Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
    Op veilige modus optie 3 aanklikken ps3 systeem herstellen of zoiets, khad het ook aan de hand.
    Oke bedankt! Dadelijk eens proberen

Comment

• Hier ging alles vlotjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
        Nog iemand problemen met de laatste update? Als ik hem wil installeren dan reset de ps3 zich.. Als ik de update annuleer kan ik gewoon spelen
        Probleem stond ook beschreven op GTHQ, je zou binnen de 2 seconden als de update tevoorschijn komt moeten accepteren.
        Dan zou je geen foutmelding verkrijgen

Comment

• Het herstellen werkte niet, maar gewoon als ge geaccepteerd hebt voor de update constant op X blijven tikken en dan komt na 20 seconde het balkje en begint de update. Is dus gefixt

Comment

• Bij mij kwam er altijd op dat het ps3 systeem verkeerd was afgesloten de vorige keer, telkens als ik op accepteren klikte...dan zal het nog wat anders geweest zijn

Comment

• ben ik de enige of is de nieuwe GT6 makkelijker ? iets realistischer om te racen maar als je foutloos rijdt win je makkelijker… heb het pas 10 dagen ben nu net aan internationaal B begonnen, en alles al goud gehaald.. ook de rand games

Comment

• Jup, vindt het iets makkelijker, je verdiend ook wel minder, en de online events verdien je ook niet zoveel geld en moet je die wagens ook aankopen ipv dat je er gewoon mee rijdt tov GT5.
                Ik maak wel dat ik dagelijks inlog dat ik m'n 200% bonus krijg. Gaat dan iets makkelijker om geld te verdienen

Comment

• Het is iets makkelijker dwz de banden enorm aangepast zijn, om een realistisch gevoel te hebben zou je eigenlijk zelfs race-wagens maximum op sport-zachte banden mogen zetten... de race-banden hebben TE veel grip..
                  Ik rij ook altijd met straatwagens op comfort zacht of sport hard, racewagens sport hard of zacht..
                  racebanden enkel online als de rest het ook doet..
                  Dan wordt het al een pak moeilijker en nog realistischer imo

Comment

• Vnv de A-licentie binnenhalen en dan eens online gaan racen!

Kvind het spel ook verslavender dan de 5, door die puntjes (vrienden) te zien rijden (in time trails, licentietesten,...)
                    Ik wil dan vlugger zijn en speel daardoor sneller opnieuw om dan de eerste te zijn

Comment

• Ik vind het zo stom dat ge u elke dag moet aanmelden voor die 200%, al 2 weken bijna niet meer gespeeld door battlefield 4 op ps 4! En ik wil nog op GT6 alle auto's kopen en testen op de nurburgring!

Comment

• Alle auto's kopen? :o

Comment

• Haha ik wil er alles uithalen gaat toch nooit lukken of ik moet men ontslag geven of men vriendin buitensmijten om meer tijd te hebben

Comment

• Wie speelt er hier eigenlijk allemaal met een stuur, pedalen en versnellingsbak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                              Wie speelt er hier eigenlijk allemaal met een stuur, pedalen en versnellingsbak?
                              Ikke! Wel op GT5, en eigenlijk ook niet. Want mijn PS3 gaat nooit meer aan Logitech G25

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                Ikke! Wel op GT5, en eigenlijk ook niet. Want mijn PS3 gaat nooit meer aan Logitech G25
                                Dringend eens terug aanzetten dan
                                Ik gebruik de Logitech G27

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                  Dringend eens terug aanzetten dan
                                  Ik gebruik de Logitech G27
                                  Morgen misschien eens, of zaterdag

Comment

• Met die seizoensevents valt ook serieus wat te verdienen, Toyota FT-1 en kleine 200.000 Cr

Comment

• Holy f*ck, 1.320.000 Cr om in dat laatste seizoensevent met die 15th anniversary wagen goud te behalen Wie zei er hier dat je niet makkelijk geld verdiende?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                        Haha ik wil er alles uithalen gaat toch nooit lukken of ik moet men ontslag geven of men vriendin buitensmijten om meer tijd te hebben
                                        The best thing a man can do!

Comment

• Driving Force GT en Wheelstand Pro. Klote dat je dan niet met rechts kunt remmen door de buis in het midden.
                                          Zou ook graag max. aantal graden dat het stuur draait kunnen aanpassen maar ach.
                                          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Working...
                                          X