Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo een Prius Touring Car is ook iets speciaal om mee te rijden, met die CVT

Comment

• Vraagje aan de kenners hier.
      Heb juist een Lancer Evolution VI GSR T.M. SCP '99 van wat gerief voorzien, staat nu op 396 PK. Maar wat ik nu voorheb, is dat mijn achterste wiel(en) even doorslippen als ik volgas geef uit een bocht. 'T is niet driften hé, want hij blijft mooi stabiel. Het is precies gewoon alsof de banden geen grip vinden. Liggen Sport Hard banden op.

Comment

• In gt5 was t, vooraan lager dan achter of krachtverdeling wijzigen.
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          In gt5 was t, vooraan lager dan achter of krachtverdeling wijzigen.
          Krachtverdeling was ik ook aan het denken, maar waarom de voorkant lager?

Comment

• Wie weet da joh , in gt5 werkte t toch.
            Zal wel een technische uitleg voor zijn, ik zal t is googlen

Comment

Wie weet da joh , in gt5 werkte t toch.
              Zal wel een technische uitleg voor zijn, ik zal t is googlen
              'K ga alleszins al eens zoeken naar die krachtverdeling al, merci

Comment

• zult wel een koppelverdelend middendiff moeten kopen daarvoor. anders ook een sper steken vanachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                  'K ga alleszins al eens zoeken naar die krachtverdeling al, merci
                  In werkelijkheid is t andersom blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                    zult wel een koppelverdelend middendiff moeten kopen daarvoor. anders ook een sper steken vanachter
                    Pfieuw, moet ik mij dan eens in verdiepen. Wat raadt je dan aan, Sper kost Cr 7.200, dat middendif 15.000. Beide kopen, of enkel dat middendif?

Wat er nu op zit:
                    - Raceophanging: hard
                    - Raceremkit (wat een verschil )
                    - Kit met drievoudige koppelingsplaten
                    - Koolstofvezel cardanas
                    - Motor: Fase 2
                    - Sportcomputer
                    - Inlaattuning
                    - Katalysator: Sport
                    - Sportbanden: hard

Comment

In werkelijkheid is t andersom blijkbaar.
                      http://www.timskelton.com/lightning/...orrections.htm
                      Tnx voor de link

Comment

Pfieuw, moet ik mij dan eens in verdiepen. Wat raadt je dan aan, Sper kost Cr 7.200, dat middendif 15.000. Beide kopen, of enkel dat middendif?

Wat er nu op zit:
                        - Raceophanging: hard
                        - Raceremkit (wat een verschil )
                        - Kit met drievoudige koppelingsplaten
                        - Koolstofvezel cardanas
                        - Motor: Fase 2
                        - Sportcomputer
                        - Inlaattuning
                        - Katalysator: Sport
                        - Sportbanden: hard
                        voor nen 4x4 zijn dat middendiff en achtersper een van de eerste dingen die ik installeer. met de volledig aanpasbare ophanging kan je ook vree goed onderstuur wegwerken. meestal zet ik mijn middendiff op 65 achter 35 voor, is wel met een 1999 v5 STI type R

Comment

voor nen 4x4 zijn dat middendiff en achtersper een van de eerste dingen die ik installeer. met de volledig aanpasbare ophanging kan je ook vree goed onderstuur wegwerken. meestal zet ik mijn middendiff op 65 achter 35 voor, is wel met een 1999 v5 STI type R
                          Wel, ben al begonnen met de middendif. Stond standaard op 30/70, heb het nu ingesteld op 40/60, eens zien wat dat geeft.
                          Volledig aanpasbare ophanging moet ik me nog eens aanschaffen, maar heb dat nog niet echt gedurft, omdat ik de ballen ervan ken om dat af te stellen

Comment

• Macheert perfect nu!

Nog één vraagje, linksonder in je scherm zie je ook de gripmeter of wat het ook is van je banden hé? Je ziet dan bij elke band bv SH staan, maar wat wil dat cijfer eronder zeggen?

Comment

• dat cijfer geeft weer hoeveel band ge nog over hebt, bij endurance races gaat da bij mij veel te snel naar 0

Mijne nick: Joske_309

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                dat cijfer geeft weer hoeveel band ge nog over hebt, bij endurance races gaat da bij mij veel te snel naar 0

Ah ok, merci
                                Hebt ge ook zoveel voor dat ge uw banden goed hoort in de bochten?
                                Toegevoegd btw!

Comment

Wel, ben al begonnen met de middendif. Stond standaard op 30/70, heb het nu ingesteld op 40/60, eens zien wat dat geeft.
                                  Volledig aanpasbare ophanging moet ik me nog eens aanschaffen, maar heb dat nog niet echt gedurft, omdat ik de ballen ervan ken om dat af te stellen
                                  Bij die instellingen krijg je bij iedere instelling een uitleg wat het juist doet en hoe je het moet instellen om meer onder of overstuur te hebben.

Comment

Bij die instellingen krijg je bij iedere instelling een uitleg wat het juist doet en hoe je het moet instellen om meer onder of overstuur te hebben.
                                    Ok, gaan we dat ook eens proberen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                      dat cijfer geeft weer hoeveel band ge nog over hebt, bij endurance races gaat da bij mij veel te snel naar 0

Toegevoegd

Comment

• Nog een vraag, wat is eigenlijk beste, 5 of 6bak? Geraak niet echt wijs uit de uitleg? En als een wagen standaard al een 6bak heeft, en je koopt een 6bak, geeft dat dan voordelen?

Comment

Nog een vraag, wat is eigenlijk beste, 5 of 6bak? Geraak niet echt wijs uit de uitleg? En als een wagen standaard al een 6bak heeft, en je koopt een 6bak, geeft dat dan voordelen?
                                          Ik koop een volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je beter t vermogen regelen en elk circuit is anders.

Comment

Working...
                                          X