Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het goede nieuws:

Beste deelnemer,

GEFELICITEERD!

Hierbij bevestigen we je deelname aan de regionale finale van GT Academy die plaatsvindt op 16/8/2013 en 17/8/2013 te Circuit Park Zandvoort.
    Het slechte nieuws:

Ik kan de vrijdag niet gaan want ik moet werken. Ik was in de overtuiging dat het de zaterdag & zondag was ... niet dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
      Het goede nieuws:

Het slechte nieuws:

Ik kan de vrijdag niet gaan want ik moet werken. Ik was in de overtuiging dat het de zaterdag & zondag was ... niet dus
      Dan kan ik maar 1 ding zeggen, hallo doktoor
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Het goede nieuws:

Het slechte nieuws:

Ik kan wel invallen voor je . Is wel jammer dat je nie kan gaan.

Comment

Het goede nieuws:

Het slechte nieuws:

Je hebt daar al je tijd in gestoken, dit jaar en vorig jaar. Nu je geselecteerd bent ga je toch gewoon deelnemen Anders zou het echt zonde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
            Je hebt daar al je tijd in gestoken, dit jaar en vorig jaar. Nu je geselecteerd bent ga je toch gewoon deelnemen Anders zou het echt zonde zijn.
            't Is idd zonde, maar het is nu éénmaal zo. Ik had heel graag deelgenomen maar it is what it is

Comment

• kan je echt niets regelen met uw baas ofzo? die moet dat toch verstaan?

Comment

• Ik ben vandaag al eens gaan kijken op het circuit, morgen doe ik mee

Comment

• Blijkbaar hebben ze de benelux finale moeten rijden met "skid recovery force" aan

Comment

• 6 December gasten

Comment

• Ik zie een Z8, Lamborghini Diablo, nice.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• NIce, ik zie veel lekkere auto's

ook veel hot hatches en eens wat moderner en meer europees material i like

Comment

• Op 2min dacht ik de BMW 507 te ontwaren.
                          Ik rij graag met die oldtimers, boten snel doen gaan is de max.

Comment

• Gisteren pre order gedaan van GT6 15th Anniversary
                            Last edited by ; 21/08/2013, 13:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                              Op 2min dacht ik de BMW 507 te ontwaren.
                              Ik rij graag met die oldtimers, boten snel doen gaan is de max.
                              Jep klopt is idd de bmw 507.

Comment

• Mensen van hier die nog geregeld GT5 spelen mogen mij toevoegen: NurburgRay net begonnen nogmaar...

Comment

• Ik verkoop mijn PlaySeat classic. Zijn er misschien mensen die geïnteresseerd zijn?

PlaySeat is in goede staat en vraagprijs is 175 EUR (zonder stuur)

Meer info pm gerust....ImageUploadedByTapatalk1377244226.075599.jpg

Comment

• Nog altijd geen M3 E30 gezien hopeijk zit hij er nu wel in.
                                    1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                    1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                      Ik verkoop mijn PlaySeat classic. Zijn er misschien mensen die geïnteresseerd zijn?

PlaySeat is in goede staat en vraagprijs is 175 EUR (zonder stuur)

Meer info pm gerust....[ATTACH]98880[/ATTACH]
                                      Beste,

Ik had graag 125euro geboden voor uw playseat? Laat je mij even weten of u akkoord gaat of niet.
                                      Last edited by Speedhunter; 24/08/2013, 22:20.

Comment

• Iemand een idee waar je de goedkoopste pre-order kan doen?

Bij de GTAV release hoorde ik verhalen van 45 ipv 65euro enzo...

Ik vond deze ( http://www.yourgamezone.nl/PS3-Gran-Turismo-6 ) maar dat is NL.
                                        Last edited by djenne00; 06/11/2013, 14:05.

Comment

• Comment

Working...
                                          X