ipv fotokes te posten zoude beter stoppen met die schietspellekes en nekeer mee komen koersen! snellebart!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6
Collapse
X
-
Sinds gisteren heb ik ook gt 6.
Daar ik irl een megane rs trophy heb , maar onmiddelijk een poging ondernomen om aan het record van 8min7sec te geraken.
Dit gaat niet zo simpel zijn.
Na enkele pogingen blijf ik rond de 8min30 steken.
Ik ga nog wat mogen trainen.
Comment
-
Veel bochten snijden! Maar 8:07 zal er niet in zitten zonder mods vrees ik. De beste tijd op gtplanet is 8:12.526.
Dat is van iemand die zo rijdt: http://youtu.be/H0UH9AxxZnw
Vind het zelf ook erg leuk om standaard auto's te rijden, mee doen/lezen kan hier: http://www.gtplanet.net/forum/thread...-board.294583/Last edited by Bwlian; 25/12/2013, 11:50.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenVeel bochten snijden! Maar 8:07 zal er niet in zitten zonder mods vrees ik. De beste tijd op gtplanet is 8:12.526.
Dat is van iemand die zo rijdt: http://youtu.be/H0UH9AxxZnw
Als ik in arcade, tijdrit nog maar iets van de baan geraak, dan is die tijd toch ongeldig???
Comment
-
Als je in GT6 uw megane rs wil hebben zoals ie in het echt is, moet je een volledig aanpasbare versnellingsbak kopen, daar de verhoudingen van de standaard bak in gt6 niet kloppen met de realiteit.
Ook moet je een LSD kopen, de Torque op 25 zetten, de acceleratie op 15 en de descelleratie op 5, dat is zowat een realistische vergelijking met het standaard mechanisch differentieel in de echte megane rs
Als je dit doet zal je wel aan je 8:07 komen. MAAR it aint easy!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenAls je in GT6 uw megane rs wil hebben zoals ie in het echt is, moet je een volledig aanpasbare versnellingsbak kopen, daar de verhoudingen van de standaard bak in gt6 niet kloppen met de realiteit.
Ook moet je een LSD kopen, de Torque op 25 zetten, de acceleratie op 15 en de descelleratie op 5, dat is zowat een realistische vergelijking met het standaard mechanisch differentieel in de echte megane rs
Als je dit doet zal je wel aan je 8:07 komen. MAAR it aint easy!
Maar ik besef wel dat ik nog wat ga mogen trainen.
Als nu het geluid nog wat echter was..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenAlle licenties goud.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenIk vind de Clio Rs en beide megane rs'en best leuk rijden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenNog 2 trophies en platinium is binnen.
Comment
-
100% complete, 573/573, alle licence goud.
Redelijke ontgoocheling, had gehoopt dat ze de pijnpunten van GT5 gingen aanpakken, maar helaas. Geluid vd wagens, de oerdomme AI, veel te gemakkelijke licence tests (met SRF gedwongen AAN ), (sommige) standaard wagens die nog rechtstreeks uit GT4 geport zijn, onafgewerkte game, ...
Comment
Comment