Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gran Turismo 6

Het is zover! Kazunori Yamauchi heeft eindelijk Gran Turismo 6 aangekondigd. De game zal nog dit jaar verschijnen op PS3. Yamauchi liet weten dat de engine van de game vernieuwd is. Zowel de rendering als de physics engine werd herwerkt.
    Gran Turismo 6 zal een nieuw wielophangingsysteem bevatten en ook de banden en het aerodynamicasysteem werden herwerkt. In totaal zal GT6 200 auto's meer dan GT5 bevatten. Dat betekent dus 1200 auto's bij de launch en nog veel meer nadien. Elke maand zullen er ook DLC-tracks verschijnen.
    Bij de launch zal GT6 33 locaties bevatten en 71 layouts. In juli verschijnt er een demo van de game.

Bron: http://www.playstationpure.be

Had al zo'n voorgevoel dat we vandaag iets gingen horen over GT6 met al die show rond 15j Gran Turismo. Maar het spel klinkt goed en de trailer ziet er ook super uit.

Heb ook zo de indruk dat ze Forza willen nadoen met de maandelijkse DLC's en het modificeren van de auto's.

Comment

Whiiiiiiiii De PS3 neemt afscheid in stijl. GT6 en GTA5, het wordt plezant in het najaar

Comment

Da's een pak van mijn hart: PS3

Comment

Hoop dat de audi R18 erin zit voor endurance races, net als toyota TS030 en peugeot 908. Hopelijk ook eens wat meer wagens aan de start bij deze races, 12 is me toch wat te weinig om echt fun te hebben op bv 24u Lemans

Comment

Hmmh, ben wel benieuwd. Trailer ziet er niet slecht uit, alleen hoop ik op wat meer variatie in het wagenpark dan de zoveelste Nissan Skyline...
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Weet nog niet of ik hem koop, gt5 vond ik maar saai (buiten gt academy)
              GT1 was nog t leukste
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

En hopen dat het geen 138200x wordt uitgesteld! Was aant twijfelen voor een logitec g27 stuurke te gaan halen en zelf nen playseat te maken door de komst van de ps4, maar de twijfeling is aant verdwijnen nu

Comment

Ik heb geen hoge verwachtingen.
                  Met Granturismo 5 wel en die zijn niet ingelost.
                  Hopelijk maken de wagens nu wel een mooi en realistisch geluid, ipv een stofzuiger.
                  Race zacht banden en je kon overal plankgas door.
                  Aan de selectie wagens van Forza gaan ze nooit kunnen tippen...

Ik ben benieuwd...
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Zitten toch al wat mooie wagens in de trailer,

idd hopen op wat meer variatie in het wagenpark dan als die japanse versies,

ook dat ze eens gedaan zullen hebben aan het geluid

voor de rest zal ik het opvolgen en zien of het verbeterd bij GT5, anders laat ik hem ook liggen

Comment

De quattro S1 Group B ... EINDELIJK !!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Hopelijk maken de wagens nu wel een mooi en realistisch geluid, ipv een stofzuiger.
                      Afgaande op de 1e ingame footage, zou ik er maar niet teveel op hopen ...

Comment

Granturismo 6 zal voor binnen een jaar of 2 zijn, dit zal de proloog worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Granturismo 6 zal voor binnen een jaar of 2 zijn, dit zal de proloog worden
                          +1 en op ps4, let op mijn woorden
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            +1 en op ps4, let op mijn woorden

Uiteraard, ik meen mij het interview nog te herinneren over GT5, dat ze op de maximum zitten met de PS3.
                            Gezien GT6 de overtreffende trap moet worden zie ik dat niet meer op de PS3 gebeuren.

Comment

Het is nochtans officieel, GT6 wordt een evolutie van GT5. Het maximum van de ps3 is één ding, nu gaat het voor een deel over de verpakking van de codering. Vlotter te verwerken.
                              Het belangrijkste lijkt mij de fysische eigenschappen van de auto's die veel zal veranderen.
                              Volgens mij zal het veel verschil uitmaken.
                              Natuurlijk de graphics zullen meer bijzaak zijn.

Maar een proloog is het niet, 1200+ auto's is geen voorloper.

Comment

Gt6 zou wel de ideale launchgame zijn voor de ps4...

Comment

Pff, liever nog wat wachten en GT6 op ps3 zoals nu het geval is.
                                  Beetje bang dat we weer een GT3 hebben, dat hebben ze moeten haasten waardoor er weinig auto's inzaten.

Comment

GT6 zal voor de PS3 uitkomen rond de feestdagen beschikbaar zijn: http://www.gran-turismo.com/be-nl/ne...83.html?t=15th. Perfect want heb geen zin om weeral +€500 aan een PS4 te hangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                      Het is nochtans officieel, GT6 wordt een evolutie van GT5. Het maximum van de ps3 is één ding, nu gaat het voor een deel over de verpakking van de codering. Vlotter te verwerken.
                                      Het belangrijkste lijkt mij de fysische eigenschappen van de auto's die veel zal veranderen.
                                      Volgens mij zal het veel verschil uitmaken.
                                      Natuurlijk de graphics zullen meer bijzaak zijn.

Maar een proloog is het niet, 1200+ auto's is geen voorloper.
                                      Het is gewoon exact het zelfde als voor GT5. Same shit en iedereen dacht dat Gt5 ging uitkomen en toen kwam de proloog.
                                      Ik moet het eerst zien eerlijk gezegd. Des te beter dat het zo is, maar het lijkt mij echt een jaar of 2 te vroeg.

Comment

En terug een nieuwe GT Academy in juli

Comment

Working...
                                        X