Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er is een héleboel veranderd met de 1.04 update.
    This seems pretty much complete for v1.04. "Hot fixes" and the like should have their own thread, I will not be updating this thread as regularly. Thanks to @Bryan Gomez for OP on Server Maintenance/Update :gtpflag:Thank You to all of the GTPlanet users who have contributed to this thread, I...

Heb net de pech dat de Bugatti bij de laatste Super License nu veel meer wielspin en onderstuur/overstuur heeft vergeleken met gisteren.
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
      Ik koop een volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je beter t vermogen regelen en elk circuit is anders.
      Ook doenbaar voor iemand die er niet veel van kent?

Comment

• Tuurlijk, probeer gewoon wat, veel misdoen kan je niet en t is virtueel geld
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Juist Nationale licentietest A behaald, kan eindelijk online

Comment

• NIce, we kunnen dan eens samenrijden!

Comment

• Ik ben binnen 30 minuten online, en zit meestal in een room...

Comment

• Inderdaad! Juist superronde van de Corvette gedaan, 1:58:267

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                  Inderdaad! Juist superronde van de Corvette gedaan, 1:58:267
                  Wtf ik 2.01.5.. met controller dachtek dat kan ik niet verbeteren ik vraag me af hoe die mannen dat soms doen 1.52

Comment

• Gisteren ook gedaan met controller.
                    Tijd weet ik niet meer maar wel goud.
                    Ik trek af en toe aan de handrem in korte bochten

Comment

Inderdaad! Juist superronde van de Corvette gedaan, 1:58:267
                      Just ook nog eens een rondje geprobeerd xD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                        Wtf ik 2.01.5.. met controller dachtek dat kan ik niet verbeteren ik vraag me af hoe die mannen dat soms doen 1.52
                        Ja vraag ik mij ook af. Denk dat ge dan echt geniaal moet zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                        Just ook nog eens een rondje geprobeerd xD
                        Niet slecht, volle second sneller
                        Denk als gij een stuurwiel hebt, zowat onverslaanbaar zijt van diegene hier op't forum

Heb juist de Benz AMG VGT superronde gedaan, 'k heb 2;04,411. Da's 0;00,123 sneller als u Wel serieus voor mogen zweten. Vrij enerverend als ik altijd uw lijntje voor mij zie rijden

Edit: Ge hebt precies een stuurwiel, dacht dat ik altijd bij u controller zag staan

Comment

Niet slecht, volle second sneller
                          Denk als gij een stuurwiel hebt, zowat onverslaanbaar zijt van diegene hier op't forum
                          Ik ben zeker nie de snelste zenne ... alles kan altijd beter
                          En ja ik speel met een stuurtje, nog maar recent... vroeger speelde ik altijd met controller.

Comment

• Misschien kunnen we een "autoforum" wekelijkse time-attack doen?
                            Net zoals we bij Forza en GT5 deden...

Beginnen op een track met een bepaalde wagen met bepaalde ristrictie's (PP, gewicht, banden, hulpmiddelen), de snelste mag het volgend parcour/wagen kiezen...

iemand interesse?

Comment

• Voor mij goed, t is wel een stille dood geworden bij gt5.
                              Toen moest de winnaar een nieuw circuit kiezen, maar meestal kwam er niets van.
                              Ik zou voten voor auto en track en een schermafdruk als bewijs
                              1.59 met de corvette, t lukt me wel

Comment

• Voor de moment 2.02.5xx met de Merc. amg vgt maar gaat zeker nog een seconde af, nog geen enkele echt goeie ronde gereden.
                                Al paar keer ruim een seconde voor op mijn eigen 'lijntje' maar dan ergens iets te enthousiast (of gewoon lomp ) en rode tijd natuurlijk.

De Corvette zou ik eens moeten checken, maar een ronde of 5 gereden, zowiezo makkelijk goud.

Tracht altijd in de top 1.000 te rijden, lukt me regelmatig.
                                Met GT5 ene keer in de top 256 geraakt, bloed, zweet en tranen gekost, allez, vooral veel rondjes .
                                Momenteel goe bezig op Ascari met een NSX '02 , iets van een 2.17.xxx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                  Misschien kunnen we een "autoforum" wekelijkse time-attack doen?

Beginnen op een track met een bepaalde wagen met bepaalde ristrictie's (PP, gewicht, banden, hulpmiddelen), de snelste mag het volgend parcour/wagen kiezen...

iemand interesse?
                                  Zou ik wel nog plezant vinden, hoe wordt er gecontroleerd of is het op 'erewoord' ?

Comment

• Met de hedendaagse smartphone toestanden ist redelijk easy een fotootje te nemen van uw tijd en een fotootje van uw instelling zeker?
                                    en anders.. pff we zijn toch allemaal een beetje grote mensen he.. t'zou erg zijn om te "liegen" over een gereden tijd op een playstation spelletje :p

Comment

Met de hedendaagse smartphone toestanden ist redelijk easy een fotootje te nemen van uw tijd en een fotootje van uw instelling zeker?
                                      en anders.. pff we zijn toch allemaal een beetje grote mensen he.. t'zou erg zijn om te "liegen" over een gereden tijd op een playstation spelletje :p
                                      Der zullen der altijd zijn é, kijk maar naar die time trials, als er een shortcut mogelijk is gaan ze em nemen é.
                                      Remember Laguna Seca in GT5, hoek afsteken via pitsstraat...
                                      Maar idd, fotooke nemen en posten...

Comment

Misschien kunnen we een "autoforum" wekelijkse time-attack doen?

iemand interesse?
                                        I'm in! Welke challenge doen we deze week?
                                        Ik stel voor dat Nurburgray, deze week kiest omdat hij het voorstelt

Comment

• Ik doe ook wel mee, al zullen het geen toptijden zijn met mijn controller. Paar jaar terug deden we het met GT5 ook, was wel plezant: http://www.autoforum.be/showthread.p...&highlight=Gt5.

Comment

Working...
                                          X