Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
    Ik weet het niet eens meer.
    Moet wel zeggen dat ik na GT5, sinds de release van Forza 4, zowat elke dag Forza heb gespeeld.
    Dat is hier wel het Gran Turismo topic hé

Nee nee ieder z'n voorkeur
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Juist gaan halen in gamemania oléé...maar gene tijd om het te testen vandaag en morgen

Comment

• Komt die niet op 6 december uit?

Comment

• Nice! Idd dacht dat hij maar vrijdag uitkwam

Comment

• Dacht dit ook, had vrijdag al ingepland om erachter te gaan.

Mss een soort van pre-order ofzo?
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ja pre-order, khad vanmiddag gebeld om te vragen of er een nachtopening was en ze zeiden nee, de 6de kun je het overdag komen halen! Daarstraks om 17u50 krijg ik een sms dat ik het mag komen halen
              nice nice!!!

Comment

• Ook nog 3 codes bijgehad, precision code en torque code en bij het spel zelf zat ook nog een code, kzen is benieuwd

Comment

• Je kan er al enkele volgen via de stream (Twitch tv) die hem al hebben

http://www.twitch.tv/directory/game/Gran%20Turismo%206
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• En hoe speelt het?

Comment

• ben m gisteren ook gaan halen.. een uurtje ofzo gespeeld. De nieuwe Physics engine is zeker te voelen... imo pakken beter dan GT5.

Comment

• En het geluid

Comment

• Juist gt6 in de supra bazar gekocht, geen klote goesting om nog te werken nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
                            Jammer dat die maar 2 pedalen hebben. Zal er over nadenken.

Levering van bol.com is uitgesteld (storm?), kreeg wel een €10 kortingsbon.
                            1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                            2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                            2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Ik ga het sebiet ook maar gaan halen..
                              Moest er nog iemand een stuur willen ik heb nog een Logitech G25 staan moest er iemand intresse hebben..

Comment

• Hebde ook ne playseat voor erbij?

Comment

• Nee playseat bijna een jaar geleden verkocht geraakt :p

Comment

• Nog niet kunnen testen, mischien als ik trg ben van essen...ze waren daar in nen playseat wel al gt6 aant spelen.

Comment

• ook al hier. geluid is beter maar nog mijlenver van forza

Comment

• Heb hem sinds deze namiddag. Het geluid vind ik nog altijd identiek aan gt5, slecht dus. Physics zijn wel serieus aangepakt, met de mr2 op 3 ronden tijd meer rond gegaan dan dat ik in gt5 op 2 jaar tijd rond ben gegaan.
                                        Sommige "standaard" wagens hebben ze visueel ook verfraaid en zien er nu echt wel dik in orde uit. Anderen blijven dan weer gewoon ports uit gt4

Comment

Working...
                                        X