Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog niet veel met de 'standaard' wagens gereden, maar uiterlijk hebben ze allemaal een update dacht ik en de rij-eigenschappen leken op het eerste gezicht ook aangepast.
    Men CRX leek zelf een pootje op te heffen bij een scherpe bocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Nog niet veel met de 'standaard' wagens gereden, maar uiterlijk hebben ze allemaal een update dacht ik
      Nope, de Ruf's bv zien er nu echt pakken beter uit. De mr2's (om maar 1 vb te noemen), zijn identiek aan gt5 (en gt4) dus

Comment

• Ik moet men ps3 laten chippen denk ik want hij is precies ni sterk genoeg om Gt6 te laten draaien, men beeld is echt slecht zo slecht dat het GT2 lijkt met momenten zeker als ik harder rijd en in bochten hapert het beeld lichtjes en wordt het zo slecht dat ge het verschil nauwelijks kunt zien met de baan en het gras aan men tv kan her niet liggen want het is een samsung smart tv met led full HD (116cm) en met vorige spellen heb ik dat nog niet gehad, men ps3 is er wel op aangesloten via een component kabel dus ga ik een hdmi kabel halen nu...maar het is toch raar!!!

Comment

• Component op een HD toestel Hop hop, vlug achter die HDMI
          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
          Audi S3 '02 sold => topic
          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
            Component op een HD toestel Hop hop, vlug achter die HDMI
            Je bent fout met composite denk ik

Comment

• Daarjuist gaan halen in de Media Markt in Oostende, gekozen voor de Anniversary Edition omdat daar 1 miljoen credits bijzijn en 20 auto's met speciale kleurstellingen. Was 20 euro meer, 79 in plaats van 59 euro. Ik en cédric_2 zullen meestal samenspelen. Ik hou jullie op de hoogte.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Kan ik de ps3 aansluiten op die hdmi kabel van de xbox of van de digicorder of moet dat echt ene zijn van playstation zelf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                  Kan ik de ps3 aansluiten op die hdmi kabel van de xbox of van de digicorder of moet dat echt ene zijn van playstation zelf?
                  hdmi is hdmi, maakt echt geen verschil is tussen die voor telenet of xbox of playstation. Enige dat je moet rekening mee houden is als je 3D wil spelen, dan best v1.4, maar voor gewoon maakt dat allemaal niet uit.

Comment

• mijne hdmi kabel is allesinds niet van sony/playstation.. dus ik vermoed dat t wel met elke hdmi kabel lukt..
                    voor diegene die eens graag online willen racen, psn= NurburgRay

Comment

• Is er geen optie om vrij te oefenen zoals in gt5?

Comment

• Dan zal ik het eens proberen met de hdmi van de xbox

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                          Je bent fout met composite denk ik
                          Idd
                          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                          Audi S3 '02 sold => topic
                          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Ok, is het zo moeilijk of ben ik zo loemp, krijg geen beeld via hdmi, men tv herkent de ps3 met hdmi maar krijg geen beeld...eerst zet ik via men component kabel men beeldscherminstelling op hdmi, dan zet ik men tv op hdmi3 waar men ps3 op aangesloten is en krijg geen beeld!!! Wat doe ik nu verkeerd

Comment

Ok, is het zo moeilijk of ben ik zo loemp, krijg geen beeld via hdmi, men tv herkent de ps3 met hdmi maar krijg geen beeld...eerst zet ik via men component kabel men beeldscherminstelling op hdmi, dan zet ik men tv op hdmi3 waar men ps3 op aangesloten is en krijg geen beeld!!! Wat doe ik nu verkeerd
                              tv uit doen en weer aandoen. En eventueel ook eens de PS herstarten ZONDER de oude kabel erin.
                              PS3 instellen op multi channel uit, dan stuurt die via meerdere kanalen beeld uit. Mogelijks is dat enkel voor geluid, ik twijfel...
                              En als de kabel ne vree goeikopen was, dan kan het daar ook aan liggen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

Ok, is het zo moeilijk of ben ik zo loemp, krijg geen beeld via hdmi, men tv herkent de ps3 met hdmi maar krijg geen beeld...eerst zet ik via men component kabel men beeldscherminstelling op hdmi, dan zet ik men tv op hdmi3 waar men ps3 op aangesloten is en krijg geen beeld!!! Wat doe ik nu verkeerd
                                ps3 resetten? terwijl ie aanstaan de "aand/uit" knop 5 a 6sec lang induwen en dan zou ie zich moeten resetten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                  Is er geen optie om vrij te oefenen zoals in gt5?
                                  Jawel... vanuit je garage ..selecteer je auto, en in het menu van je auto vind je ergens "vrij rijden" of "oefenen"...

Comment

• Als je met een standaard wagen rijdt met het zwart cockpit zijn de wijzers verdwenen voor toerental en snelheid, iemand een idee of je deze wijzer kan terug plaatsen?
                                    1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                    1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Ik heb het gefixt instellingen stonden op 1080i in plaats van 1080p

Comment

• gisteren gt6 gekregen van mijn wederhelft... straks nekeer installeren en spelen se
                                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• heb het mij ook maar gekocht, als de handling echt stuk beter is dan gt5. had eerst die stuurbekrachtiging aangelegd, maar toch maar rap weer afgelegd :p
                                          de instellingen zijn precies maar ingewikkeld en beperkt heb ik het gedacht.

en godverdomme eh, die clutch suckt nu nog altijd even hard gelik in GT5! zou toch verwachten dat na al die klachten ze der iets zouden aan doen...
                                          Last edited by ; 08/12/2013, 15:48.

Comment

Working...
                                          X