Zo een Prius Touring Car is ook iets speciaal om mee te rijden, met die CVT
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6
Collapse
X
-
Vraagje aan de kenners hier.
Heb juist een Lancer Evolution VI GSR T.M. SCP '99 van wat gerief voorzien, staat nu op 396 PK. Maar wat ik nu voorheb, is dat mijn achterste wiel(en) even doorslippen als ik volgas geef uit een bocht. 'T is niet driften hé, want hij blijft mooi stabiel. Het is precies gewoon alsof de banden geen grip vinden. Liggen Sport Hard banden op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIn gt5 was t, vooraan lager dan achter of krachtverdeling wijzigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenWie weet da joh , in gt5 werkte t toch.
Zal wel een technische uitleg voor zijn, ik zal t is googlen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten'K ga alleszins al eens zoeken naar die krachtverdeling al, merci
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenzult wel een koppelverdelend middendiff moeten kopen daarvoor. anders ook een sper steken vanachter
Wat er nu op zit:
- Raceophanging: hard
- Raceremkit (wat een verschil )
- Kit met drievoudige koppelingsplaten
- Koolstofvezel cardanas
- Motor: Fase 2
- Sportcomputer
- Inlaattuning
- Katalysator: Sport
- Sportbanden: hard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIn werkelijkheid is t andersom blijkbaar.
http://www.timskelton.com/lightning/...orrections.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenPfieuw, moet ik mij dan eens in verdiepen. Wat raadt je dan aan, Sper kost Cr 7.200, dat middendif 15.000. Beide kopen, of enkel dat middendif?
Wat er nu op zit:
- Raceophanging: hard
- Raceremkit (wat een verschil )
- Kit met drievoudige koppelingsplaten
- Koolstofvezel cardanas
- Motor: Fase 2
- Sportcomputer
- Inlaattuning
- Katalysator: Sport
- Sportbanden: hard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenvoor nen 4x4 zijn dat middendiff en achtersper een van de eerste dingen die ik installeer. met de volledig aanpasbare ophanging kan je ook vree goed onderstuur wegwerken. meestal zet ik mijn middendiff op 65 achter 35 voor, is wel met een 1999 v5 STI type R
Volledig aanpasbare ophanging moet ik me nog eens aanschaffen, maar heb dat nog niet echt gedurft, omdat ik de ballen ervan ken om dat af te stellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichtendat cijfer geeft weer hoeveel band ge nog over hebt, bij endurance races gaat da bij mij veel te snel naar 0
Mijne nick: Joske_309
Hebt ge ook zoveel voor dat ge uw banden goed hoort in de bochten?
Toegevoegd btw!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenWel, ben al begonnen met de middendif. Stond standaard op 30/70, heb het nu ingesteld op 40/60, eens zien wat dat geeft.
Volledig aanpasbare ophanging moet ik me nog eens aanschaffen, maar heb dat nog niet echt gedurft, omdat ik de ballen ervan ken om dat af te stellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenBij die instellingen krijg je bij iedere instelling een uitleg wat het juist doet en hoe je het moet instellen om meer onder of overstuur te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichtendat cijfer geeft weer hoeveel band ge nog over hebt, bij endurance races gaat da bij mij veel te snel naar 0
Mijne nick: Joske_309Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenNog een vraag, wat is eigenlijk beste, 5 of 6bak? Geraak niet echt wijs uit de uitleg? En als een wagen standaard al een 6bak heeft, en je koopt een 6bak, geeft dat dan voordelen?Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment