Uitnodiging verstuurd via gamecenter naar C'Mon en kefkie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Real Racing 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenSinds een aantal weken ben ik ook 'verslaafd' aan dit spel. Mijn nickname is HJL 83. Uitnoging via gamecenter verstuurd naar One, Tracer en beemer_m3
Ik was me al constant aan het afvragen wie het nu weer was. Speel ik een event uit, nog geen 5 minuten daarna de melding dat je m'n tijd alweer verbeterd hebt
Kefkie, heb je opnieuw toegevoegd. Heb je per ongeluk verwijdert toen ik m'n vriendenlijst eens aan het opkuisen was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenGij bent dus HJL
Ik was me al constant aan het afvragen wie het nu weer was. Speel ik een event uit, nog geen 5 minuten daarna de melding dat je m'n tijd alweer verbeterd hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIdd, dat ben ik.
Soms fret ik echt m'n kas op als ik je probeer te verslaan
Maar je hebt dan ook al meer dan 4 volledige dagen gespeeld
'K ga er nog eens wat verder op spelen, juist 4 nieuwe wagens gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenAls ik je tijden zo zie ben je toch wel niet slecht
Soms fret ik echt m'n kas op als ik je probeer te verslaan
Maar je hebt dan ook al meer dan 4 volledige dagen gespeeld
'K ga er nog eens wat verder op spelen, juist 4 nieuwe wagens gekocht.
Ik heb gezien dat er nog wat races zijn waarin je mij verslagen hebt. Zal eens gaan zien wat ik daar aan kan doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
Ik heb gezien dat er nog wat races zijn waarin je mij verslagen hebt. Zal eens gaan zien wat ik daar aan kan doen...
Koop jij eigenlijk in-game valuta aan, of niet? Zou leuk zijn van niet, want dan weet ik dat je aan 41 wagens kan geraken door enkel races te winnen
En upgrade je alle wagens?
Comment
Comment