Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Waar kan ik ergens een logitech g27 stuurtje kopen? Een tijd geleden had ik nog eentje vast in holland (mediamarket) maar niet meegenomen omdat ik nog niet zeker wist dat gt6 op ps3 zou uitkomen! En is het beter en leuker om met een stuurtje te rijden dan met een controller?

Comment

Op Kapaza of 2dehands kan je ze aan schappelijke prijzen vinden.
      Ik speel niet graag niemeer met controller ik vind een stuur veel leuker. Je kan preciezer remmen, insturen en uitaccelereren.

Comment

Heb op 2dehands ene gevonden, vraagprijs 180euro...t'schijnt is het niet gemakkelijk om nog een nieuw te vinden en kga nu ni speciaal trg naar holland rijden ervoor

Comment

Nieuw zijn ze denk ik moeilijker te vinden dan 2dehands de g27's. Als je een nieuw stuur wilt zal je denk ik al moeten uitkijken naar de thrustmaster T500 ofzo maar die zijn prijzig.
          Ofwel een driving force gt stuurtje, ik denk dat je deze nog kan vinden in droomland. Ik heb zo 1. prijs/kwaliteit zit die wel zéér goed.

Comment

Ja die T500 kost ongeveer 500euro, dat is wat erover morgen ook is naar mediamarkt in hasselt bellen!Driving Force gt is zonder koppelingpedaal maar wel stukken goedkoper.

Comment

Daarstraks een dfgt gaan halen en een kuipzetel gaan bestellen...nu nog zelf een frame in elkaar knutselen, kan later nog een ander stuurtje kopen als dit leuk is en beter rijd dan een controller.

Comment

Als je het stuur gewend bent zal je niet meer met de controller willen rijden.
                Het voelt gans anders, vind ik toch.

Comment

Gisteren met het stuur beginnen oefenen op de nordschleife en de eerste uren ging ik er bijna in elke bocht uit, maar tege de avond reed ik gemiddeld 15sec sneller dan met controller! Het is een wereld van verschil, ik moest het circuit trg leren kennen...precies dat ik e nieuw spel heb, ik kan er weer tegenaan tot gt6 uitkomt

Comment

Ik heb er juist ook eentje gekocht, maar dat schakelen valt wel tegen, voor de rest super!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
                      Ik heb er juist ook eentje gekocht, maar dat schakelen valt wel tegen, voor de rest super!
                      Welk heb jij gehaald?

Ik heb hier een Logitech G25 staan, maar mag hem niet gebruiken in de living van mijn ouders En mijn pa heeft tijdens mijn examens heel de zolder volgesmeten met brol, en daar kan ik niet meer aan mijn TV

Moet ook wel toegeven dat een stuurtje veel meerwaarde geeft aan zo een spelletjes. Al valt het manueel schakelen in GT5 wel niet mee, de timing moet heel precies zijn. Dat was in Test Drive Unlimited toch een pak beter, al was dat natuurlijk wel een uitzonderlijk goed spelletje. Ale, dat vind ik toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                        Welk heb jij gehaald?

Ik heb hier een Logitech G25 staan, maar mag hem niet gebruiken in de living van mijn ouders En mijn pa heeft tijdens mijn examens heel de zolder volgesmeten met brol, en daar kan ik niet meer aan mijn TV

Moet ook wel toegeven dat een stuurtje veel meerwaarde geeft aan zo een spelletjes. Al valt het manueel schakelen in GT5 wel niet mee, de timing moet heel precies zijn. Dat was in Test Drive Unlimited toch een pak beter, al was dat natuurlijk wel een uitzonderlijk goed spelletje. Ale, dat vind ik toch
                        Tones te Mechelen had er nog ééntje in stock.

Wat ik wel stom vindt is dat GT6 uitkomt op ps3 terwijl er rond dezelfde tijd Forza Motorsport op de nieuwe xbox er is.

Nuja ik klaag ni GT5 op mijn jvc projector met 7.1 luidsprekers ziet er al super uit
                        Last edited by ; 11/07/2013, 16:42.

Comment

Ook al een paar kunnen rijden met de testversie. De lastwissels van de auto is er echt op verbeterd. Het is weer eens wat realitischer geworden.

Ik zit voorlopig nog maar aan brons met de 370Z maar een maat, cédric_2 van dit forum waar ik altijd mee samen speel zit aan 2,21.795, 195 plaats voor de GT academy.

Ook gezien dat er een gebruiker gtp_manuelos 6 de stond en wist meteen dat het manuelos van dit forum was, nice job.

Ook eens even het filmpje geladen van die fransman die als eerste staat, indrukwekkend.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                            Dat was in Test Drive Unlimited toch een pak beter, al was dat natuurlijk wel een uitzonderlijk goed spelletje. Ale, dat vind ik toch
                            Test Drive Unlimited , fantastische game. Geen enkel spel ooit meer gespeeld dan dat, buiten Driver 2 misschien.

Wat Gran Turismo 6 betreft, niet overtuigd van deze demo. Het is me net iets te veel GT5, ik had wat meer vernieuwing verwacht.
                            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                              Test Drive Unlimited , fantastische game. Geen enkel spel ooit meer gespeeld dan dat, buiten Driver 2 misschien.

Wat Gran Turismo 6 betreft, niet overtuigd van deze demo. Het is me net iets te veel GT5, ik had wat meer vernieuwing verwacht.
                              + 1 vind t ook maar niets, ik ga gta kopen ipv gt
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten

Cruisen in hardcore mode, alles uit en manueel met een H-shifter. Beter kan niet. Heb het toch nog niet gevonden. In TDU2 hebben ze het wel helemaal verpest, besturing trekt op geen kl****.

Comment

02.17.998
                                  Terug 6e nu, maar ik heb het gevoel dat in de top 8 blijven toch moeilijk zal worden

Comment

2.34.425. 2482e (gisteren toch )

Met controller en amper GT-ervaring

Comment

Binnenkort zelf rijden op Goodwood.

Comment

Isle of man TT zou pas vet zijn!
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Chance dat ik 2011 gestopt ben met race games of ik had weer voor kosten gestaan.

Comment

Working...
                                          X