NurburgRay ik speel bijna dagelijks online...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6
Collapse
X
-
Gisteren geinstalleerd en vlug eens opgestart.
Dus de eerste kennismakkingsronde gereden en de Honda Fit RS gekregen, alsook de GT-R als dank aan deelname van de GT academy.
Wat me nu opvalt is zijn er geen rijbewijzen meer? Aangezien je dan direct voorgesteld wordt om je eerste race te rijden.
Waar is de tweedehandsdealer of staan de tweedehands nu altijd bij de dealer? Ik had vroeger de gewoonte om na enkele races te gaan kijken naar de occasiedealer wat erbij was gekomen.
En hoe zie je het vss nu tussen Premium wagens en niet premium wagens.
Sry als dit onrelevante vragen zijn aangezien ik mss wat langer moet spelen
Comment
-
Zou een headset van de ps3 ook marcheren op een ps4 of omgekeerd?
Want ik heb volgende week mene ps4 en het is mischien wa dom om nu nog een headset voor de ps3 te kopen, men vorige headset is gesneuveld na een beetje te hevig COD black ops2 te spelen!
Als ik op GT6 iets typ ist altijd xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenZou een headset van de ps3 ook marcheren op een ps4 of omgekeerd?
Want ik heb volgende week mene ps4 en het is mischien wa dom om nu nog een headset voor de ps3 te kopen, men vorige headset is gesneuveld na een beetje te hevig COD black ops2 te spelen!
Als ik op GT6 iets typ ist altijd xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenGij wilt mij gewoon altijd uitschijten denkik hahaha
Het zijn in elk geval GEEN xxxkusjes hahahaha
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Vandaag zou er een update zijn voor GT6, waaronder een nieuwe Concept Car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenNet gekocht nickname is lexusis3000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHoeveel betaald? In Game Mania zie ik dat het opeens van €69 naar €39 is gedaald sinds vandaag.in de delhaise gekocht voor 69 euro
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment