Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk koop een volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je beter t vermogen regelen en elk circuit is anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenInderdaad! Juist superronde van de Corvette gedaan, 1:58:267
Comment
-
Gisteren ook gedaan met controller.
Tijd weet ik niet meer maar wel goud.
Ik trek af en toe aan de handrem in korte bochtenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenInderdaad! Juist superronde van de Corvette gedaan, 1:58:267
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenWtf ik 2.01.5.. met controller dachtek dat kan ik niet verbeteren ik vraag me af hoe die mannen dat soms doen 1.52
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenJust ook nog eens een rondje geprobeerd xD
Denk als gij een stuurwiel hebt, zowat onverslaanbaar zijt van diegene hier op't forum
Heb juist de Benz AMG VGT superronde gedaan, 'k heb 2;04,411. Da's 0;00,123 sneller als u Wel serieus voor mogen zweten. Vrij enerverend als ik altijd uw lijntje voor mij zie rijden
Edit: Ge hebt precies een stuurwiel, dacht dat ik altijd bij u controller zag staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
Niet slecht, volle second sneller
Denk als gij een stuurwiel hebt, zowat onverslaanbaar zijt van diegene hier op't forum
En ja ik speel met een stuurtje, nog maar recent... vroeger speelde ik altijd met controller.
Comment
-
Misschien kunnen we een "autoforum" wekelijkse time-attack doen?
Net zoals we bij Forza en GT5 deden...
Beginnen op een track met een bepaalde wagen met bepaalde ristrictie's (PP, gewicht, banden, hulpmiddelen), de snelste mag het volgend parcour/wagen kiezen...
iemand interesse?
Comment
-
Voor mij goed, t is wel een stille dood geworden bij gt5.
Toen moest de winnaar een nieuw circuit kiezen, maar meestal kwam er niets van.
Ik zou voten voor auto en track en een schermafdruk als bewijs
1.59 met de corvette, t lukt me welToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Voor de moment 2.02.5xx met de Merc. amg vgt maar gaat zeker nog een seconde af, nog geen enkele echt goeie ronde gereden.
Al paar keer ruim een seconde voor op mijn eigen 'lijntje' maar dan ergens iets te enthousiast (of gewoon lomp ) en rode tijd natuurlijk.
De Corvette zou ik eens moeten checken, maar een ronde of 5 gereden, zowiezo makkelijk goud.
Tracht altijd in de top 1.000 te rijden, lukt me regelmatig.
Met GT5 ene keer in de top 256 geraakt, bloed, zweet en tranen gekost, allez, vooral veel rondjes .
Momenteel goe bezig op Ascari met een NSX '02 , iets van een 2.17.xxx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenMisschien kunnen we een "autoforum" wekelijkse time-attack doen?
Beginnen op een track met een bepaalde wagen met bepaalde ristrictie's (PP, gewicht, banden, hulpmiddelen), de snelste mag het volgend parcour/wagen kiezen...
iemand interesse?
Comment
-
Met de hedendaagse smartphone toestanden ist redelijk easy een fotootje te nemen van uw tijd en een fotootje van uw instelling zeker?
en anders.. pff we zijn toch allemaal een beetje grote mensen he.. t'zou erg zijn om te "liegen" over een gereden tijd op een playstation spelletje :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenMet de hedendaagse smartphone toestanden ist redelijk easy een fotootje te nemen van uw tijd en een fotootje van uw instelling zeker?
en anders.. pff we zijn toch allemaal een beetje grote mensen he.. t'zou erg zijn om te "liegen" over een gereden tijd op een playstation spelletje :p
Remember Laguna Seca in GT5, hoek afsteken via pitsstraat...
Maar idd, fotooke nemen en posten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenMisschien kunnen we een "autoforum" wekelijkse time-attack doen?
iemand interesse?
Ik stel voor dat Nurburgray, deze week kiest omdat hij het voorstelt
Comment
-
Ik doe ook wel mee, al zullen het geen toptijden zijn met mijn controller. Paar jaar terug deden we het met GT5 ook, was wel plezant: http://www.autoforum.be/showthread.p...&highlight=Gt5.
Comment
Comment