Waar kan ik ergens een logitech g27 stuurtje kopen? Een tijd geleden had ik nog eentje vast in holland (mediamarket) maar niet meegenomen omdat ik nog niet zeker wist dat gt6 op ps3 zou uitkomen! En is het beter en leuker om met een stuurtje te rijden dan met een controller?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6
Collapse
X
-
Nieuw zijn ze denk ik moeilijker te vinden dan 2dehands de g27's. Als je een nieuw stuur wilt zal je denk ik al moeten uitkijken naar de thrustmaster T500 ofzo maar die zijn prijzig.
Ofwel een driving force gt stuurtje, ik denk dat je deze nog kan vinden in droomland. Ik heb zo 1. prijs/kwaliteit zit die wel zéér goed.
Comment
-
Gisteren met het stuur beginnen oefenen op de nordschleife en de eerste uren ging ik er bijna in elke bocht uit, maar tege de avond reed ik gemiddeld 15sec sneller dan met controller! Het is een wereld van verschil, ik moest het circuit trg leren kennen...precies dat ik e nieuw spel heb, ik kan er weer tegenaan tot gt6 uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk BerichtenIk heb er juist ook eentje gekocht, maar dat schakelen valt wel tegen, voor de rest super!
Ik heb hier een Logitech G25 staan, maar mag hem niet gebruiken in de living van mijn ouders En mijn pa heeft tijdens mijn examens heel de zolder volgesmeten met brol, en daar kan ik niet meer aan mijn TV
Moet ook wel toegeven dat een stuurtje veel meerwaarde geeft aan zo een spelletjes. Al valt het manueel schakelen in GT5 wel niet mee, de timing moet heel precies zijn. Dat was in Test Drive Unlimited toch een pak beter, al was dat natuurlijk wel een uitzonderlijk goed spelletje. Ale, dat vind ik toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenWelk heb jij gehaald?
Ik heb hier een Logitech G25 staan, maar mag hem niet gebruiken in de living van mijn ouders En mijn pa heeft tijdens mijn examens heel de zolder volgesmeten met brol, en daar kan ik niet meer aan mijn TV
Moet ook wel toegeven dat een stuurtje veel meerwaarde geeft aan zo een spelletjes. Al valt het manueel schakelen in GT5 wel niet mee, de timing moet heel precies zijn. Dat was in Test Drive Unlimited toch een pak beter, al was dat natuurlijk wel een uitzonderlijk goed spelletje. Ale, dat vind ik toch
Wat ik wel stom vindt is dat GT6 uitkomt op ps3 terwijl er rond dezelfde tijd Forza Motorsport op de nieuwe xbox er is.
Nuja ik klaag ni GT5 op mijn jvc projector met 7.1 luidsprekers ziet er al super uit
Comment
-
Ook al een paar kunnen rijden met de testversie. De lastwissels van de auto is er echt op verbeterd. Het is weer eens wat realitischer geworden.
Ik zit voorlopig nog maar aan brons met de 370Z maar een maat, cédric_2 van dit forum waar ik altijd mee samen speel zit aan 2,21.795, 195 plaats voor de GT academy.
Ook gezien dat er een gebruiker gtp_manuelos 6 de stond en wist meteen dat het manuelos van dit forum was, nice job.
Ook eens even het filmpje geladen van die fransman die als eerste staat, indrukwekkend.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenDat was in Test Drive Unlimited toch een pak beter, al was dat natuurlijk wel een uitzonderlijk goed spelletje. Ale, dat vind ik toch
Wat Gran Turismo 6 betreft, niet overtuigd van deze demo. Het is me net iets te veel GT5, ik had wat meer vernieuwing verwacht."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenTest Drive Unlimited , fantastische game. Geen enkel spel ooit meer gespeeld dan dat, buiten Driver 2 misschien.
Wat Gran Turismo 6 betreft, niet overtuigd van deze demo. Het is me net iets te veel GT5, ik had wat meer vernieuwing verwacht.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenTest Drive Unlimited , fantastische game. Geen enkel spel ooit meer gespeeld dan dat, buiten Driver 2 misschien.
Wat Gran Turismo 6 betreft, niet overtuigd van deze demo. Het is me net iets te veel GT5, ik had wat meer vernieuwing verwacht.
Comment
Comment