Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb al 48% uitgespeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
      Is er geen optie om vrij te oefenen zoals in gt5?
      Jawel, via uw garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cédric_2 Bekijk Berichten
        Als je met een standaard wagen rijdt met het zwart cockpit zijn de wijzers verdwenen voor toerental en snelheid, iemand een idee of je deze wijzer kan terug plaatsen?
        Nope, bij de standaardwagens zijn alle dashboards zo
        In het begin was de mogelijkheid er zelfs niet om zo te rijden, maar er was veel vraag naar, dus hebben ze dan voor alle standaardwagens zo'n zwart dashboard gemaakt...
        Ford Focus RS 2010 Mountune MP350
        Online automagazine: AutoJunior.be
        Personal website: Louisvdv.com

Comment

• Focus ST reageert net hetzelfde als int echt. Waarachtig goed nagemaakt. Sound trekt wel op geen kloten en circuits zien er nog altijd belabberd uit.
          Al blijft GT toch nog altijd de beste kopie hebben van de nordschleife. Alleen daarom zou ik het spel verkiezen boven Forza.

Comment

• Bathurst is ook wel serieus de moeite. De versnellingsbak van sommige auto's moet ook nog herwerkt worden!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
              Focus ST reageert net hetzelfde als int echt. Waarachtig goed nagemaakt. Sound trekt wel op geen kloten en circuits zien er nog altijd belabberd uit.
              Al blijft GT toch nog altijd de beste kopie hebben van de nordschleife. Alleen daarom zou ik het spel verkiezen boven Forza.
              Ik denk dat er momenteel geen enkel race-game is waar de NS zo goed gesimuleerd word als in GT6, en ik geloof u als ge zegt dat de focus net hetzelfde reageerd, ik kan hetzelfde zeggen van de swift,GT86,MX5 MK1,...Etc de physics zijn enorm goed gedaan in GT6! De tijd dat je een pc en r-factor/LFS/etc nodig had is gedaan imo...

Comment

• Klopt, de 120d (ook 163 pk dus zoals mijn 320d'tje) vind ik ook heel mooi nagemaakt qua schakelsnelheid etc. Echt prima gemaakt!

Comment

• Kan je een livrei maken voor je auto zoals in Forza?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Kan je een livrei maken voor je auto zoals in Forza?
                    Livery editor zit er nog niet in, die zou komen in een van de geplande updates net zoals de track editor, die naar't schijnt pakken beter zou zijn dan de vorige in GT5..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                      Livery editor zit er nog niet in, die zou komen in een van de geplande updates net zoals de track editor, die naar't schijnt pakken beter zou zijn dan de vorige in GT5..
                      En qua modificaties aan de buitenkant? In de lijn van GT5 of uitgebreider?

Comment

• Binnenkort toch ook maar GT6 oppikken denk ik
                        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                          En qua modificaties aan de buitenkant? In de lijn van GT5 of uitgebreider?
                          Hetzelfde.

BMW M4 is nu te winnen. Brons halen in de Seasonal Event.
                          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                            Hetzelfde.

BMW M4 is nu te winnen. Brons halen in de Seasonal Event.
                            Brons is voor den 2de verliezer..

Comment

• Comment

• Ik ga het straks halen, ben zeer benieuwd.

Comment

• Je kan ze precies beter verlagen dan vroeger...... vooral poser-modus dus :-)

Comment

• heb het spel al eventjes gespeeld en ben wederom verkocht . Merkwaardig hoe realistisch de wagens zich gedragen!
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ieman toevallig nog een playseat te koop? Stuur heb ik al :p

Comment

• Maak zelf ene, voorbeelden genoeg met schetjes en op youtube filmpjes genoeg te vinden

Comment

• Comment

Working...
                                          X