Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
    100% complete, 573/573, alle licence goud.

Redelijke ontgoocheling, had gehoopt dat ze de pijnpunten van GT5 gingen aanpakken, maar helaas. Geluid vd wagens, de oerdomme AI, veel te gemakkelijke licence tests (met SRF gedwongen AAN ), (sommige) standaard wagens die nog rechtstreeks uit GT4 geport zijn, onafgewerkte game, ...

Klopt volledig.. de nieuwe physics engine bieden wel soelaas, en ik heb mezelf goed voorgenomen om enkel premium wagens aan te schaffen/te gebruiken zodanig dat ik kwa graphics toch al niet vele te klagen zou hebben.. alleen is het spijtig dat de semi-premium civics verdomd een pakske snel zijn! de oerdomme AI krijg ik het vliegend sch**t van.. vandaar enkel nog online momenteel met fatsoendelijke rijders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
      Dat lekkers wil ik eerst wel eens zien.
      Ik ook... Buiten Polyphony en Turn10 ken ik eigenlijk geen enkele game-studio dat voor ps/xbox een fatsoendelijk race-spel (sim zou ik zowieso almaar weglaten) ineensteekt..

Comment

• dubbel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
          Ik ook... Buiten Polyphony en Turn10 ken ik eigenlijk geen enkele game-studio dat voor ps/xbox een fatsoendelijk race-spel (sim zou ik zowieso almaar weglaten) ineensteekt..
          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
          Audi S3 '02 sold => topic
          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
            Moest dit nu niet 3 jaar geleden ontworpen zijn zou ik zeggen: misschien!
            Maar aangezien de physics engines dateren van enkele jaren terug zou het straf zijn dat die tegen wanneer het spel eindelijk eens wil uitkomen beter zouden zijn dat de modernere engines op GT..

Comment

• Comment

• Als ik online wil race dan reageert men wagen de eerste 5 seconden niet als de race start, iedereen gaat me voorbij en dan start mijne wagen pas hoe kan de nu toch zijn???

Comment

• De AI is echt dikke nest maar online is het precies nog erger, het is de bedoeling om zoveel mogelijk te rammen en naast de baan te rijden ipv een beetje de juiste lijn te houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                    De AI is echt dikke nest maar online is het precies nog erger, het is de bedoeling om zoveel mogelijk te rammen en naast de baan te rijden ipv een beetje de juiste lijn te houden
                    Als ge nogeens online speelt, vink dan het vakje "enkel vrienden" eerst eens aan.. ik ben dikwijls online aan't spelen met een vaste groep en wij rijden heel zuiver
                    Soms hangen we wel eens het varken uit, maar meestal ist serious racing.. het zijn wel allemaal britten en duitsers en best een headset hebben :p

PS: vanavond ist weer van da, maandag-avond is onze vaste dag dat we zowieso met ne man of 5 a 6 online rijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                      Als ge nogeens online speelt, vink dan het vakje "enkel vrienden" eerst eens aan.. ik ben dikwijls online aan't spelen met een vaste groep en wij rijden heel zuiver
                      Soms hangen we wel eens het varken uit, maar meestal ist serious racing.. het zijn wel allemaal britten en duitsers en best een headset hebben :p

PS: vanavond ist weer van da, maandag-avond is onze vaste dag dat we zowieso met ne man of 5 a 6 online rijden..
                      Ok, ik zal het eens int oog houden als ge online zijt ben vandaag nog maar pas begonnen met online te spelen!

Comment

• Als de besturing zo goed is ga ik het morgen wel kopen denk ik.
                        Je hebt ook wel een leuk aanbod qua circuits.

Is het de moeite om de iets duurdere te nemen met extra wagen en credits? Of heb je die credits zo gewonnen?
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Als de besturing zo goed is ga ik het morgen wel kopen denk ik.
                          Je hebt ook wel een leuk aanbod qua circuits.

Is het de moeite om de iets duurdere te nemen met extra wagen en credits? Of heb je die credits zo gewonnen?
                          Wij hadden die duurdere genomen maar uiteindelijk hebben we gewacht om die credits te gebruiken omdat het leuker is in het begin van zelf het spel te kunnen opbouwen. Uiteindelijk wouden we meer auto's en hebben zo die credits gebruikt. De auto's die je krijgt zijn echt gevarieerd, je kan bijna meteen overal aan deelnemen met die wagens die je krijgt, mooi verdeeld.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Het is daarom echt wel de moeite. Ik ben blij dat ik het niet met een Honda Fit moest doen.
                            1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                            2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                            2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• GTPlanet Picture of the Week door mijzelf

Comment

• Vind ik leuk

Comment

• Schuun fotoke!

Comment

• Geef jullie psname eens? Dan zal ik wat mensen toevoegen. Vroeger waren er veel spannende duels
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Dr___gonzo1979

Comment

• fastfrank1

Comment

• Bjorn_C78

Comment

Working...
                                          X