Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ipv fotokes te posten zoude beter stoppen met die schietspellekes en nekeer mee komen koersen! snellebart!

Comment

• Sinds gisteren heb ik ook gt 6.
      Daar ik irl een megane rs trophy heb , maar onmiddelijk een poging ondernomen om aan het record van 8min7sec te geraken.
      Dit gaat niet zo simpel zijn.
      Na enkele pogingen blijf ik rond de 8min30 steken.
      Ik ga nog wat mogen trainen.

Comment

• Veel bochten snijden! Maar 8:07 zal er niet in zitten zonder mods vrees ik. De beste tijd op gtplanet is 8:12.526.
        Dat is van iemand die zo rijdt: http://youtu.be/H0UH9AxxZnw

Vind het zelf ook erg leuk om standaard auto's te rijden, mee doen/lezen kan hier: http://www.gtplanet.net/forum/thread...-board.294583/
        Last edited by Bwlian; 25/12/2013, 11:50.
        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
          Veel bochten snijden! Maar 8:07 zal er niet in zitten zonder mods vrees ik. De beste tijd op gtplanet is 8:12.526.
          Dat is van iemand die zo rijdt: http://youtu.be/H0UH9AxxZnw

Als ik in arcade, tijdrit nog maar iets van de baan geraak, dan is die tijd toch ongeldig???

Comment

• Als je in GT6 uw megane rs wil hebben zoals ie in het echt is, moet je een volledig aanpasbare versnellingsbak kopen, daar de verhoudingen van de standaard bak in gt6 niet kloppen met de realiteit.
            Ook moet je een LSD kopen, de Torque op 25 zetten, de acceleratie op 15 en de descelleratie op 5, dat is zowat een realistische vergelijking met het standaard mechanisch differentieel in de echte megane rs

Als je dit doet zal je wel aan je 8:07 komen. MAAR it aint easy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
              Als je in GT6 uw megane rs wil hebben zoals ie in het echt is, moet je een volledig aanpasbare versnellingsbak kopen, daar de verhoudingen van de standaard bak in gt6 niet kloppen met de realiteit.
              Ook moet je een LSD kopen, de Torque op 25 zetten, de acceleratie op 15 en de descelleratie op 5, dat is zowat een realistische vergelijking met het standaard mechanisch differentieel in de echte megane rs

Als je dit doet zal je wel aan je 8:07 komen. MAAR it aint easy!
              Dat zullen we eens proberen.
              Maar ik besef wel dat ik nog wat ga mogen trainen.

Als nu het geluid nog wat echter was..

Comment

• Ik vind de Clio Rs en beide megane rs'en best leuk rijden.

Comment

• Alle licenties goud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                    Alle licenties goud.
                    Sterk hier ist meestal zilver of brons bij 1 poging.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                      Ik vind de Clio Rs en beide megane rs'en best leuk rijden.
                      De clio hebben ze eigenlijk zelf een beetje overdreven.. volledig stock kan de MegRs nie op tegen de Clio... met de Meg draai ik op veel circuits 2sec trager dan met de Clio, enkel op Spa, Bathurst en Nürburgring ben ik sneller met de Megane...

Comment

• Voor de snelle beslissers: http://www.gtplanet.net/forum/thread.../#post-9133360

Comment

• Nog 2 trophies en platinium is binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                            Nog 2 trophies en platinium is binnen.
                            Sterk bezig Franky...

Comment

• En is t nu een vernieuwend spel tav gt5?
                              Twijfel slaat toe om t toch te kopen.
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Als ge ne PS4 hebt best wachten tot ergens in 2014.. dan zou GT7 uitkomen dat specifiek geschreven is voor de PS4.. GT6 is nog PS3 materiaal..

Comment

• GT 7 komt ten vroegste binnen 2 jaar.

Comment

• Kaz heeft gezegd dat GT7 einde 2014 het "daglicht" zou zien.. PD kennende (idzv eerste game op nieuwe console) mag je daar een jaarke of langer bijlappen.. no way dat GT7 voor zomer 2015 in de winkels ligt...

Comment

• we zullen zien he, ondertussen komt er nog veel ander lekkers uit he Er zijn meer spelers op zowel Xbox one als PS4 die deftige race sim titles afleveren

Comment

• Dat lekkers wil ik eerst wel eens zien.

Comment

• 100% complete, 573/573, alle licence goud.

Redelijke ontgoocheling, had gehoopt dat ze de pijnpunten van GT5 gingen aanpakken, maar helaas. Geluid vd wagens, de oerdomme AI, veel te gemakkelijke licence tests (met SRF gedwongen AAN ), (sommige) standaard wagens die nog rechtstreeks uit GT4 geport zijn, onafgewerkte game, ...

Comment

Working...
                                          X