Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk BerichtenNog iemand problemen met de laatste update? Als ik hem wil installeren dan reset de ps3 zich.. Als ik de update annuleer kan ik gewoon spelen
Dan zou je geen foutmelding verkrijgen
Comment
-
Jup, vindt het iets makkelijker, je verdiend ook wel minder, en de online events verdien je ook niet zoveel geld en moet je die wagens ook aankopen ipv dat je er gewoon mee rijdt tov GT5.
Ik maak wel dat ik dagelijks inlog dat ik m'n 200% bonus krijg. Gaat dan iets makkelijker om geld te verdienen
Comment
-
Het is iets makkelijker dwz de banden enorm aangepast zijn, om een realistisch gevoel te hebben zou je eigenlijk zelfs race-wagens maximum op sport-zachte banden mogen zetten... de race-banden hebben TE veel grip..
Ik rij ook altijd met straatwagens op comfort zacht of sport hard, racewagens sport hard of zacht..
racebanden enkel online als de rest het ook doet..
Dan wordt het al een pak moeilijker en nog realistischer imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenWie speelt er hier eigenlijk allemaal met een stuur, pedalen en versnellingsbak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenIkke! Wel op GT5, en eigenlijk ook niet. Want mijn PS3 gaat nooit meer aan Logitech G25
Ik gebruik de Logitech G27
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDringend eens terug aanzetten dan
Ik gebruik de Logitech G27
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenHaha ik wil er alles uithalen gaat toch nooit lukken of ik moet men ontslag geven of men vriendin buitensmijten om meer tijd te hebben
Comment
-
Driving Force GT en Wheelstand Pro. Klote dat je dan niet met rechts kunt remmen door de buis in het midden.
Zou ook graag max. aantal graden dat het stuur draait kunnen aanpassen maar ach.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
Comment