Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pre-order bij GM canceled en gedaan bij amazon.com .. 15 ipv 5 pre-order cars en cheaper Hint hint!

Comment

• De racegame wordt anno 2013 serieuzer genomen dan ooit. Waar je vroeger in een paar pixeltjes een Ferrari moest herkennen, ontwerpen automerken nu heuse sportwagens speciaal voor computerspellen. De nieuwste aanwinst in dat rijtje is de spectaculaire Mercedes Vision AMG Gran Turismo.

De Vision AMG Gran Turismo heeft een V8 uit rekken van -je raadt het al- AMG onder de kap. Het vermogen van het blok is 585 pk. Het maximumkoppel is 800 Nm. De sportwagen brengt 1.385 kg op de virtuele weegschaal.
      De auto heeft keramische remschijven en -minstens zo belangrijk- net als de SLS AMG ook de beschikking over vleugeldeuren. Ook de lange motorkap kennen we van de sportieve icoon uit het AMG-gamma.
      Het gamedebuut van de Vision AMG Gran Turismo vindt plaats in december, als Gran Turismo 6 in de winkels komt te liggen. Mercedes-Benz laat een 1:1 schaalmodel zien bij de opening van het nieuwe R&D-center in Sunnyville, Californië.
      Het blijft hier niet bij: Mercedes heeft aangekondigd dat er meer concept-cars speciaal voor Gran Turismo 6 komen.

Bron:
      Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• See the featured cars of GT6 in this screenshot gallery, featuring over 180 high-resolution images.

Een aantal auto's die in gt6 gaan voorkomen.
          Ik zie er al een megane rs, focus st en fiesta st
          Hopelijk zitten er nog meer hothatches in. De geluiden van sommige auto's is nog altijd zo schrijnend maar sommige zijn aangepast zoals ik al heb gehoord op youtube.

Comment

• Voor het geval je het gemist had: een aantal autofabrikanten maakt speciaal voor de game Gran Turismo 6 (6 december in de winkels) een ‘conceptracer‘, en dit is Mercedes’ bijdrage, de Vision GT, waarbij ze zo vriendelijk zijn geweest er ook een mockup van te bouwen. Alles aan deze auto ademt concept, en dat is logisch, want in het echt gaan we hem toch nooit zien. Daarom heeft de Vision 0 milimeter grondspeling, 0,0 procent wang op de banden en over spiegels, koeling, en dat soort bijzaken hoeven de designers zich ook niet druk te maken.
            Het is gewoon een lekkere matzilveren verschijning die je moet nemen zoals hij is.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bah, oerlelijk!

Persoonlijke mening, hé.

Comment

• release van een UBER racegame.. net tijdens examens ze doen er toch om he kiekens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                    release van een UBER racegame.. net tijdens examens ze doen er toch om he kiekens
                    Tis nie da gij daar hard moet leren hé
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Tis nie da gij daar hard moet leren hé
                      pablette, let op ze.. this nie super moeilijk maar der moet wel degelijk tijd ingestoken worden ze

Comment

• Zou er ook een nachtverkoop voor zijn? Dan kan ik het donderdag nacht als ik trg ben van essen motorshow gaan halen, vrijdag ook conge genomen om te game

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                          vrijdag ook conge genomen om te game
                          ²
                          Donderdag al nekeer gaan polsen, heb hem gepreorderd bij dreamland

Comment

• 5 dagen voor dat GT6 uitkomt begeeft mijn stuur het nie zeker.
                            Ik hoop dat ze de geluiden hebben kunnen verbeteren want ze waren
                            er aant werken deze zomer maar ze waren niet zeker of het klaar zou geraken goor GT6.

Comment

• Idd geluiden zijn soms echt triestig. Hopelijk is dat idd beter.

Comment

• Zouden ze de geluiden niet later via een update kunnen aanpassen? Daarin is forza wel vele beter!

Comment

• ik heb nog een stuur te koop e mannen en zottegem is maar 20 minuten rijden

Comment

• Geluid van de wagens is (helaas) nog identiek hetzelfde. Ze zouden er wel aan aan het werken zijn om op een nieuwe "manier" de geluiden te creeën. Dat zou mss in een update kunnen, maar ik heb eerder het gevoel dat het iets voor GT7 zal worden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
                                      ik heb nog een stuur te koop e mannen en zottegem is maar 20 minuten rijden
                                      Welke en quanta costa?

Toch maar besteld ondanks teleurstelling van de demo.
                                      Via bol.com dus met Precision & Adrenaline pack.
                                      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                                        Toch maar besteld ondanks teleurstelling van de demo.
                                        Waarom was je teleurgesteld? Ik was net positief verrast, de auto's reden beter.

Comment

• Ik weet het niet eens meer.
                                          Moet wel zeggen dat ik na GT5, sinds de release van Forza 4, zowat elke dag Forza heb gespeeld.
                                          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Working...
                                          X