Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
    Ik ben zeker nie de snelste zenne ... alles kan altijd beter
    En ja ik speel met een stuurtje, nog maar recent... vroeger speelde ik altijd met controller.
    Welk stuur?

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
    Misschien kunnen we een "autoforum" wekelijkse time-attack doen?
    Net zoals we bij Forza en GT5 deden...

Beginnen op een track met een bepaalde wagen met bepaalde ristrictie's (PP, gewicht, banden, hulpmiddelen), de snelste mag het volgend parcour/wagen kiezen...

iemand interesse?
    Zeker interesse, lijkt me plezant Enkel vraag ik me af of er geen discussie gaat komen over hulpmiddelen?

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
    I'm in! Welke challenge doen we deze week?
    Ik stel voor dat Nurburgray, deze week kiest omdat hij het voorstelt
    Nurburgray mag inderdaad kiezen

Maar ik stel voor dat ik anders als ik uit m'n bed geraak, straks even een 'sjabloon' maak, dat we dan telkens gewoon moeten copy / pasten, met daarin de track, PP, wagen, hulpmiddelen, tijdstabel enz...

Comment

• Circuit:

Wagen:
      PP limit:

Hulpmiddelen

Transmissie:
      Banden:
      Stuurhulp:
      Tractiecontrole:
      ASM:
      ABS:
      Slipherstel:

Tijden

Plaats) Naam forum (naam GT6) - Tijd

Dus bv:

1) NürburgRay (Nurburgray) - 1:57,204
      2) beemer_m3 (beemer1991) - 1:58,267

'K zou zeker beide namen gebruiken, omdat je dan exact weet wie wie is, en indien er nog mensen bijkomen, ze dan makkelijk personen kunnen toevoegen.

Wordt altijd aangepast door de persoon zelf, maar natuurlijk eerst een bewijsje als screenshot
      Alé, voor mij is een screenshot niet echt vereist, ik denk dat we hier wel eerlijk genoeg zijn om correcte tijden te plaatsen?

Nu nog een paar vragen.
      Ivm het circuit, ook daar opties bij toevoegen, bv weersomstandigheden?
      Ook voor de hulpmiddelen, ik stel voor om daar een limiet bij te nemen, bv Tractiecontrole 5, en dat je niet boven de limiet mag, maar wel eronder, bv Tractiecontrole 0?
      En ivm versnellingsbak, keuze vrij laten voor manueel of automatisch? Meeste rijden hier wel manueel, maar je hebt er hier ook nog die een automaat nemen.
      En zijn er opties die weg mogen, zoals bv stuurhulp, want die neemt niemand denk ik?
      Gewicht ook een limiet opzetten of niet? Voor mijzelf hoeft dat niet persé.
      Last edited by ; 30/01/2014, 11:05.

Comment

• Nice ,beemer!

Resultaten best met foto?

Of hoe neem je een foto van resultaat en de specs van je wagen?
        of neem je twee foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
          Nice ,beemer!

Resultaten best met foto?

Of hoe neem je een foto van resultaat en de specs van je wagen?
          of neem je twee foto's?
          Tja, 'k zou zeggen, gewoon eerlijk aan de voorwaarden voldoen en je tijd posten is veruit het makkelijkst, en gaat het ook het overzichtelijkst houden.
          Of zijn er toch voorstanders van foto's?

Anders maak ik ook een apart topic aan om daarin onze Time Trial te doen? Houd het wel een pak overzichtelijker op die manier.

Comment

• Ohja, ik zou voorstellen om in het Time Trial topic altijd de 1e post te gebruiken met instellingen, die ik dan zal aanpassen? Zo vind je die altijd makkelijk?
            En dan post je gewoon de tijd in een comment, en dan zet ik die daar ook bij? 'K zal er dan ook de datum altijd bijzetten van de week, zodat we op het einde een mooi jaaroverzicht hebben, en eventueel zelfs een 'jaartoernooi kunnen' houden met punten?
            Bv de 1e van 6 spelers krijgt 6 punten, de 2e 5 enz...

Comment

• Leuk, ivm de wagens die zou ik gewoon standaard laten alleen een max van bandenkeus en iedereen met dezelfde wagen. Dan strijd iedereen met gelijke wapens en alle hulp gewoon af, behalve ABS op 1 ofzo...

Comment

• ja, wagens mss standaard laten voor te beginnen.

Ook leuk dat klassement beemer! Autoforum Gran Turismo Time Trail Cup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                  Leuk, ivm de wagens die zou ik gewoon standaard laten alleen een max van bandenkeus en iedereen met dezelfde wagen. Dan strijd iedereen met gelijke wapens en alle hulp gewoon af, behalve ABS op 1 ofzo...
                  Standaard wagens maakt het inderdaad wel iets eerlijker, en is eventueel ook beter voor mensen die wat 'krap bij kas zitten'.
                  Alle hulp af buiten ABS kan ik mij zeker in vinden, maar de rest moet er ook mee akkoord gaan natuurlijk 7
                  Ik ga alles in het Time Trial topic aanpassen van huidige settings, hier moet er dan maar even over verder gediscussieerd worden.

Comment

• Banden dan ook standaard laten die op de wagen zitten? Buiten regenbanden als het circuit nat ligt?

Comment

• Ziet me er wel plezant uit om ook mee te doen !

Voeg mij maar toe: freall23

Comment

• Als ik tijd vind zal ik ook af en toe meestrijden...leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                          Ziet me er wel plezant uit om ook mee te doen !

Voeg mij maar toe: freall23
                          Done!

NürburgRay, ga in het Time Trial topic al even een volledige test aanmaken hé, om te zien welke respons er op komt enz, jij mag sowieso die van volgende week kiezen dan, goed?

Comment

• Eerste trial staat online!

Comment

• Die maanmissies zijn om ambetant van te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                Die maanmissies zijn om ambetant van te worden
                                Zegt dat wel, gans het spel goud gehaald, paar keer wat moeite gekost maar nix was echt echt moeilijk...
                                Daarnet voor het eerst eens diene zever gedaan, das meer loterij dan wat anders en heeft toch geen kl**en te maken met Gran Turismo .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                                  Zegt dat wel, gans het spel goud gehaald, paar keer wat moeite gekost maar nix was echt echt moeilijk...
                                  Daarnet voor het eerst eens diene zever gedaan, das meer loterij dan wat anders en heeft toch geen kl**en te maken met Gran Turismo .
                                  'T is me ook gelukt om overal goud op te halen, maar 't is exact zoals je zegt, meer loterij dan iets anders, compleet onvoorspelbaar. Op zich is dat wel eens tof, maar ben blij dat ik er vanaf ben

Comment

• Iemand al de Red bull gedaan op Goodwood? da vind ik onvoorstelbaar dat je daar goud op kan halen :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                      Iemand al de Red bull gedaan op Goodwood? da vind ik onvoorstelbaar dat je daar goud op kan halen :o
                                      5seconden onder die tijd zelfs

Comment

• Ik heb daar ook goud, met controller zelfs.

Comment

• Ga ik straks eens proberen, heb enkel al de 1e 3 gedaan

Comment

Working...
                                          X