Daar doe ik terug aan mee, 1000den rondjes heb ik gereden op t finale circuit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenDaar doe ik terug aan mee, 1000den rondjes heb ik gereden op t finale circuit
Comment
-
Als het zo op de markt komt dan vrees ik dat ik voor project cars ga.
Het geluid op die vid v GT6 is even slecht al dan niet slechter dan in GT5.
Project cars moet het met veel minder geld stellen dan GT en overtreffen GT als ik de video hierboven zie.
Maar de trailer van GT6 ziet er wel vrij goed uit.
Trailer project cars:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenlap, weer stofzuigergeluid
Geluid is zoveel beter bij Forza.
Dat Project Cars ziet er wel ferm uit, ik ga dat denk ik wel aanschaffen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenZou t niet voor de ps4 worden?
http://www.latestnewsexplorer.com/pl...3-2013-teaser/
Vanuit een interview met Kazunori door GT Planet:
Now that we know GT6 is a PlayStation 3 game, can you explain to fans why that is? Do you have any plans for PS4?
We do have plans for PS4, but, of course, we have an order of things.
First we’ll be releasing the PS3 version for the PS3, which has a huge audience already, and we’ll be providing updates every month and DLCs every month.
Once players have played it all out and enjoyed themselves on the PS3, then the PS4 version might come out naturally around that time (laughs). Focus on enjoying the PS3 version.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenNope
Vanuit een interview met Kazunori door GT Planet:
Now that we know GT6 is a PlayStation 3 game, can you explain to fans why that is? Do you have any plans for PS4?
We do have plans for PS4, but, of course, we have an order of things.
First we’ll be releasing the PS3 version for the PS3, which has a huge audience already, and we’ll be providing updates every month and DLCs every month.
Once players have played it all out and enjoyed themselves on the PS3, then the PS4 version might come out naturally around that time (laughs). Focus on enjoying the PS3 version.
Comment
-
De geluiden zijn gelukkig (normaal) niet dezelfde als in GT5. Ze zijn bezig aan een nieuwe manier om die geluiden te simuleren en ze HOPEN dat ze het klaar krijgen voor GT6.
Hopelijk krijgen ze de "doorbraak" nog voor GT6 uitkomt.
Need For Speed, Forza enz. hebben super goeie geluiden dus zo onmogelijk is dit toch niet?
Link met een interview tussen gt planet en Kazunori Yamauchi
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-engine-sounds/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten2 juli komt er een demo van uit...je zou enkel met nissan's kunnen rije! Kben wel is benieuwd
Al ben ik eigenlijk nog steeds niet helemaal door GT5 Formula granturismo races, en nascar nog altijd niet gedaan. En de 3u+ races ook niet
Comment
-
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
GT Academy 2013 (oftewel de GT6 demo) is nu beschikbaar!'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Idd, al afgehaald en al gespeeld tot ik de Academy vrijgekregen heb.
Mijn eerste gedachten:
Optisch nog iets beter en de auto's gedragen zich nog iets realistischer.
Vooral bij het snel nemen van bochten en remmen in bochten voel je echt dat het gewicht van de auto nu meespeelt en gedrag van de wagen doet veranderen
Comment
Comment