Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kunt ge die chat niet afzetten, zo ambetant
    Ben in uw room, eens aan't zien hoe alles werkt

Comment

• Als ge er nie direct ingeraakt, of ge word eruit gesmeten, gewoon nogeens binnekomen of nogeens proberen.. soms doet die online servers wa raar, maar eens ge tegoei binne bent lukt het wel

Comment

• Holy F*ck, die RedBull op Goodwood
        Dacht eerst dat het me nooit ging lukken, maar toch op dikke 29 seconden kunnen doen.
        M'n flippers gingen nogal
        Spijtig dat je die niet kreeg als beloning... Nee, een stomme Citroën

Comment

• Room online in 2 minuten!

Comment

• Nog mensen goesting voor vanavond online racing?

Comment

• Iemand tips om te driften? Lukt me langs geen kanten.

Comment

• Alle hulpsystemen af buiten ABS, sport hard banden of lager en RWD en dan moet normaal gezien lukken. Als je een zeer krachtige auto hebt is sport hard soms beter te controleren maar ik drift meestal op comfortbanden.

Comment

• Moet dat koffiepauze ding doen met die Silvia. Bij het minste heb ik ofwel onderstuur, ofwel direct overstuur, zelfs bij 20 km/u?! Ook moeilijk te kiezen welke versnelling ik in moet zitten.

Edit:
                  Heb uit nieuwgierigheid eens geprobeerd met de camera zodat je uw wagen volledig ziet, en een controller, en wat een verschi?!
                  Controller is vrij makkelijk, stuurwiel is echt moeilijk...
                  Last edited by ; 09/02/2014, 15:25.

Comment

• Mij lukt die indoorkarting niet
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Mij lukt die indoorkarting niet
                      Dat lukt mij dan wel weer vrij goed.

Ben nu wat met een stock Silvia aan het oefenen op de Deep Forest Raceway.
                      En met de H-Shifter van de G27.

Comment

• Room = Online voor diegene die willen

Comment

• Nog 2 seconde om NürburgRay te verslaan in de rocketcar (seizoenevents)
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Iemand die nog goeie speelse wagens kent voor Suzuka Circuit? Enige die ik al gevonden heb is de LCC Rocket '07. Balans vind ik echt geweldig, overstuur is makkelijk te beheersen, kan je echt fun mee hebben. Is niet de bedoeling om toptijden neer te zetten, maar eerder wat te spelen.

Comment

• Mazda RX8 tunen tot 500pp ongeveer , race zachte ophanging en comfort zachte banden = epic!

Comment

• Lexus LFA : Puur voor de sound
                                De caterham
                                Bmw Z4 M Coupé , leuk driftbakje met comfortbandjes
                                En ohja de E60 M5 V10 : gewoon omdat ie zo mooi is

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                  Mazda RX8 tunen tot 500pp ongeveer , race zachte ophanging en comfort zachte banden = epic!
                                  Morgen eens testen, ziet er mij inderdaad wel een goeie keuze uit, tnx!

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                                  Lexus LFA : Puur voor de sound
                                  De caterham
                                  Bmw Z4 M Coupé , leuk driftbakje met comfortbandjes
                                  En ohja de E60 M5 V10 : gewoon omdat ie zo mooi is

Caterham was ik ook aan het denken, en de M5 ook. Enkel spijtig dat je maar 1 Caterham kan kopen...
                                  En f*cking stom dat je geen E36 M3 meer kan kopen.

Heb eens voor de fun een Shelby GT500 volledig getuned, 970 PK ergens, en 1100 Nm, houdt ge niet op de baan
                                  Staat wel op een paar tellen aan 300 km/u.

Comment

• Hoezo kan je maar 1 Caterham kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                                      Hoezo kan je maar 1 Caterham kopen?

Als ik bij Caterham ging kijken zag ik er maar eentje die je kan kopen?

Comment

• Aaah oké , heb dit effkes dom en verkeerd opgevat Ik dacht dat je bedoelde dat je maar max.1 exemplaar kan kopen , terwijl je er kan kopen zoveel alsje wilt
                                        Misverstandje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          Nog 2 seconde om NürburgRay te verslaan in de rocketcar (seizoenevents)
                                          Denk niet dat hij echt veel moeite gedaan heeft, ik had na het afsluiten van de registratie een voorsprong op Nurburgray van 6,001 seconden .

Comment

Working...
                                          X