht
            Soms fret ik echt m'n kas op als ik je probeer te verslaan
            Maar je hebt dan ook al meer dan 4 volledige dagen gespeeld

'K ga er nog eens wat verder op spelen, juist 4 nieuwe wagens gekocht.
            Na meer dan 100 uur het spel gespeeld te hebben ken ik de circuits zowat vanbuiten. Maar het hangt natuurlijk ook af van de auto en de upgrades om goede tijden neer te zetten. Ondertussen heb ik 41 auto's en heb ik het 'expert' niveau bereikt.

Ik heb gezien dat er nog wat races zijn waarin je mij verslagen hebt. Zal eens gaan zien wat ik daar aan kan doen...
            Last edited by ; 03/11/2013, 10:40.

Comment

Ik heb gezien dat er nog wat races zijn waarin je mij verslagen hebt. Zal eens gaan zien wat ik daar aan kan doen...
              Ja, en ik heb gezien dat je er al wat aan gedaan hebt
              Koop jij eigenlijk in-game valuta aan, of niet? Zou leuk zijn van niet, want dan weet ik dat je aan 41 wagens kan geraken door enkel races te winnen
              En upgrade je alle wagens?

Comment

Nope, heb nog geen eurocent uitgegeven aan het spel. Upgrades doe ik ook niet allemaal: louter zoveel als nodig om met bepaalde auto's aan cupraces mee te kunnen doen... En te winnen.

Comment

Working...
                X