Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ge er nie direct ingeraakt, of ge word eruit gesmeten, gewoon nogeens binnekomen of nogeens proberen.. soms doet die online servers wa raar, maar eens ge tegoei binne bent lukt het wel
Holy F*ck, die RedBull op Goodwood
Dacht eerst dat het me nooit ging lukken, maar toch op dikke 29 seconden kunnen doen.
M'n flippers gingen nogal
Spijtig dat je die niet kreeg als beloning... Nee, een stomme Citroën
Alle hulpsystemen af buiten ABS, sport hard banden of lager en RWD en dan moet normaal gezien lukken. Als je een zeer krachtige auto hebt is sport hard soms beter te controleren maar ik drift meestal op comfortbanden.
Moet dat koffiepauze ding doen met die Silvia. Bij het minste heb ik ofwel onderstuur, ofwel direct overstuur, zelfs bij 20 km/u?! Ook moeilijk te kiezen welke versnelling ik in moet zitten.
Edit:
Heb uit nieuwgierigheid eens geprobeerd met de camera zodat je uw wagen volledig ziet, en een controller, en wat een verschi?!
Controller is vrij makkelijk, stuurwiel is echt moeilijk...
Iemand die nog goeie speelse wagens kent voor Suzuka Circuit? Enige die ik al gevonden heb is de LCC Rocket '07. Balans vind ik echt geweldig, overstuur is makkelijk te beheersen, kan je echt fun mee hebben. Is niet de bedoeling om toptijden neer te zetten, maar eerder wat te spelen.
Aaah oké , heb dit effkes dom en verkeerd opgevat Ik dacht dat je bedoelde dat je maar max.1 exemplaar kan kopen , terwijl je er kan kopen zoveel alsje wilt
Misverstandje...
Comment